Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169744/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 180380K - ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w miejscowości Szczucin, Gmina Szczucin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczucin
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umigszczucin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigszczucin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 180380K - ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w miejscowości Szczucin, Gmina Szczucin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbe644ed-0bde-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003046/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 180380K - ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w miejscowości Szczucin, Gmina Szczucin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewidziany do realizacji zakres przedmiotu zamówienia składa się i będzie realizowany w oparciu o dwa powiązane ze sobą lecz odrębne opracowania projektowe:
a) Przebudowa drogi gminnej nr 180380K – ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w msc. Szczucin, Gmina Szczucin” - w obrębie granic działki pasa drogowego drogi gminnej ul. Piaski;
b) Przebudowa drogi krajowej nr 73 Kielce – Tarnów w obrębie skrzyżowania z drogą gminną ul. Piaski w km 93+522 strona prawa w msc. Szczucin polegającej na przebudowie nawierzchni drogi oraz chodników w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 180380K – ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w msc. Szczucin, Gmina Szczucin”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale B Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na realizację zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodniez ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm) na realizację zadania: Przebudowa drogi gminnej nr 180380K - ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w miejscowości Szczucin, Gmina Szczucin”.
Uzasadnienie:
1. Zamawiający informuje, że Oferta Nr 2 podlega odrzuceniu.
Zamawiający w SWZ w Rozdziale A w punkcie XIV punkt 5.1 ppkt 4) wymagał, aby złożony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy zawierał m.in.:
- stronę tytułową,
- ofertę (kosztorys),
- zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu (zestawienie RMS),
- tabelę elementów scalonych.
Po dokonaniu analizy treści Oferty Nr 2 Zamawiający stwierdza, że Oferta Nr 2 nie zawiera w swojej treści zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu (zestawienie RMS), oraz nie zawiera tabeli elementów scalonych. Zgodnie z zapisami art. 218 ust. 2 ustawy Pzp treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. Brak w ofercie Nr 2 w/w dokumentów wskazuje, że jej treść nie jest zgodna z wymaganiami zamawiającego. Zatem Zamawiający, w oparciu o art. 226 ust. 1 punkt 5 ustawy Pzp odrzuca ofertę Nr 2, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20 września 2021r. do godz. 9:00 do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty. Tego samego dnia o godz. 9:15 nastąpiła czynność otwarcia ofert. Po otwarciu każdej oferty odczytano w szczególności nazwę i adres wykonawcy, którego ofertę otwierano oraz informację o cenie oferty, terminie wykonania zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności:
- Oferta Nr 1 – cena: 612 063,00 zł
- Oferta Nr 2 – cena: 457 761,90 zł
- Oferta Nr 3 – cena: 563 000,00 zł
Zamawiający, w dniu 17 września 2021r., zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie na sfinansowanie zamówienia, która wynosi 536 000,00 zł.
Przeprowadzona analiza cen wykazała, że cena Oferty Nr 1 i Oferty Nr 3 przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Równocześnie Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć w/w kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty, która potencjalnie mogłaby być ofertą najkorzystniejszą.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.