eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › "Budowa elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Stanisława Moniuszki 117 w Starachowicach", w ramach zadania pn.: (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Stanisława Moniuszki 117 w Starachowicach”, w ramach zadania pn.: (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4c922a8-f316-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Stanisława Moniuszki 117 w Starachowicach”, w ramach zadania pn.: (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c922a8-f316-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037335/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Kształtowanie postaw proekologicznych poprzez utworzenie miejsca edukacji ekologicznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Starachowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024.HE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130679,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Stanisława Moniuszki 117 w Starachowicach:
1) budowa elementów małej architektury tj.:
altana ogrodowa ze ścianami z lameli – 1szt.,
kompletów stołów z ławkami do altany – 4 kpl.,
tablicy informacyjnej ze stali kwasoodpornej – 1 szt.,
tablicy ze sklejki drewnianej, pokrytej farbą umożliwiającej pisanie kredą – 1 szt.,
tablic informacyjnych z fenologiczną nazwą pór roku wykonanych ze stali – 8 szt.,
tabliczek z nazwami gatunków roślin z blachy stalowej – 40 szt.,
drewnianych pojemników do uprawy roślin – 5 szt.,
drewniany kompostownik – 1 szt.,
2) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm (pod altaną),
3) wykonanie nawierzchni żwirowej,
4) wykonanie nawierzchni ścieżki sensorycznej,
5) odbudowa trawnika
6) wykonanie nasadzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części robót:
wykonanie nawierzchni żwirowej,
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
wykonywanie robót budowlanych określonych za pomocą dokumentacji projektowej,
wykonywanie prac montażowych,
wykonywanie prac porządkowych.
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. Rozwiązania projektowe ułatwiają poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Zadanie dofinansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz z Narodowego Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty w terenie ogólnodostępnym,
Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. -
wykonywanie robót budowlanych,
wykonywanie prac montażowych,
wykonywanie prac porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy - ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć, tj.:
1) cena ofertowa Wykonawcy ADOMIT Paweł Podeszwa, ul. Orkana 1, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, to 246.873,44 zł,
2) cena ofertowa Wykonawcy MALSTAR Sp. z o.o., Kielecka 33, 27-200 Starachowice,
to 187.536,64 zł,
zaś kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia to 145.687,08 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.