eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa wykonania materiałów promocyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania materiałów promocyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/11wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonania materiałów promocyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-230863d8-0ccb-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa wykonania materiałów promocyjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 31/ZP/U/WYCH/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KUBEK CERAMICZNY Z LOGO BATALIONU DOWODZENIA INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH I Z NAPISEM BATALION DOWODZENIA INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 255,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIÓRO WIECZNE PROMOCYJNE Z LOGO IWsp SZ W ETUI SKÓRZANYM I Z NAPISEM INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DŁUGOPIS PROMOCYJNY CENTRUM DOKTRYN I SZKOLENIA SIŁ
ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TORBA PROMOCYJNA PAPIEROWA LAMINOWANA Z LOGO NOWE
URZĄDZENIE POLSKIE 2X35

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SMYCZ PROMOCYJNA W KOLORZE NIEBIESKIM Z LOGO CENTRUM
DOKTRYN I SZKOLENIA SIŁ ZBROJNYCH ORAZ NAPISEM KAMPANIA
NOWE URZĄDZENIE POLSKIE 2X35

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BRELOK PROMOCYJNY METALOWY Z GRAWEREM DWUSTRONNYM DO
KLUCZY Z LOGO CENTRUM DOKTRYN I SZKOLENIA SIŁ ZBROJNYCH
ORAZ LOGO NOWE URZĄDZENIE POLSKIE 2X35

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KUBEK TERMICZNY Z LOGO NFIU

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 420,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MONETA PROMOCYJNA Z LOGO NFIU

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

POWER BANK Z LOGO BATALIONU DOWODZENIA INSPEKTORATU
WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 650,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WOREK PROMOCYJNY NA STRÓJ SPORTOWY Z LOGO BATALIONU
DOWODZENIA INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 80,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TORBA PROMOCYJNA PAPIEROWA Z LOGO 1 WOJSKOWEGO SZPITALA
POLOWEGO

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 629,77 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KALENDARZ ŚCIENNY PROMOCYJNY INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH TRÓJDZIELNY NA ROK 2023 W OPAKOWANIU

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 5311,26 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TORBA PAPIEROWA EKOLOGICZNA SZARA ZE ZNAKIEM GRAFICZNYM
ODZNAKI ROZPOZNAWCZEJ I NAPISEM INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ
ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TORBA PAPIEROWA EKOLOGICZNA BIAŁA ZE ZNAKIEM GRAFICZNYM
ODZNAKI ROZPOZNAWCZEJ I NAPISEM INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ
ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PODKŁADKA PROMOCYJNA ERGONOMICZNA POD MYSZKĘ
KOMPUTEROWĄ Z NAPISEM I LOGO CENTRUM DOKTRYN I SZKOLENIA
SIŁ ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PLECAK PROMOCYJNY Z LOGO INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ
ZBROJNYCH (MAŁY) CZARNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PLECAK PROMOCYJNY Z LOGO INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ
ZBROJNYCH (MAŁY) KHAKI (OLIWKOWY)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PLECAK PROMOCYJNY Z LOGO INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ
ZBROJNYCH (DUŻY) CZARNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PLECAK PROMOCYJNY Z LOGO INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ
ZBROJNYCH (DUŻY) KHAKI (OLIWKOWY)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NÓŻ WIELOFUNKCYJNY PROMOCYJNY Z NAPISEM INSPEKTORAT
WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH W ETUI

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZESTAW PROMOCYJNY PIÓRO WIECZNE I DŁUGOPIS INSPEKTORATU
WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH W SKÓRZANYM ETUI I PUDEŁKU

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NOTES PROMOCYJNY A6 Z DŁUGOPISEM, Z NAPISEM I LOGO NOWE
URZĄDZENIE POLSKIE 2X35

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 2672,40 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KUBEK TERMICZNY Z PODWÓJNYMI ŚCIANKAMI Z LOGO BATALIONU
DOWODZENIA INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 515,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BRELOK Z EKOSKÓRY Z LOGO NFIU

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 200,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BALON Z LOGO NFIU Z KOSZYCZKIEM I PATYKIEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 323,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BALON Z LOGO #WEARENATO

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 443,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAKLEJKA Z LOGO NFIU

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2988,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2988,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2988,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nova Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842601968

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2988,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1771,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1771,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441853060

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1771,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, swoją ofertę złożył jeden Wykonawca:
Natalia-bis Sp. z o.o.
ul. Przewodowa 140a
04-895 Warszawa


Zamawiający w dniu 30.08.2022 r. pismem nr 186/22 poinformował Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. części. W odpowiedzi na pismo firma Natalia-bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, ul. Przewodowa 140a w dniu 09.09.2022 r. powiadomiła Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy na ww. część.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem podał kwotę jaką zamierz przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 629,77 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty, która wynosi 1.076,25 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441853060

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, swoją ofertę złożył jeden Wykonawca:
Natalia-bis Sp. z o.o.
ul. Przewodowa 140a
04-895 Warszawa


Zamawiający w dniu 30.08.2022 r. pismem nr 186/22 poinformował Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. części. W odpowiedzi na pismo firma Natalia-bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, ul. Przewodowa 140a w dniu 09.09.2022 r. powiadomiła Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy na ww. część

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, swoją ofertę złożył jeden Wykonawca:
Natalia-bis Sp. z o.o.
ul. Przewodowa 140a
04-895 Warszawa


Zamawiający w dniu 30.08.2022 r. pismem nr 186/22 poinformował Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. części. W odpowiedzi na pismo firma Natalia-bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, ul. Przewodowa 140a w dniu 09.09.2022 r. powiadomiła Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy na ww. część.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, swoją ofertę złożył jeden Wykonawca:
Natalia-bis Sp. z o.o.
ul. Przewodowa 140a
04-895 Warszawa


Zamawiający w dniu 30.08.2022 r. pismem nr 186/22 poinformował Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. części. W odpowiedzi na pismo firma Natalia-bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, ul. Przewodowa 140a w dniu 09.09.2022 r. powiadomiła Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy na ww. część.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2998,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2998,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nova Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842601968

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2988,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.