Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218991/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00239692/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Węgrowie – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1689ced6-d16b-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Węgrowie – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1689ced6-d16b-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065741/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w Węgrowie - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Węgrowie – etap I realizowanej na podstawie dokumentacji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic: Nowiny, Szamoty, Grudzie III w Węgrowie – etap I” umożliwiającej odprowadzanie ścieków sanitarnych do zbiorczego systemu kanalizacji z posesji położonych w miejscowości Wegrów w rejonie ulic: Nowiny i Uroczej.
Zakres robót przedmiotowej inwestycji obejmuje:
1. wykonanie kanału sanitarnego głównego z rur o ściankach litych PVC-U SN8 Dn200 łączonego na uszczelkę gumową na podsypce piaskowej gr. 15 cm o łącznej długości – L= 2071,9m wraz z odgałęzieniami bocznymi z rur o ściankach litych PVC-U SN8 Dn160 łączonego na uszczelkę gumową na podsypce z piasku o gr. 15 cm o łącznej długości L=462,0 m.
2. uzbrojenie kanału sanitarnego w studzienki rewizyjne Ø1000 – 24 szt., studzienki inspekcyjne Ø425- 47 szt. i przewietrzniki kanałowe – 3 szt.;
3. wykonanie kanału sanitarnego – tłocznego z rur PE100 PN10 SDR17 Dn110x6,6 na podsypce piaskowej o gr. 15 cm, łączonego metodą zgrzewania elektrooporowego o łącznej długości L=546,4 m;
4. uzbrojenie kanału tłocznego w czyszczaki kanałowe Ø1000 – 1 kpl, studzienki rozprężne PEØ1000 – 3 szt.
5. wykonane jednej kompletnej bezobsługowej zbiornikowej przepompowni ścieków PP-3 wraz z uzbrojeniem terenu pompowni. UWAGA! Układ sterowania pompowni i transmisji danych musi być kompatybilny z aktualnie używanym przez Eksploatatora sieci kanalizacyjnej programem do wizualizacji pracy sieciowych przepompowni ścieków. W ramach zadania nowa przepompownia ścieków musi zostać „dopięta” do istniejącej wizualizacji. Dlatego też zaleca się dobór pompowni przeprowadzić po akceptacji Eksploatatora.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
1. geodezyjne wyznaczenie trasy, rzędnych itp. UWAGA! Dokumentacja projektowa została sporządzona w ówcześnie obowiązującym układzie wysokościowym KRONSZTADT 86. W chwili obecnej obowiązującym układem wysokościowym jest układ AMSTERDAM i zgodnie z nim należy oznaczać rzędne wysokościowe przy realizacji robót sieciowych. Wg takiego układu winna być sporządzona również dokumentacja powykonawcza, w tym inwentaryzacja.
2. oznakowanie robót;
3. dostawę materiałów;
4. wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych;
5. wykonanie wykopów wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego ewentualnym odwodnieniem;
6. ułożenie przewodów kanalizacyjnych, odgałęzień, montaż rur ochronnych, studzienek kanalizacyjnych (UWAGA! w przypadku, gdy przewidziane w dokumentacji projektowej włazy studzienek kanalizacyjnych będą miały zamknięcie włazu rozwiązane za pomocą śrub, należy stosować wyłącznie śruby ze stali kwasoodpornej – odporne na działanie agresywnego środowiska ścieków), przewietrzników kanałowych, studzienek rozprężnych, czyszczaków kanałowych;
7. zasypanie i zagęszczenie wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu;
8. wykonanie części robót metodą przewiertu sterowanego – szczegóły dokumentacja projektowa – IV. Projekt Techniczny,
9. odtworzenie nawierzchni po robotach;
10. wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
11. wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, zabezpieczenie zieleni, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, próby szczelności, próba ciśnieniowa, kamerowanie, projekt czasowej organizacji ruchu, projekt organizacji robót.
12. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
UWAGA!
Z zakresu realizacji inwestycji wyłączona jest studnia S22 wraz z odcinkami:
S22 w kierunku A11 16 m
S22 w kierunku A5 20m
S22 do S 22.1 przejście poprzeczne,
oznaczona na dokumentacji projektowej. Ww. zakres robót został już wykonany przy realizacji innej inwestycji.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody,
5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
7) wycinki drzew, wywozu drewna, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów),
8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).
Wykonawca jest zobowiązany:
1) do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według wzoru), kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy.
2) do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.
3) w czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.
Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
W cenie oferty należy uwzględnić rozwiązanie i usuwanie wszelkich kolizji ujętych i nieujętych w przedmiarze robót (a ujętych w dokumentacji projektowej) i wszystkie inne prace niezbędne do osiągnięcia rezultatu umowy.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu „Polski Ład”: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2980000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5685552,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2980000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOINSTAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241820476
7.3.3) Ulica: Elizy Orzeszkowej 37
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2980000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Wykonanie dokumentacji budowlano technicznej dróg miejskich w Węgrowie
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury w Węgrowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nawsie Kołaczyckie i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Nawsiu Kołaczyckim
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.