eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Opracowanie pełnej dok. projektowej w zakresie zmiany źródła ciepła w bud. mieszk. przy ul. Barszczańskiej 1, 3, 5 oraz Klepackiej 4 i 6 w Białymstoku.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie pełnej dok. projektowej w zakresie zmiany źródła ciepła
w bud. mieszk. przy ul. Barszczańskiej 1, 3, 5 oraz Klepackiej 4 i 6 w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie pełnej dok. projektowej w zakresie zmiany źródła ciepła
w bud. mieszk. przy ul. Barszczańskiej 1, 3, 5 oraz Klepackiej 4 i 6 w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b47661cb-d239-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042379/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zmiany źródła ciepła (węzły cieplne) w bud. mieszkalnych przy ul. Barszczańskiej 1, 3, 5 oraz ul. Klepackiej 4 i 6.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.JO.26.3.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej w zakresie zmiany źródła ciepła i przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach mieszkalnych przy ul. Barszczańskiej 1, 3, 5 oraz Klepackiej 4 i 6 w Białymstoku.
2. Wykaz czynności:
1) Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej w zakresie zmiany źródła ciepła i przyłączenia
do miejskiej sieci ciepłowniczej indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach mieszkalnych przy
ul. Barszczańskiej 1, 3, 5 oraz Klepackiej 4 i 6 w Białymstoku, w tym opracowanie:
• dokumentacji projektowej indywidualnych węzłów cieplnych dla budynków mieszkalnych przy ul. Barszczańskiej 1, 3, 5 i Klepackiej 4, 6 w Białymstoku (uwzględnieniem przebudowy pomieszczeń i istn. instalacji w celu zasilenia budynków z węzłów cieplnych),
• dokumentacji projektowej przyłączy cieplnych,
• dokumentacji projektowej w zakresie budowy sieci cieplnej,
2) uzyskanie wszystkich zgód niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych oraz dokonanie zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń adaptowanych na węzły cieplne (o ile będzie wymagana zmiana sposobu użytkowania),
3) uzgodnienie projektów z gestorem sieci,
4) opracowanie projektu organizacji ruchu,
5) pełnienie nadzoru autorskiego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALKON Andrzej Falkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660136615

7.3.3) Ulica: ul. Wróbla 10

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-032

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.