eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014233 z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.2.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.4.2.) Miejscowość: Zgierz

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156;

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014233

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00011436/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych przy ul. Kościelnej 1a w Ozorkowie, 3. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:1) kompletnej dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) ze wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, zgodami i decyzjami a także uzyskaniem uprawnienia dla realizacji przyłącza ciepłowniczego od organu architektoniczno-budowlanego, w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia na wykonanie przyłącza ciepłowniczego lub skutecznie dokonanego zgłoszenia gestorowi sieci budowę w/w przyłącza. W tym zakresie należy wykonać:a) mapę do celów projektowych (jeżeli będzie niezbędna), b) inwentaryzację budynku, c) projekt przyłącza centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, d) projekt ocieplenia budynku z uwzględnieniem zróżnicowania materiału,e) projekt instalacji odgromowej, f) projekt instalacji elektrycznej oświetlenia także awaryjnego i ewakuacyjnego,g) projekt instalacji centralnego ogrzewania, h) projekt instalacji ciepłej wody użytkowej.2) robót budowlanych polegających na:a) demontażu istniejącego ocieplenia b) likwidacji muru z luksferów z wykonaniem ściany spełniającej dopuszczalne współczynniki przenikania, c) ociepleniu ścian fundamentowych styrodurem,d) ociepleniu ścian zewnętrznych przy granicy działki wełną mineralną wraz z obrobieniem ościeży pianką pir, e) ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem wraz z obronieniem ościeży pianką pir, f ) ociepleniu dachu wełną mineralną g) ociepleniu dachu styropianem h) wykonaniu obróbek blacharskich i orynnowania, i) wymianie drzwi zewnętrznych, j) wymianie wrót garażowych, k) wymianie okien, l) wykonaniu zabudowy wiatrołapu wejściowego z witryną, ł) wykonaniu przyłącza ciepłowniczego, węzła i montażu nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, m) wymianie okablowania i oświetlenia na lampy ledowe,n) rozbiórce komina wraz z wywiezienie i utylizacją gruzu,o) skuciu gzymsów podrynnowych, p) wymurowaniu filarka przeciwpożarowego,r) wykonaniu izolacji przeciwwodnej na murach fundamentowych, s) odtworzeniu daszków i wystroju elewacji, t) odtworzeniu instalacji odgromowej u) odtworzeniu opaski około budynkowej i chodnika, w) wykonaniu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.3) dokumentacji powykonawczej4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.5. Wszelkie prace projektowe, remontowe i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem.6. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określonego w dziale II, oddział 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych do niniejszej Ustawy. Ze względów technicznych pełny dostęp do opisu przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zamówienia zamieszczone na wskazanej platformie zakupowej.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych przy ul. Kościelnej 1a w Ozorkowie, 3. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:1) kompletnej dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) ze wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, zgodami i decyzjami a także uzyskaniem uprawnienia dla realizacji przyłącza ciepłowniczego od organu architektoniczno-budowlanego, w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia na wykonanie przyłącza ciepłowniczego lub skutecznie dokonanego zgłoszenia gestorowi sieci budowę w/w przyłącza. W tym zakresie należy wykonać:a) mapę do celów projektowych (jeżeli będzie niezbędna), b) inwentaryzację budynku, c) projekt przyłącza centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, d) projekt ocieplenia budynku z uwzględnieniem zróżnicowania materiału,e) projekt instalacji odgromowej, f) projekt instalacji elektrycznej oświetlenia także awaryjnego i ewakuacyjnego,g) projekt instalacji centralnego ogrzewania, h) projekt instalacji ciepłej wody użytkowej.2) robót budowlanych polegających na:a) demontażu istniejącego ocieplenia b) likwidacji muru z luksferów z wykonaniem ściany spełniającej dopuszczalne współczynniki przenikania, c) ociepleniu ścian fundamentowych styrodurem,d) ociepleniu ścian zewnętrznych przy granicy