eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nagłowice › Zakup samochodów na potrzeby Gminy Nagłowice



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodów na potrzeby Gminy Nagłowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nagłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 9

1.5.2.) Miejscowość: Nagłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodów na potrzeby Gminy Nagłowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce708b25-2d36-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010951/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu służbowego na potrzeby Urzędu Gminy

1.2.2 Zakup samochodu na oczyszczalnie ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331246

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Urzędu Gminy
3.1 Opis przedmiotu zamówienia dla części 1- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Urzędu Gminy

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego jednego samochodu osobowego, spełniającego niżej wymienione, minimalne wymagania, tj.:
- wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 r., pojazd bezwypadkowy
- maksymalny przebieg 125 tys km udokumentowany raportem lub historią CEPIK
-Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd – badanie techniczne) zgodnie
z wymogami przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym.
Charakterystyka techniczna
• Silnik
- silnik benzynowy, chłodzony cieczą,4cylindrowy o mocy niemniejszejniż 50 kW i nie większej niż 95 kW, silnik wolnossący- bez turbosprężarki,silniko pojemności nie mniejszej niż 1100 cm3 i nie większej niż 1 800 cm3
• Układ napędowy
Skrzynia biegów manualna co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny, układ kierownicy ze wspomaganiem.
• Nadwozie
- 5-cio miejscowe,
- typ nadwozia kombi lub sedan lub hatchback
• Bezpieczeństwo
- ESP – system stabilizacji toru jazdy,
-ABS
- poduszki powietrzne przednie,
- centralny zamek
- czujniki parkowania co najmniej z tyłu,
- sygnalizator zapięcia pasów bezpieczeństwa,
- apteczka pierwszej pomocy,
- gaśnica,
- trójkąt ostrzegawczy,
- immobilaiser,

• Ogumienie
- Komplet kół z oponami całorocznymi bądź 2 komplety kół na felgach aluminiowych /stalowych lato- zima, ogumienie nowe

• Komfort i funkcjonalność
Regulacja wysokości fotela kierowcy, fotele kierowcy i pasażerów tapicerowane, klimatyzacja, ogrzewanie w części kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, centralny zamek sterowany pilotem oraz 2 oryginalne kluczyki, elektrycznie opuszczane szyby minimum przednie, radioodtwarzacz.
• Wyposażenie dodatkowe
- sygnalizator pozostawienia włączonych świateł,
- awaryjne zaczepy holownicze z przodu i z tyłu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2- Zakup samochodu na oczyszczalnie ścieków
3.2 Opis przedmiotu zamówienia dla części 2- Zakup samochodu na oczyszczalnie ścieków

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego jednego samochodu, spełniającego niżej wymienione, minimalne wymagania, tj.:
- wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 r., pojazd bezwypadkowy
- maksymalny przebieg 200 tys. km udokumentowany raportem lub historią CEPIK
- Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie
z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd – badanie techniczne) zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym.
- samochód o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg- kierowanie nim na prawo jazdy kat. B
Charakterystyka techniczna
• Silnik
- silnik wysokoprężny turbodoładowany (pojedyncza turbina) z zapłonem samoczynnym, diesel, chłodzony cieczą o mocy nie mniejszej niż 70 kW i nie większej niż 135 kW, Silnik o pojemności nie mniejszej niż 1900 cm3 i nie większej niż 2 400 cm3,
• Układ napędowy
Skrzynia biegów manualna co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny, układ kierownicy ze wspomaganiem.
• Nadwozie
Zamawiający dopuszcza dwa warianty:
- wariant 1: kabina pojedyncza 3 osobowa, skrzynia ładunkowa otwarta z burtami i długości 3-4 m, skrzynia ładunkowa wyposażona w skrzynie narzędziową o wym. 60x60x160 cm, rozstaw osi od 2,6m do 4,40 m, długość całkowita pojazdu maksymalnie 6,70 m

- wariant 2: kabina podwójna do 7 miejsc siedzących, zabudowa skrzyni ładunkowej otwarta z burtami o długości 2-3,4 m, rozstaw osi od 2,6m do 4,40 m, długość całkowita pojazdu maksymalnie 6,70 m

W obu wariantach Zamawiający dopuszcza aby skrzynia ładunkowa była: otwarta/ sztywna lub otwarta/ wywracana (kiper)
• Bezpieczeństwo
-ABS
- apteczka pierwszej pomocy,
- gaśnica,
- trójkąt ostrzegawczy,

• Ogumienie
Koła w rozmiarze 15-16",
2 komplety lato- zima, ogumienie nowe

• Komfort i funkcjonalność
Ogrzewanie w części kierowcy, Światła do jazdy dziennej, elektrycznie opuszczane szyby przednie.
• Wyposażenie dodatkowe
- Światło błyskowe barwy pomarańczowej na dachu montowane na stałe
- Pulsacyjne światła pomarańczowe zamontowane w atrapie/ zderzaku przednim
- awaryjne zaczepy holownicze z przodu i z tyłu,
- hak holowniczy do ciągnięcia przyczepy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Auto-Bud" Przemysław Śnioch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562263587

7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Oksa

7.3.5) Kod pocztowy: 28-363

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118695,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127797,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118695,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Auto-Bud" Przemysław Śnioch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562263587

7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Oksa

7.3.5) Kod pocztowy: 28-363

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118695,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.