eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Remont budynku zlokalizowanego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Mickiewicza 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Wysokie Mazowieckie: Remont budynku zlokalizowanego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Mickiewicza 1
Numer ogłoszenia: 207720 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162790 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15a, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752417, faks 086 2753153.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku zlokalizowanego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Mickiewicza 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku zlokalizowanego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Mickiewicza 1 z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe powiatowych jednostek organizacyjnych oraz internatu Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem. 2.Przewidywany do remontu i przebudowy budynek, wykonany jest jako murowany, dwukondygnacyjny, dach z płyt prefabrykowanych z warstwą pokrywczą papy asfaltowej na lepiku. Na parterze znajdują się pomieszczenia biurowe, natomiast na piętrze pomieszczenia internatu. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i częściową instalację deszczową. Ogrzewanie budynku z sieci miejskiej. Odprowadzenie ścieków do sieci miejskiej. 3.Kody CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków, 45111100-9 Roboty w zakresie rozbiórek, 45262300-4 Betonowanie, 45262522-6 Roboty murarskie, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45261300-7 Obróbki blacharskie, 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45410000-4 Tynkowanie, 45442100-8 Roboty malarskie, 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, 45431000-7 Kładzenie płytek, 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych, 45324000-4 Docieplenie cokołów, 45324000-4 Ocieplenie ścian zewn. nadziemia, 45400000-1 Schody zewnętrzne i pochylnia, 45112700-2 Opaska i chodnik, 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej, 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych, 45311200-2 Roboty w zakresie opraw oświetleniowych, 45315700-5 Montaż rozdzielnic, 45232460-4 Roboty sanitarne, 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45442300-0 Roboty w zakresie ochrony powierzchni, 45321000-3 Izolacja cieplna. 4. Zakres wykonanych prac obejmuje między innymi: 1) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z zastosowaniem szyb antywłamaniowych na Parterze, 2) termomodernizacja i wykonanie elewacji budynku, 3) wykonanie pokrycia dachowego z płyt warstwowych na istniejącym stropodachu z rynnami i rurami spustowymi wraz z wymurowaniem nowych główek kominowych, 4) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 5) wymiana instalacji elektrycznej, 6) wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej, 7) wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej, 8) wykonanie instalacji alarmowej, przeciwpożarowej i odgromowej, 9) zapewnienie wentylacji pomieszczeń, 10) wykonanie posadzek, 11) remont klatki schodowej, 12) tynkowanie, wygładzanie, malowanie ścian i sufitów, 13) zamurowanie powierzchni luksferów i montaż okna, 14) wykonanie odprowadzenia wody z rur spustowych do kanalizacji deszczowej i ewentualne wykonanie drenażu opaskowego na części podpiwniczonej, 15) zamontowanie licznika głównego i 1 podlicznika poboru energii elektrycznej, 16) zamontowanie licznika głównego i 1 podlicznika poboru wody, 17) wykonanie przegrody w ciągu komunikacyjnym pomiędzy internatem a częścią biurową. 5. Dodatkowo na poszczególnych kondygnacjach należy wykonać: 1) piwnica: a) osuszenie i ocieplenie, b) wykonanie izolacji podposadzkowej, c) zamurowanie otworów okiennych i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych. 2) parter: a) przebudowa ścianek działowych, b) remont łazienki z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, c) wykonanie izolacji podposadzkowej, d) przystosowanie ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych, e) rozbiórka istniejących zewnętrznych schodów betonowych oraz budowa schodów wraz podjazdem dla osób niepełnosprawnych, f) remont schodów przy wejściu do internatu, g) wykonanie instalacji klimatyzacyjnej od strony zachodniej, h) wykonanie dojścia do budynku i miejsc parkingowych, i) demontaż istniejącej nawierzchni z płyt betonowych (od strony ul. Mickiewicza) i wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, j) demontaż fragmentu muru. 3) I piętro: a) remont łazienki, b) przebudowa ścianek działowych. 6. Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem parkingu. 7. Inne niezbędne prace remontowe w uzgodnieniu z zamawiającym. 8. Zestawienie powierzchni: 1) kubatura istniejąca 1990,00 m3 2) powierzchnia zabudowy projektowanej 272,85 m2 3) powierzchnia utwardzona (kostka betonowa) 303,67 m2 4) wysokość budynku 6,97 m 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia (koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca). 10. Dyspozycje do sporządzenia oferty i wykonania robót. 1) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać warunków prowadzenia robót, zawartych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących część składową dokumentacji projektowej oraz w uzgodnieniach do tej dokumentacji, 2) do Wykonawcy należy zorganizowanie placu budowy zgodnie z wymogami w zakresie właściwej gospodarki odpadami i w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 12. Wykonawca zrealizuje zamówienie siłami własnymi. Powierzenie wykonania części robót objętych niniejszą umową osobom trzecim wymaga każdorazowo uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 13. Termin gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia wynosi 3 lata na roboty budowlane od daty odbioru ostatecznego przez Zamawiającego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek na własny koszt. Usunięcie wad zostanie stwierdzone protokolarnie. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane Jerzy Napiórkowski, ul. Parkowa 8, 07-407 Czerwin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1267376,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1028704,88

  • Oferta z najniższą ceną: 1028704,88 / Oferta z najwyższą ceną: 1388124,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.