działki wełną mineralną wraz z obrobieniem ościeży pianką pir, e) ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem wraz z obronieniem ościeży pianką pir, f ) ociepleniu dachu wełną mineralną g) ociepleniu dachu styropianem h) wykonaniu obróbek blacharskich i orynnowania, i) wymianie drzwi zewnętrznych, j) wymianie wrót garażowych, k) wymianie okien, l) wykonaniu zabudowy wiatrołapu wejściowego z witryną, ł) wykonaniu przyłącza ciepłowniczego, węzła i montażu nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, m) wymianie okablowania i oświetlenia na lampy ledowe,n) rozbiórce komina wraz z wywiezienie i utylizacją gruzu,o) skuciu gzymsów podrynnowych, p) wymurowaniu filarka przeciwpożarowego,r) wykonaniu izolacji przeciwwodnej na murach fundamentowych, s) odtworzeniu daszków i wystroju elewacji, t) odtworzeniu instalacji odgromowej u) odtworzeniu opaski około budynkowej i chodnika, w) wykonaniu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.3) dokumentacji powykonawczej4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.5. Wszelkie prace projektowe, remontowe i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem.6. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określonego w dziale II, oddział 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych do niniejszej Ustawy. Ze względów technicznych pełny dostęp do opisu przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zamówienia zamieszczone na wskazanej platformie zakupowej.DO PRZEDMIOTOWEJ SWZ WPŁYNEŁY NASTĘPUJĄCE PYTANIA WYKONAWCY:W nawiązaniu do postępowania pn. „Termomodernizacja budynku pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie”, prosimy o wyjaśnienie poniższych pytań.1. PFU zakłada zamianę oświetlenia na lampy ledowe wraz z wymianą starego aluminiowego okablowania na miedziane. Prosimy o określenie, czy wymiana starego okablowania dotyczy wymiany okablowania od lampy ledowej do włącznika, czy całego odcinka od lampy do rozdzielni. Jednocześnie prosimy o informację, czy wymiana okablowania dotyczy tylko instalacji oświetlenia, czy również pozostałych instalacji elektrycznych.Prosimy o określenie, czy nowe okablowanie może być położone w korytkach kablowych tak jak jest obecnie, czy mają być wkuwane w ścianę.2. PFU opisuje ocieplenie ścian zewnętrznych usytuowanych w granicy i nad garażami wełną mineralną. PFU zakłada również wymianę całej stolarki okiennej, jednak nie wskazuje czy jakiekolwiek okna powinny być o odporności ogniowej.Prosimy o określenie, czy okna na Sali gimnastycznej w pasie 4 m od garaży lub granicy działki powinny być oknami o odporności ogniowej.ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:Ad 1PFU nie określa jakie odcinki kabli aluminiowych związanych z oświetleniem budynku należy wymienić na kable w miedzi. Oznacza to że całe kable od rozdzielni powinny zostać wymienione.W budynku tam gdzie kable idą w korytkach można je umieścić w podobny sposób.Ad 2Co do okien w sali gimnastycznej to w PFU jest domurowanie filara w granicy, aby nie musieć wymieniać okna na p-poż, lub zmniejszać jego wielkości. Wykonawca ma wykonać PROJEKT budowlany i zgodnie z W.T powinien określić swoje rozwiązania odnośnie wymiany okien na p-poż lub domurowania filarka (najlepiej w uzgodnieniu pod wzgl. p-poż z rzeczoznawcą).PFU zakładało domurowanie filara przed ociepleniem, jako wersję tańszą.Wykonawca dokumentacji projektowej ma tak skalkulować swoją ofertę aby projekt był zgodny z obowiązującymi przepisami oraz aby nie utrwalał ograniczeń dla działki sąsiedniej. Zamawiający nie narzuca Wykonawcy specjalnych wymagań odnośnie okien lecz tylko wymaga by projekt budowlany został zatwierdzony przez ustanowionego inspektora nadzoru inwestorskiego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 55.000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu - wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51 8783 0004 0029 0065 2000 0004, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium ZP.272.1.20212) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4, ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem.9. Gwarant /poręczyciel nie może uzależniać wypłaty wadium od spełnienia jakichkolwiek warunków lub przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy.11. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej.12. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. 13. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę.14. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

