Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237308/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2022/BZP 00020190/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa dowozu dla dzieci w wieku od 4 do 15 lat, będących uczestnikami projektu
pn. Świetlica środowiskowo-profilaktyczna wraz z filiami w Gminie Wilczyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczyce 174
1.5.2.) Miejscowość: Wilczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-612
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 837-72-32
1.5.8.) Numer faksu: (15) 837-72-36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wilczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa dowozu dla dzieci w wieku od 4 do 15 lat, będących uczestnikami projektupn. Świetlica środowiskowo-profilaktyczna wraz z filiami w Gminie Wilczyce”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f915469-30bb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003693/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Usługa dowozu dla dzieci w wieku od 4 do 15 lat, będących uczestnikami projektu pn. Świetlica środowiskowo-profilaktyczna wraz z filiami w Gminie Wilczyce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Świetlica środowiskowo-profilaktyczna wraz z filiami w Gminie Wilczyce nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0068/20, współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Poddziałanie 09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237308/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129073,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi dowozu dla uczestników projektu (dzieci w wieku od 4 do 15 lat) pn. Świetlica środowiskowo-profilaktyczna wraz z filiami w Gminie Wilczyce.
Dowóz odbywał się będzie z miejsca zamieszkania lub szkoły do filii świetlic środowiskowo-profilaktycznych (budynek remizy OSP/świetlicy wiejskiej
w Tułkowicach, zastępczo przez okres 3 miesięcy budynek remizy OSP w Wilczycach, budynek remizy OSP/świetlicy wiejskiej w Pielaszowie) i z powrotem do miejsca zamieszkania, środkiem transportu Wykonawcy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Dowóz powinien być realizowany w następujący sposób:
a) dowóz uczestników do świetlic w godzinach między 13.00 godz. a 14.00 godz. –gwarantując pobyt uczestników w świetlicach na 14.00 przez 4 godziny dziennie,
b) odwiezienie uczestników świetlic do miejsca zamieszkania (do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji) od godziny 18.00, ,,bez opóźnień,”
c) dowóz będzie realizowany przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy,
d) w trakcie realizacji zamówienia godziny działania świetlic mogąc ulec zmianie, o czym Zamawiający zostanie wcześniej poinformowany – w takim wypadku wynagrodzenie pozostaje bez zmian,
e) w okresie zimowym Wykonawca zobowiązany jest dostosować do panujących warunków drogowych,
3. Przewóz dotyczy dzieci w liczbie od 20 – 30 zamieszkałych na terenie Gminy Wilczyce.
4. Liczba osób dowożonych do świetlic i odwożonych do miejsc zamieszkania może ulegać zmianie.
5. Trasa przejazdu ustalana jest przez opiekuna lub inną wyznaczoną osobę/przez personel świetlic i może ulegać zmianom.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w zakresie liczby przewożonych osób i tras przewozu.
7. Zamawiający przewiduje następująca ilość dni oraz km przejazdu:
Dziennie w przedziale od 50 km do 90 km (szczegółowa trasa zostanie ustalona po zakwalifikowaniu wszystkich uczestników projektu).
Liczba kilometrów może ulec zmianie.
Rozliczenie za świadczoną usługę będzie odbywało się wg faktycznych wskazań licznika kilometrów. Szczegółowa trasa zostanie ustalona po rozpoczęciu świadczenia usługi.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB POLIT GRZEGORZ ZAKRZÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641723765
7.3.4) Miejscowość: KLIMONTÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WILCZYCE
więcej: przetargi WILCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Postomino oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sławnie wraz ze sprawowaniem opieki realizowany na podstawie biletów miesięcznych
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy II
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek, realizowany w oparciu o komunikację regularną - na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.