eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyn › Dostawa sprzętu komputerowego w projekcie "Edukacja szansą na sukces" na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w projekcie „Edukacja szansą na sukces” na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000206693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 15

1.5.2.) Miejscowość: Kruszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-853

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spkruszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spkruszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3780c62-5dc3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego w projekcie „Edukacja szansą na sukces” na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3780c62-5dc3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00415850/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w projekcie „Edukacja szansą na sukces” na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane z środków unijnych z projektu „Edukacja szansą na sukces” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-202-EFS RPKP.10.02.02-04-0035/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPKRUSZYN.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107988,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn.: Część I – Dostawa drukarek kolorowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie (4 sztuki) o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy. Serwis gwarancyjny powinien być zlokalizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, niepowystawowe i wolne
od obciążeń prawami osób trzecich;
2) oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku
nr 1 do SWZ,
3) w przypadku systemu operacyjnego dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie musi być opatrzone we wszystkie atrybuty oryginalności i legalności, wymagane przez producenta oprogramowania w zależności od dostarczanej wersji. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert,
4) podłączenia, instalacji i sprawdzenia sprzętu w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu,
5) Dostarczony sprzęt, urządzenia i oprogramowania (w zależności od części zamówienia) muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), w tym w szczególności:
a) posiadać deklaracje CE;
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
c) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
d) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego;
e) wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
Realizując zadanie publiczne objęte niniejszym postępowaniem, tym samym przeznaczone do użytku osób fizycznych, opis przedmiotu zamówienia sporządzony został w sposób uniwersalny. Tym samym
nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych, przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników (art. 100 Pzp).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

4.5.5.) Wartość części: 3095,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn.: Część II – Dostawa tabletów z klawiaturą dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie (18 sztuk) o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy. Serwis gwarancyjny powinien być zlokalizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, niepowystawowe i wolne
od obciążeń prawami osób trzecich;
2) oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku
nr 1 do SWZ,
3) w przypadku systemu operacyjnego dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie musi być opatrzone we wszystkie atrybuty oryginalności i legalności, wymagane przez producenta oprogramowania w zależności od dostarczanej wersji. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert,
4) podłączenia, instalacji i sprawdzenia sprzętu w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu,
5) Dostarczony sprzęt, urządzenia i oprogramowania (w zależności od części zamówienia) muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), w tym w szczególności:
a) posiadać deklaracje CE;
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
c) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
d) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego;
e) wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
Realizując zadanie publiczne objęte niniejszym postępowaniem, tym samym przeznaczone do użytku osób fizycznych, opis przedmiotu zamówienia sporządzony został w sposób uniwersalny. Tym samym
nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych, przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników (art. 100 Pzp).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 23220,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn.: Część III – Dostawa laptopów dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie (14 sztuk) o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy. Serwis gwarancyjny powinien być zlokalizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, niepowystawowe i wolne
od obciążeń prawami osób trzecich;
2) oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku
nr 1 do SWZ,
3) w przypadku systemu operacyjnego dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie musi być opatrzone we wszystkie atrybuty oryginalności i legalności, wymagane przez producenta oprogramowania w zależności od dostarczanej wersji. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert,
4) podłączenia, instalacji i sprawdzenia sprzętu w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu,
5) Dostarczony sprzęt, urządzenia i oprogramowania (w zależności od części zamówienia) muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), w tym w szczególności:
a) posiadać deklaracje CE;
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
c) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
d) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego;
e) wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
Realizując zadanie publiczne objęte niniejszym postępowaniem, tym samym przeznaczone do użytku osób fizycznych, opis przedmiotu zamówienia sporządzony został w sposób uniwersalny. Tym samym
nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych, przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników (art. 100 Pzp).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 31668,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn.: Część IV – Dostawa monitorów interaktywnych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie (6 sztuk) o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy. Serwis gwarancyjny powinien być zlokalizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, niepowystawowe i wolne
od obciążeń prawami osób trzecich;
2) oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku
nr 1 do SWZ,
3) w przypadku systemu operacyjnego dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie musi być opatrzone we wszystkie atrybuty oryginalności i legalności, wymagane przez producenta oprogramowania w zależności od dostarczanej wersji. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert,
4) podłączenia, instalacji i sprawdzenia sprzętu w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu,
5) Dostarczony sprzęt, urządzenia i oprogramowania (w zależności od części zamówienia) muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), w tym w szczególności:
a) posiadać deklaracje CE;
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
c) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
d) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego;
e) wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
Realizując zadanie publiczne objęte niniejszym postępowaniem, tym samym przeznaczone do użytku osób fizycznych, opis przedmiotu zamówienia sporządzony został w sposób uniwersalny. Tym samym nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych, przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników (art. 100 Pzp).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 50003,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 i art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części I: „Dostawa drukarek kolorowych (4 sztuki) dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie”, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 i art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części II: „Dostawa tabletów z klawiaturą (18 sztuk) dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie”, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone trzy oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31908,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48043,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31908,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31908,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55276,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55276,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55276,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPYBOX Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9560016219

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55276,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.