eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › "Termomodernizacja budynków świetlic wiejskich oraz OSP na terenie Gminy Miechów"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków świetlic wiejskich oraz OSP na terenie Gminy Miechów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/miechow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków świetlic wiejskich oraz OSP na terenie Gminy Miechów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f24db6-2baf-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041297/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 „Termomodernizacja budynków świetlic wiejskich oraz OSP na terenie Gminy Miechów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1821619,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Brzuchanii wraz montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,25kW posadowionej na gruncie”:

A. Termomodernizacja budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Brzuchanii:
1. Zabezpieczenie i przygotowanie terenu pod inwestycję.
2. Wymiana stolarki okiennej.
3. Wymiana stolarki drzwiowej.
4. Demontaż i ponowny montaż po robotach elewacyjnych rur spustowych.
5. Wykonanie obróbek blacharskich - wymiana podokienników.
6. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku.
7. Modernizacja instalacji elektrycznej.
8. Ocieplenie poddasza płytami styropianowymi oraz płytami z wełny mineralnej.
9. Remont instalacji odgromowej.
10. Remont schodów wejściowych do remizy.
11. Prace porządkowe.

B. Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,25kW posadowionej na gruncie przy budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Brzuchanii.
1. Zabezpieczenie i przygotowanie terenu budowy.
2. Prace ziemne i fundamentowe.
3. Montaż instalacji fotowoltaicznej.
4. Wykonanie instalacji odgromowej i przeciwpożarowej.
5. Wykonanie badań i pomiarów instalacji.
6. Prace porządkowe.
Szczegółowy zakres robót wynika z załącznika nr 7 (OPZ) do SWZ, na który składa się: projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, STWIORB, audyty energetyczne oraz ze wzoru umowy na wykonanie robót – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 456920,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Bukowskiej Woli wraz montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,25kW posadowionej na gruncie”:

A. Termomodernizacja budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Bukowskiej Woli:
1. Przygotowanie terenu pod inwestycję.
2. Wymiana stolarki okiennej.
3. Wymiana stolarki drzwiowej.
4. Demontaż i ponowny montaż po robotach elewacyjnych rur spustowych.
5. Wykonanie obróbek blacharskich – tam gdzie to konieczne.
6. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku.
7. Modernizacja instalacji elektrycznej.
8. Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją.
8.1 Naprawa posadzki cementowej.
8.2 Wykonanie izolacji jednowarstwowych poziomych przeciwdźwiękowych z płyt z wełny mineralnej.
8.3 Wykonanie pomostów rewizyjnych nad stropem ostatniej kondygnacji z balustradami.
9. Remont instalacji odgromowej.
10. Ocieplenie posadzki na gruncie na całości najniższej kondygnacji z wyjątkiem części garażowej i przestrzeni znajdującej się bezpośrednio za nimi.
10.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
10.2 Położenie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej pod posadzki.
10.3 Ułożenie posadzki z płytek.
11. Modernizacja systemu ogrzewania.
11.1 Demontaż kotła na paliwo stałe.
11.2 Dopasowanie połączeń instalacji z nowym kotłem elektrycznym.
11.3 Montaż nowego kotła wraz z osprzętem i niezbędnymi przeróbkami instalacji kotłowni.
11.4 Wymiana grzejników.
11.5 Wymiana zaworów grzejnikowych.
11.6 Przegląd istniejącej instalacji c.o., płukanie.
12. Prace porządkowe.

B. Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,25kW posadowionej na gruncie przy budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Bukowskiej Woli.
1. Zabezpieczenie i przygotowanie terenu budowy.
2. Prace ziemne i fundamentowe.
3. Montaż instalacji fotowoltaicznej.
4. Wykonanie instalacji odgromowej i przeciwpożarowej.
5. Wykonanie badań i pomiarów instalacji.
6. Prace porządkowe.
Szczegółowy zakres robót wynika z załącznika nr 7 (OPZ) do SWZ, na który składa się: projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, STWIORB, audyty energetyczne oraz ze wzoru umowy na wykonanie robót – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 762845,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Termomodernizacja budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Sławicach Szlacheckich wraz montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy 10,35kW posadowionej na gruncie”:

A. Termomodernizacja budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Sławice Szlacheckie:
1. Przygotowanie terenu pod inwestycję.
2. Wymiana stolarki okiennej.
2.1 Usunięcie luksferów.
2.2 Montaż nowych okien.
3. Wymiana stolarki drzwiowej.
4. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku jak i wieży.
5. Demontaż i ponowny montaż po robotach elewacyjnych rur spustowych.
6. Wykonanie obróbek blacharskich - wymiana podokienników.
7. Modernizacja instalacji elektrycznej.
8. Ocieplenie stropodachów.
8.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
8.2 Docieplenie stropodachów.
8.3 Naprawa posadzki cementowej.
8.4 Uzupełnienie ubytków pokrycia dachowego papą.
8.5 Wykonanie obróbek blacharskich.
8.6 Malowanie konstrukcji stalowych.
8.7 Wymiana rur spustowych nie nadających się do użytku.
9. Remont instalacji odgromowej.
10. Ocieplenie posadzki na gruncie świetlicy.
10.1 Prace przygotowawcze i rozbiórkowe.
10.2 Ocieplenie posadzki.
10.3 Położenie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej.
10.4 Ułożenie posadzki z płytek.
11. Prace porządkowe.

B. Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10,35kW posadowionej na gruncie przy budynku remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Sławicach Szlacheckich.
1. Zabezpieczenie i przygotowanie terenu budowy.
2. Prace ziemne i fundamentowe.
3. Montaż instalacji fotowoltaicznej.
4. Wykonanie instalacji odgromowej i przeciwpożarowej.
5. Wykonanie badań i pomiarów instalacji.
6. Prace porządkowe.
III. Szczegółowy zakres robót wynika z załącznika nr 7 (OPZ) do SWZ, na który składa się: projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, STWIORB, audyty energetyczne oraz ze wzoru umowy na wykonanie robót – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 601853,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533239,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533239,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Grzyb COLORBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130063467

7.3.3) Ulica: krótka 78

7.3.4) Miejscowość: sułoszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-045

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie instalacji fotowoltaicznej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533239,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816633,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 888891,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 816633,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIK-WERO MAZUR GRAŻYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571538463

7.3.3) Ulica: KOZIA 2

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-214

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 816633,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735135,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIK-WERO MAZUR GRAŻYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571538463

7.3.3) Ulica: KOZIA 2

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-514

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.