eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062040 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156;

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06d3d39-7836-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004280/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Pracowni i Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych należących do jednostek samorządu terytorialnego w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery - IV edycja

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011436/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7536531,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1972981,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych przy ul. Kościelnej 1a w Ozorkowie, 3. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:
1) kompletnej dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) ze wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, zgodami i decyzjami a także uzyskaniem uprawnienia dla realizacji przyłącza ciepłowniczego od organu architektoniczno-budowlanego, w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia na wykonanie przyłącza ciepłowniczego lub skutecznie dokonanego zgłoszenia gestorowi sieci budowę w/w przyłącza. W tym zakresie należy wykonać:
a) mapę do celów projektowych (jeżeli będzie niezbędna),
b) inwentaryzację budynku,
c) projekt przyłącza centralnego ogrzewania i węzła cieplnego,
d) projekt ocieplenia budynku z uwzględnieniem zróżnicowania materiału,
e) projekt instalacji odgromowej,
f) projekt instalacji elektrycznej oświetlenia także awaryjnego i ewakuacyjnego,
g) projekt instalacji centralnego ogrzewania,
h) projekt instalacji ciepłej wody użytkowej.
2) robót budowlanych polegających na:
a) demontażu istniejącego ocieplenia
b) likwidacji muru z luksferów z wykonaniem ściany spełniającej dopuszczalne współczynniki przenikania,
c) ociepleniu ścian fundamentowych styrodurem,
d) ociepleniu ścian zewnętrznych przy granicy działki wełną mineralną wraz z obrobieniem ościeży pianką pir,
e) ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem wraz z obronieniem ościeży pianką pir,
f ) ociepleniu dachu wełną mineralną
g) ociepleniu dachu styropianem
h) wykonaniu obróbek blacharskich i orynnowania,
i) wymianie drzwi zewnętrznych,
j) wymianie wrót garażowych,
k) wymianie okien,
l) wykonaniu zabudowy wiatrołapu wejściowego z witryną,
ł) wykonaniu przyłącza ciepłowniczego, węzła i montażu nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
m) wymianie okablowania i oświetlenia na lampy ledowe,
n) rozbiórce komina wraz z wywiezienie i utylizacją gruzu,
o) skuciu gzymsów podrynnowych,
p) wymurowaniu filarka przeciwpożarowego,
r) wykonaniu izolacji przeciwwodnej na murach fundamentowych,
s) odtworzeniu daszków i wystroju elewacji,
t) odtworzeniu instalacji odgromowej
u) odtworzeniu opaski około budynkowej i chodnika,
w) wykonaniu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
3) dokumentacji powykonawczej
4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wszelkie prace projektowe, remontowe i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem.
6. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określonego w dziale II, oddział 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych do niniejszej Ustawy.
Ze względów technicznych pełny dostęp do opisu przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zamówienia zamieszczone na wskazanej platformie zakupowej.

DO PRZEDMIOTOWEJ SWZ WPŁYNEŁY NASTĘPUJĄCE PYTANIA WYKONAWCY:

W nawiązaniu do postępowania pn. „Termomodernizacja budynku pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie”, prosimy o wyjaśnienie poniższych pytań.

1. PFU zakłada zamianę oświetlenia na lampy ledowe wraz z wymianą starego aluminiowego okablowania na miedziane. Prosimy o określenie, czy wymiana starego okablowania dotyczy wymiany okablowania od lampy ledowej do włącznika, czy całego odcinka od lampy do rozdzielni. Jednocześnie prosimy o informację, czy wymiana okablowania dotyczy tylko instalacji oświetlenia, czy również pozostałych instalacji elektrycznych.
Prosimy o określenie, czy nowe okablowanie może być położone w korytkach kablowych tak jak jest obecnie, czy mają być wkuwane w ścianę.

2. PFU opisuje ocieplenie ścian zewnętrznych usytuowanych w granicy i nad garażami wełną mineralną. PFU zakłada również wymianę całej stolarki okiennej, jednak nie wskazuje czy jakiekolwiek okna powinny być o odporności ogniowej.
Prosimy o określenie, czy okna na Sali gimnastycznej w pasie 4 m od garaży lub granicy działki powinny być oknami o odporności ogniowej.

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Ad 1
PFU nie określa jakie odcinki kabli aluminiowych związanych z oświetleniem budynku należy wymienić na kable w miedzi. Oznacza to że całe kable od rozdzielni powinny zostać wymienione.
W budynku tam gdzie kable idą w korytkach można je umieścić w podobny sposób.

Ad 2
Co do okien w sali gimnastycznej to w PFU jest domurowanie filara w granicy, aby nie musieć wymieniać okna na p-poż, lub zmniejszać jego wielkości. Wykonawca ma wykonać PROJEKT budowlany i zgodnie z W.T powinien określić swoje rozwiązania odnośnie wymiany okien na p-poż lub domurowania filarka (najlepiej w uzgodnieniu pod wzgl. p-poż z rzeczoznawcą).
PFU zakładało domurowanie filara przed ociepleniem, jako wersję tańszą.
Wykonawca dokumentacji projektowej ma tak skalkulować swoją ofertę aby projekt był zgodny z obowiązującymi przepisami oraz aby nie utrwalał ograniczeń dla działki sąsiedniej. Zamawiający nie narzuca Wykonawcy specjalnych wymagań odnośnie okien lecz tylko wymaga by projekt budowlany został zatwierdzony przez ustanowionego inspektora nadzoru inwestorskiego.
DO PRZEDMIOTOWEJ SWZ WPŁYNĘŁY KOLEJNE PYTANIA WYKONAWCY:
Zwracamy się o odpowiedzi na poniższe pytania:
1. Czy poziomy instalacji c.o. można prowadzić po ścianach obiektu pod sufitem lub nad podłogą (bez obudowy) a piony natynkowo?
2. Czy budowę instalacji c.w.u. wykonać tylko do istniejących podgrzewaczy czy też z rozprowadzeniem do istniejących punktów poboru? (pomieszczenia w których się znajdują są w glazurze)
3. W PFU brak jest informacji o obudowach na grzejniki. Czy muszą być wykonane?
4. Proszę o podanie z Audytu Energetycznego współczynnika U dla podłogi na gruncie.
5. Czy istniejące kraty w oknach należy zdemontować, odnowić i ponownie zmontować? Czy je zlikwidować?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Ad 1
Należy ujednolicić całość NOWEJ instalacji. Przebieg poziomów zaleca się w miarę możliwości projektować pod sufitem. Piony natynkowe.
Ad 2
Ciepłą wodę należy doprowadzić w taki sposób, aby w punktach poboru była dostępna ciepła woda, może to wiązać się z większą ilością kucia. Czyli kafle należy odtworzyć.
Ad3
Jeżeli brak w PFU konieczności obudowania grzejników to oznacza iż nie są przewidziane.
Ad 4
PFU nie przewiduje docieplania podłóg - w Audycie jest średni współczynnik 0,522. Przy dociepleniu ścian fundamentowych i tak polepszy się współczynnik U.
Ad 5
Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną. Aby ocieplić należy kraty zdemontować odnowić poprzez pomalowanie i ponownie zamontować. Potencjalny Wykonawca może w swojej ofercie przewidzieć także usunięcie krat i zastosowanie w oknach szyb antywłamaniowych P3 lub P4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2062710

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2415740,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2062710

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BLANKO" Tyburski Damian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.3) Ulica: Wodna 17

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2062710,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.