eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach placówek Gdańskich Domów dla Dzieci - części nr 1-3 zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach placówek Gdańskich Domów dla Dzieci – części nr 1-3 zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach placówek Gdańskich Domów dla Dzieci – części nr 1-3 zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e943c7c-8df2-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010422/134/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.80 Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach placówek Gdańskich Domów dla Dzieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 151/BZP-U.510.142.2023/KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230144,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia - Konserwacja elementów drewnianych oraz parkietu w wybranych pomieszczeniach w budynku Domu Na Polanie, przy ul. Wiosłowej 25 w Gdańsku:
a) likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniach kotłowni,
b) odnowienie posadzki (m.in. cyklinowanie i lakierowanie) w pomieszczeniach mieszkalnych dzieci,
c) naprawa balustrad zewnętrznych balkonów oraz pochylni dla ON,
d) naprawa i konserwacja elementów drewnianych elewacji zewnętrznej budynku (uzupełnienie ubytków, szlifowanie, impregnacja),
e) wykonanie wyłazu rewizyjnego nad poddaszem użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 86569,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia - Konserwacja elementów drewnianych oraz likwidacja zacieków w wybranych pomieszczeniach w budynku Domu Przy Lesie, przy ul. Wiosłowej 23 w Gdańsku:
a) branża budowlana:
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniach kotłowni,
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w części komunikacji ogólnej budynku,
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniu węzła sanitarnego dla dziewcząt,
- usunięcie pęknięć, zasklepianie rys, szpachlowanie, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie pomieszczeń węzła sanitarnego dla dzieci młodszych, węzła sanitarnego dla chłopców, pralni,
- naprawa i konserwacja elementów drewnianych elewacji zewnętrznej budynku (uzupełnienie ubytków, szlifowanie, impregnacja);
b) branża elektryczna:
- wymiana i montaż wentylatora, wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji w pomieszczeniu węzła sanitarnego dla dziewcząt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 53755,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia - Remont Domu Zielony Zakątek przy ul. Modra 69B:
a) elewacja, sufit podwieszany, wewnętrzna konstrukcja dachu:
• Roboty rozbiórkowe:
- płytek klinkierowych i tynków zewnętrznych na elewacji budynku gospodarczego,
- słupów z kostki granitowej zadaszenia przy budynku gospodarczym,
- sufitu podwieszanego wewnątrz budynku gospodarczego,
- rozbiórka ścian,
- spróchniałych belek stropowych konstrukcji dachu,
- spróchniałych desek poszycia dachowego,
• Roboty naprawcze:
- elewacji w tym uzupełnienie tynków zwykłych kat. II, gruntowanie, malowanie farbą elewacyjną,
- montaż drewnianych belek dachowych,
- wymiana desek dachowych pod blachodachówką,
- murowanie słupków z bloczków betonowych zbrojonych grubości 24 cm,
• Roboty malarskie wewnętrzne ścian, w tym:
- dwukrotne odgrzybianie drewnianej więźby dachowej,
- przygotowanie podłoży pod malowanie, gruntowanie podłoży ścian, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi,
- zabezpieczenie podłóg folią i płytą pilśniową miękką;
b) Stolarka okienna:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- wykucie z muru podokienników, stalowych zewnętrznych,
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
- montaż okien rozwiernych dwuskrzydłowych z pcv, kolor biały, szyba antywłamaniowa, U=0,9 W/m2xK, nawietrzaki okienne, nowe podokienniki lastrykowe, nowe parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej;
c) Stolarka drzwiowa:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych, antywłamaniowych kl. P4, jednoskrzydłowych, EI30,
- montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych garażowych, zewnętrznych antywłamaniowych kl. P4, EI30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 148215,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86569,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86569,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DACH Łukasz Gessler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882045118

7.3.3) Ulica: Brzozowa 30

7.3.4) Miejscowość: Gościcino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86569,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53755,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104690,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53755,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DACH Łukasz Gessler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882045118

7.3.3) Ulica: Brzozowa 30

7.3.4) Miejscowość: Gościcino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53755,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150566,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUPH DETAL-PLAN Sławomir Pietroń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841010005

7.3.3) Ulica: Mściwoja II 27/1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-384

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148215,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.