Ogłoszenie z dnia 2017-02-07
Ogłoszenie nr 20711 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.
Olsztyn: Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Olsztynie oraz podległych placówkach terenowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
1251326200091, ul.
ul. Mickiewicza
1,
10959
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
895 349 771, faks
089 523 67 59, e-mail
olsztyn@krus.zetobi.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Olsztynie oraz podległych placówkach terenowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Olsztynie oraz podległych placówkach terenowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek organizacyjnych KRUS objętych przedmiotem zamówienia, wraz z danymi adresowymi, określa Załącznik nr 1 do umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w siedzibie Oddziału i placówkach terenowych, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy P.z.p. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, objętych przedmiotem zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji umowy (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ). Ww. wymóg dotyczy również podwykonawców, których pracownicy wykonują prace wskazane w Załączniku nr 1 do umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór nad pracownikami wykonującymi prace, w tym kontrolować wykonywanie obowiązków, zgodnie z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca, przy podpisywaniu umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do umowy) oraz złoży oświadczenie o zatrudnieniu ww. osób przez cały okres trwania umowy. Ww. wymóg dotyczy również podwykonawców. 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę, bądź też zanonimizowane kopie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i należnych podatków z tytułu zatrudnienia pracowników, wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z wykazem osób - Załącznik nr 4 do umowy). W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922). 8. W przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę lub podwykonawców ww. zapisów dotyczących zatrudnienia, Zamawiający ma prawo do naliczenia kar umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90919200-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT311869.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 371252.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości jest usługą ogólnie dostępną, o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia wynosi 74.701,17 euro i jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowych na budowę obiektów inżynierskich zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- Usługi ochrony osób i mienia
- Remont pomieszczeń parteru w budynku nr 4 w Olsztynie - postępowanie nr 35/RB
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.