eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa materiałów papierniczych w 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-12

Sieradz: Dostawa materiałów papierniczych w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 217783 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182125 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8261688, faks 43 8261466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczych w 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczych w 2010 r. 2.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPW): 30197644-2 Papier kserograficzny 30197630-1 Papier do drukowania 3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - wycena przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. 4.Dostarczone materiały papiernicze mają być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji,a ich minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy nie może być krótszy niż ? terminu podanego przez producenta. 5.Wszystkie zamawiane materiały papiernicze mają być zapakowane w oryginalne opakowania, jeżeli zamawiane jest całe opakowanie oraz muszą posiadać termin ważności (przydatności do użycia) określony przez producenta, jeżeli producent stosuje takie oznaczenia. 6.Nazwy własne materiałów papierniczych, typy, numery katalogowe itp. określone w przedmiocie zamówienia(arkuszu kalkulacyjnym)np. IQ COLOR mondi zostały podane przez Zmawiającego, jako artykuły wzorcowe w kolumnie nr 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 7.Zamawiający żąda dla materiałów równoważnych dostarczenia wraz z ofertą zdjęć ze szczegółowym opisem i danymi technicznymi materiałów papierniczych będących przedmiotem oferty. 8.Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych i technicznych nie gorszych niż podane jako wzorcowe. Jeżeli Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny obowiązany jest podać w ofercie jego znak towarowy, zdjęcia ze szczegółowym opisem i danymi technicznymi oraz zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikom technicznym artykułów podanych jako wzorcowe w kol. nr 3 zał. nr 2 do SIWZ. 9.W wycenie ofertowej w kol. nr 2 nazwę artykułu określoną przez Zamawiającego rozszerzyć o nazwę fabryczną i nazwę producenta (importera). Jeżeli Wykonawca nie poda wymaganych nazw oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. 10.W przypadku zaoferowania artykułów wskazanych przez Zamawiającego jako wzorcowe, w kolumnie nr 2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wyłącznie podpisy potwierdzające parametry tychże artykułów (w tym przypadku nie należy wpisywać parametrów produktu, nazw fabrycznych i producenta (importera)). 11.Ceny jednostkowe netto pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia. 12.Wykonawca zrealizuje zamówienie w formie jednorazowej dostawy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. 13.Wykonawca w terminie jednego dnia od momentu złożenia zamówienia potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRIM Marcin ILSKI, ul. Lotnicza 15d/d, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8199,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7258,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7128,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7749,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.