eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › KOMPLEKSOWY REMONT BUDYNKU WRAZ Z REMONTEM POSESJI SĄDU REJONOWEGO W CHEŁMIE PRZY PLACU KOŚCIUSZKI 3.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Lublin: KOMPLEKSOWY REMONT BUDYNKU WRAZ Z REMONTEM POSESJI SĄDU REJONOWEGO W CHEŁMIE PRZY PLACU KOŚCIUSZKI 3.
Numer ogłoszenia: 217014 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 178677 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWY REMONT BUDYNKU WRAZ Z REMONTEM POSESJI SĄDU REJONOWEGO W CHEŁMIE PRZY PLACU KOŚCIUSZKI 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu budynku wraz z remontem posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Placu Kościuszki 3. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - rozebranie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, pokrycia dachowego, stropów drewnianych w starym budynku, ścianek działowych, demontaż stolarki, parapetów, opaski, odbicia tynków, rozebranie posadzek, rozebranie nawierzchni na placu wewnętrznym oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty wewnętrzne i zewnętrzne budowlane w tym m.in.: - remont kominów, remont dachu z dociepleniem, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie poziomej i pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenia fundamentów, ocieplenie budynku styropianem wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych, wykonanie nowej nawierzchni na posesji, montaż parapetów wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana podłoży pod posadzkami w piwnicach, wykonanie zabudowy klatek schodowych, nowych ścianek działowych, nowych posadzek, tynków, listew przypodłogowych, montaż listew odbojowych naściennych, montaż platform i podnośników dla osób niepełnosprawnych, malowania, remont archiwów z zamontowaniem regałów przesuwnych, remont sanitariatów oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty elektryczne w tym m.in.: - wykonanie tablic rozdzielczych i wlz-ty, remont zasilania elektroenergetycznego, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne, gniazd wtyczkowych i odbiorów 230 V, zasilenia urządzeń technologicznych, instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych, przeciwprzepięciową, odgromową, wykonanie instalacji SAP, SWN, CCTV-okablowanie, kontroli dostępu wraz z urządzeniami, instalacje elektryczne dedykowane do zasilania komputerów, okablowania strukturalnego, nagłośnienia sal rozpraw, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 4. Roboty sanitarne w tym min.: - remont kanalizacji deszczowej, remont przyłącza wody, remont instalacji c.o. z wymianą przewodów, osprzętu i grzejników, instalacja ciepła technologicznego, remont instalacji wod-kan i c.w., montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 5. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową w której skład wchodzą: - Projekt zagospodarowania terenu i drogi wewnętrzne, - Architektura, - Konstrukcja, - Geologia, - Opinia techniczna, - Instalacje sanitarne instalacja wentylacji instalacje grzewcze instalacje wod-kan wymiana przewodu kanalizacji deszczowej przyłącze wody, - Instalacje elektryczne wewnętrzne, - Instalacje elektryczne : zasilanie energ., - Instalacje teletechniczne - tom I, - Instalacje teletechniczne - tom II (część utajniona), - informacja bioz oraz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót + uzupełnienia do przedmiarów, Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza zwiększenie w.w zakresu robót o uwagi zgłoszone w trakcie wizji lokalnej oraz o inne zalecenia skierowane do Zamawiającego ( np. wynikające z analizy otrzymanej dokumentacji) - przed złożeniem ofert. Wynagrodzenie ostateczne za przedmiot umowy wynikać będzie z kosztorysów sporządzonych według obmiarów rzeczywiście wykonanych robót objętych kosztorysem ofertowym, potwierdzonych przez Zamawiającego i cen jednostkowych z oferty Wykonawcy zgodnie z kosztorysem ofertowym, ale nie przekroczy wartości wynikającej z kosztorysów ofertowych Wykonawcy . Szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac budowlanych poza posesją sądu pokryje Wykonawca po uprzednim oszacowaniu szkód. Wykonawca który wygra przetarg na realizację zadania jest zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, który przedstawi Inwestorowi najpóźniej w terminie 2 dwóch tygodni od daty podpisania umowy do zatwierdzenia. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przez Podwykonawców w zakresie: robót budowlanych: roboty izolacyjne i remont dachu oraz robót instalacyjnych. Zamawiający żąda określenia w ofercie które części zamówienia zostaną powierzone do realizacji podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.32.20 - 45.26.32.20 Oryginalny kod CPV: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.60 - Drogi piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7131904,96 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo usługowe ANTRO Andrzej Trociński, ul. płk St. Dąbka 19, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7131904.96
  • Oferta z najniższą ceną: 7131904.96 / oferta z najwyższą ceną: 7875460.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.