eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Doposażenie pojazdów Zamawiającego w systemy zintegrowane z systemem informatycznym XTrack Zamawiającego wraz z serwisem i szkoleniami



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pojazdów Zamawiającego w systemy zintegrowane z systemem informatycznym XTrack Zamawiającego wraz z serwisem i szkoleniami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 39 10 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi komulane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pojazdów Zamawiającego w systemy zintegrowane z systemem informatycznym XTrack Zamawiającego wraz z serwisem i szkoleniami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-888767f5-a45a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097864/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą prawną przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki jest przesłanka zawarta w art. 305 pkt 1 Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
W okolicznościach przedmiotowej postępowania obie przesłanki są spełnione.
UWAGA:
Ciąg dalszy w Sekcji VI - Informacje dodatkowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.8.2022.LK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441582,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostawę i montaż fabrycznie nowych Urządzeń Rejestrujących zintegrowanych z systemem informatycznym Zamawiającego i zintegrowanego systemu identyfikacji RFID pojemników na 16 szt. pojazdów bezpylnych,
b) Dostawę i montaż fabrycznie nowych Urządzeń Rejestrujących zintegrowanych z systemem informatycznym Zamawiającego na 6 szt. pojazdów kontenerowych, 2 szt. pojazdów ciężarowych, 4 szt. ciągników siodłowych,
c) Podłączenie do fabrycznie nowych Urządzeń Rejestrujących (pkt. a) zamontowanych na powyższych 16 szt. pojazdów bezpylnych automatycznych systemów wagowych w oparciu o otwarty protokół CleANopen,
d) Podłączenie do fabrycznie nowych Urządzeń Rejestrujących (pkt. b) zamontowanych na powyższych 6 szt. pojazdów kontenerowych statycznych systemów wagowych w oparciu o protokół komunikacji RS, zgodny z załącznikiem nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia,
e) Usługę serwisową przez okres równy okresowi gwarancji,
f) Szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do udziału w negocjacjach,
zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Umowy.

UWAGA!
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, w sekcji VIII - Umowa, pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: wskazano okres 15 dni. Winno być:
1-6 pojazdy w zamówieniu częściowym - do 10 dni roboczych na wszystkie pojazdy objęte danym zamówieniem częściowym
7-8 pojazdów w zamówieniu częściowym - do 12 dni roboczych na wszystkie pojazdy objęte danym zamówieniem częściowym
9-10 pojazdów w zamówieniu częściowym - do 15 dni roboczych na wszystkie pojazdy objęte danym zamówieniem częściowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543145,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543145,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543145,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU OMEGA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5840358083

7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 63A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-363

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543145,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. z Sekcji III, pkt 3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

MPO jest zamawiającym w rozumieniu przepisów Pzp i jednocześnie jest Wykonawcą zamówień publicznych, których przedmiot obejmuje odbiór odpadów komunalnych. Jednym z takich postępowań, w którym MPO zostało udzielone zamówienie, jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wszczęte przez m.st. Warszawa, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, pod nazwą „Odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych w m.st. Warszawie od 1 stycznia 2019 r.” (znak: ZP/GP/271/IV-172/18). MPO realizuje umowy w 3 zadaniach obejmujących łącznie 6 dzielnic m.st. Warszawy (zadania 4, 7 i 9). Szczegółowe warunki umów zawartych z m.st. Warszawa zobowiązują MPO do realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych wyłącznie pojazdami wyposażonymi w system monitoringu położenia pojazdu, system rejestracji parametrów pracy pojazdu, automatyczny system wagowy oraz automatyczny system identyfikacji RFID pojemników. Postanowienia umów obligują MPO do przekazywania zamawiającemu (m.st. Warszawa) szczegółowych informacji z etapu odbioru odpadów, które jednocześnie warunkują uzyskanie wynagrodzenia za odebrane odpady, a w przypadku uchybień są podstawą naliczenia wysokich kar umownych. Spełnienie wymagań m.st. Warszawa nie jest możliwe bez pełnej (dwustronnej) integracji systemów montowanych na pojazdach z systemem informatycznym wdrożonym w MPO obejmującym pojazdy wykorzystywane dla realizacji umów na odbiór odpadów z m.st. Warszawa, ponieważ przesyłanie informacji i ich dostępność musi mieć charakter stały i niezakłócony. MPO dokonało rozeznania rynku, które wykazało, że wyłącznie część systemu montowanego na pojeździe w zakresie systemu wagowego można pozyskać w trybie konkurencyjnym (nie jest on przedmiotem niniejszego zamówienia z wolnej ręki), który następnie będzie mógł zostać zintegrowany z pozostałymi, wymaganymi na pojeździe systemami w oparciu o otwarty protokół CleANopen. Dla spełnienia wszystkich wymagań m.st. Warszawy doposażenie w system monitoringu położenia pojazdu, system rejestracji parametrów pracy pojazdu oraz automatyczny system identyfikacji RFID pojemników, jak również podłączenie do tych systemów automatycznych systemów wagowych w sposób gwarantujący dwustronną komunikację z systemem informatycznym
funkcjonującym w Spółce musi nastąpić w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż tylko powierzenie ostatecznego doposażenia pojazdów dostawcy systemu informatycznego MPO gwarantuje pełną (dwustronną) komunikację systemów zamontowanych na pojeździe z systemem informatycznym Spółki. Wyłącznie systemy, którego producentem jest PPU Omega sp. z o.o. gwarantują pełne współdziałanie z użytkowanym przez MPO systemem informatycznym oraz kompatybilność z już posiadanymi zasobami (obecne postępowanie dotyczy doposażenia 16 szt. pojazdów bezpylnych, 6 szt. pojazdów kontenerowych, 2 szt. pojazdów ciężarowych, 4 szt. ciągników siodłowych, które muszą być kompatybilne z dotychczasowymi zasobami MPO).
Realizacja powyższego zamówienia doposażenia fabrycznie nowych pojazdów w fabrycznie nowy system monitoringu położenia pojazdu, system rejestracji parametrów pracy pojazdu oraz automatyczny system identyfikacji RFID pojemników, jak również podłączenie do tych systemów automatycznych, statycznych systemów wagowych jest konieczna do realizacji usługi odbierania odpadów komunalnych z terenów m. st. Warszawy w oparciu o powyższe podpisane umowy, które obowiązują do 30 czerwca 2022 roku.
Konieczność doposażenia pojazdów w powyższe systemy jest również uwarunkowana odbieraniem odpadów komunalnych ze Stolicy przez Spółkę w kolejnych latach.
Uwaga: z uwagi na ograniczenia techniczne związane z limitem znaków w niniejszym ogłoszeniu, dalszy ciąg uzasadnienia znajduje się w zmianie ogłoszenia o wyniku postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.