eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrwilno › Zagospodarowanie i wyposażenie terenu istniejącego targowiska gminnego w Skrwilnie. ETAP I - Zakup ładowarki kołowej z osprzętem na potrzeby Gminnego Targowiska w Skrwilnie.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091150 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie i wyposażenie terenu istniejącego targowiska gminnego w Skrwilnie.
ETAP I – Zakup ładowarki kołowej z osprzętem na potrzeby Gminnego Targowiska w Skrwilnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7

1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie i wyposażenie terenu istniejącego targowiska gminnego w Skrwilnie.
ETAP I – Zakup ładowarki kołowej z osprzętem na potrzeby Gminnego Targowiska w Skrwilnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de37238-b965-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000327/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zagospodarowanie i wyposażenie terenu istniejącego targowiska gminnego w Skrwilnie. ETAP I – Zakup ładowarki kołowej z osprzętem na potrzeby Gminnego Targowiska w Skrwilnie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060510/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2021.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego urządzenia do całorocznego utrzymania obiektu Targowiska Gminnego w Skrwilnie, w postaci ładowarki kołowej z osprzętem.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
PARAMETRY TECHNICZNE ŁADOWARKI:
1) Ładowarka kołowa fabrycznie nowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2019 roku;
2) Silnik wysokoprężny (diesel), 4 cylindrowy;
3) Silnik o pojemności nie mniejszej niż 2000 cm3;
4) Maksymalna moc nie mniejsza niż 30 KM;
5) Napęd hydrostatyczny na wszystkie koła;
6) Napęd wał przegubowy;
7) Osie z przekładnią różnicową i wałem przegubowym
8) 100% blokada mechanizmów różnicowych na przedniej i tylnej osi;
9) Wydajność pompy hydraulicznej roboczej co najmniej 44 l/min;
10) Chłodnica oleju hydraulicznego;
11) Instalacja elektryczna – napięcie robocze 12 V, akumulator co najmniej 75 Ah;
12) Prędkość jazdy do 30 km/h;
13) Zbiornik paliwa min. 40 l;
14) Skrzynia manualna dwubiegowa;
15) Długość całkowita bez łyżki do 3160 mm;
16) Wysokość załadunku do 3200 mm;
17) Rozstaw kół min. 1500 mm;
18) Kąt zawracania co najmniej 50 stopni;
19) Trzeci obwód hydrauliczny z przodu;
20) Udźwig nominalny minimum 1050 kg;
21) Nadwozie – Kabina zabudowana (drzwi lewe + drzwi prawe) z ogrzewaniem, wentylacją i wycieraczką do szyb;
WYPOSAŻENIE ŁADOWARKI:
22) Dodatkowa para hydrauliki do przodu ładowarki;
23) Regulowana kolumna kierownicy;
24) Ogumienie o wymiarach 31x15,50
25) Reflektor roboczy przód i tył;
26) Lusterka wsteczne;
27) Obciążnik tylni co najmniej 90 kg;
28) Hydrauliczne ryglowanie narzędzi;
29) Lampa sygnalizacyjno-ostrzegawcza o barwie pomarańczowej;
30) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół);
OSPRZĘT DO ŁĄDOWARKI:
31) Kosiarka bijakowa
a) Szerokość robocza minimum 140 cm,
b) Napęd hydrauliczny,
c) Noże typu ”M” na szekli ze stali hartowanej,
d) Walec wsporczy z bezstopniową regulacją do ustawiania wysokości roboczej kosiarki,
e) Boczne płozy ślizgowe,
f) Płozy boczne z hardoxu, przykręcane,
g) Klapy ochronne wahadłowe ze stali sprężynowej, najwyższej jakości,
h) Przesuw boczny minimum 70 cm,
i) Koła kopiujące.
32) Szufla objętościowa 1,2 m
a) Grubość blachy minimum 5 mm,
b) Pojemność szufli minimum 0,40 m3,
c) Lemiesz HB 400 o wymiarach 110x16,
d) Szufla w wersji z żebrem i wkładką,
e) Dokładki na elementach natarcia,
f) Bok przetłaczany.
33) Pług śnieżny lekki strzałka 1,5 m
a) Pług wykonany z blachy o grubości minimum 4mm,
b) Grubość blachy żeber wzmacniających minimum 6 mm,
c) Wymiary płaskownika 150x30 cm,
d) Hydrauliczna regulacja odkładnicy,
e) Uchylne lemiesze,
f) Kopiowanie terenu,
g) Kat skrętu prawo lewo 30 stopni,
h) Zawór sterujący wielofunkcyjny,
i) Oświetlenie LED.
34) Widły do palet
a) Udźwig wideł minimum 1600 kg,
b) Wymiary widła 90x30x1200 mm,
c) Płyta ze stali gatunkowej, najwyższej jakości 18 mm,
d) Mechaniczna regulacja szerokości wideł.
WARUNKI GWARANCJI:
35) Okres gwarancji min. 12 miesięcy.
DOKUMENTACJA POJAZDU:
36) książka gwarancyjna,
37) instrukcja obsługi w języku polskim,
38) karta pojazdu,
39) aktualna homologacja pojazdu;
40) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu.
WYMAGANIA DODATKOWE:
41) dostawcą powinien być producent lub autoryzowany przedstawiciel producenta oferowanej ładowarki kołowej z osprzętem,
42) serwis gwarancyjny,
43) odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 80 km od siedziby Zamawiającego albo świadczenie usług serwisowych w siedzibie Zamawiającego,
44) dostawca przeszkoli w cenie dostawy jednego operatora Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ładowarki kołowej z osprzętem,
45) obecność przedstawiciela dostawcy przy uruchomieniu i rozruchu ładowarki kołowej z osprzętem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAITECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532188486

7.3.3) Ulica: Bydgoska 41

7.3.4) Miejscowość: Brzoza

7.3.5) Kod pocztowy: 86-061

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-31
2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.