eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145558 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717222066

1.5.8.) Numer faksu: 717221706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-394fcdad-c3aa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000770/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na zadania / części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072970/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.18.2021.II.DT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1004741,81 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach.
Zakres czynności:
1) Wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania.
a) zabezpieczenie miejsca robót,
b) frezowanie oznakowania,
c) przygotowanie podłoża do frezowania,
d) wykonanie przedznakowania,
e) tyczenie nowych linii segregacyjnych i krawędziowych
f) wykonanie oznakowania,
g) uzupełnianie i przekazanie Zamawiającemu na bieżąco tabeli obmiarowej wykonanych robót dla poszczególnych dróg.
2) Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik 6 do SWZ.
3) Szczegółowy zakres prac dla Zadania 1 określono w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym załącznik 1.1. do SWZ.
4) Minimalna wartość procentowa każdego z zadań, jaką Zamawiający zobowiązuje się zlecić Wykonawcy, wynosi 90% wartości łącznego maksymalnego wynagrodzenia umownego brutto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, w tym w zakresie z art. 438 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, został ujęty w oddzielnym załączniku 4 do SWZ – Projekcie umowy, załączniku 5 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku 6 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 543176,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania: Zadanie 2 – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie. Zakres czynności:
1) Wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania.
a) zabezpieczenie miejsca robót,
b) frezowanie oznakowania,
c) przygotowanie podłoża do frezowania,
d) wykonanie przedznakowania,
e) tyczenie nowych linii segregacyjnych i krawędziowych
f) wykonanie oznakowania,
g) uzupełnianie i przekazanie Zamawiającemu na bieżąco tabeli obmiarowej wykonanych robót dla poszczególnych dróg.
2) Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik 6 do SWZ.
3) Szczegółowy zakres prac Zadania 2 określono w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym załącznik 1.2. do SWZ.
4) Minimalna wartość procentowa każdego z zadań, jaką Zamawiający zobowiązuje się zlecić Wykonawcy, wynosi 90% wartości łącznego maksymalnego wynagrodzenia umownego brutto.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, w tym w zakresie z art. 438 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, został ujęty w oddzielnym załączniku 4 do SWZ – Projekcie umowy, załączniku 5 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku 6 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 461565,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327206,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327206,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327206,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saferoad Grawil Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 867-00-12-216

7.3.3) Ulica: Komunalna 7

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres powierzonych czynności część robót ujęta w kosztorysach ofertowych z wyłączeniem koordynowania i kierowania robotami. Wartość kosztowa lub procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom 60%.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327206,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237318,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237318,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237318,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saferoad Grawil Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 867-00-12-216

7.3.3) Ulica: Komunalna 7

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres powierzonych czynności część robót ujęta w kosztorysach ofertowych z wyłączeniem koordynowania i kierowania robotami. Wartość kosztowa lub procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom 60%.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273411,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-18
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.