Po zmianie:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 29.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu - wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51 8783 0004 0029 0065 2000 0004, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium ZP.272.1.20212) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4, ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem.9. Gwarant /poręczyciel nie może uzależniać wypłaty wadium od spełnienia jakichkolwiek warunków lub przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy.11. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej.12. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. 13. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę.14. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
2. Zamawiający przewiduje zmiany do treści niniejszej umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, w szczególności w niżej opisanych przypadkach :1) zmiany adresu/siedziby/danych kontaktowych Zamawiającego/Wykonawcy, osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy;2) zmiany terminu rozpoczęcia/ zakończenia realizacji umowy w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej;3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;4) zmian dokonanych na podstawie art. 23 ust 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), zwaną dalej ustawą Prawo budowlane, w zakresie rozwiązań projektowych jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego;5) zmian dokonanych na podstawie art. 20 ust 1 pkt 4 lit b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru;6) zmian dokonanych podczas wykonywania robót, które nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36 a ust 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust 6 ustawy Prawo budowlane, spełniające zapisy art. 57 ust 2 ustawy Prawo budowlane;7) zmiany w zakresie rozwiązań technologicznych określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według obowiązującej dokumentacji technicznej powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy;8) zmiany zakresu robót, wykonanie robót zamiennych, ograniczenie zakresu robót w takim przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt zamienny wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego, powyższe zmiany nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót;9) wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej zapobiegających powstaniu wady obiektu budowlanego;10) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej lub zmiany zakresu robót;11) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia;12) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia;13) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia;9. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności;b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności;c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.Pełny katalog dopuszczalnych zmian umowy dostępny w SWZ oraz projekcie umowy -załącznik nr 4

Po zmianie:
2. Zamawiający przewiduje zmiany do treści niniejszej umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, w szczególności w niżej opisanych przypadkach :1) zmiany adresu/siedziby/danych kontaktowych Zamawiającego/Wykonawcy, osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy;2) zmiany terminu rozpoczęcia/ zakończenia realizacji umowy w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej;3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;4) zmian dokonanych na podstawie art. 23 ust 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), zwaną dalej ustawą Prawo budowlane, w zakresie rozwiązań projektowych jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego;5) zmian dokonanych na podstawie art. 20 ust 1 pkt 4 lit b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru;6) zmian dokonanych podczas wykonywania robót, które nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36 a ust 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust 6 ustawy Prawo budowlane, spełniające zapisy art. 57 ust 2 ustawy Prawo budowlane;7) zmiany w zakresie rozwiązań technologicznych określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według obowiązującej dokumentacji technicznej powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy;8) zmiany zakresu robót, wykonanie robót zamiennych, ograniczenie zakresu robót w takim przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt zamienny wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego, powyższe zmiany nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót;9) wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej zapobiegających powstaniu wady obiektu budowlanego;10) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej lub zmiany zakresu robót;11) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia;12) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia;9. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności;b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności;c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.Pełny katalog dopuszczalnych zmian umowy dostępny w SWZ oraz projekcie umowy -załącznik nr 4. W wyniku wprowadzonych zmian do SWZ, zmodyfikowano również zapisy zmian do umowy (dział XXIX SWZ), aktualna treść zmian umowy znajduje się w załączniku do pisma Zarządu Powiatu Zgierskiego z dnia 08.03.2021 r., znak: ZP.272.1.2021.RF/6 oraz w załączniku nr 4 do SWZ, obowiązującym projekcie umowy, modyfikacja z dnia 08.03.2021 r.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-03-15 10:00

Po zmianie:
2021-03-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-03-15 10:30

Po zmianie:
2021-03-19 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-04-13

Po zmianie:
2021-04-17

2021-03-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.