eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019104 z dnia 2021-03-17

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.2.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.4.2.) Miejscowość: Zgierz

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156;

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019104

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00011436/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego z siedzibą w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a, 95-100 Zgierz;2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Michała Koralewskiego, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: poczta@mkoralewski.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak rejestru ZP.272.1.2021 pn.: „Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie”;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - w przypadku, gdy skorzystacie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego z siedzibą w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a, 95-100 Zgierz;2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Michała Koralewskiego, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: poczta@mkoralewski.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak rejestru ZP.272.1.2021 pn.: „Termomodernizacja budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie”;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - w przypadku, gdy skorzystacie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Dalsze informacje z sekcji III dot. RODO, znajdują się w Informacjach dodatkowych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych przy ul. Kościelnej 1a w Ozorkowie, 3. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:1) kompletnej dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) ze wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, zgodami i decyzjami a także uzyskaniem uprawnienia dla realizacji przyłącza ciepłowniczego od organu architektoniczno-budowlanego, w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia na wykonanie przyłącza ciepłowniczego lub skutecznie dokonanego zgłoszenia gestorowi sieci budowę w/w przyłącza. W tym zakresie należy wykonać:a) mapę do celów projektowych (jeżeli będzie niezbędna), b) inwentaryzację budynku, c) projekt przyłącza centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, d) projekt ocieplenia budynku z uwzględnieniem zróżnicowania materiału,e) projekt instalacji odgromowej, f) projekt instalacji elektrycznej oświetlenia także awaryjnego i ewakuacyjnego,g) projekt instalacji centralnego ogrzewania, h) projekt instalacji ciepłej wody użytkowej.2) robót budowlanych polegających na:a) demontażu istniejącego ocieplenia b) likwidacji muru z luksferów z wykonaniem ściany spełniającej dopuszczalne współczynniki przenikania, c) ociepleniu ścian fundamentowych styrodurem,d) ociepleniu ścian zewnętrznych przy granicy działki wełną mineralną wraz z obrobieniem ościeży pianką pir, e) ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem wraz z obronieniem ościeży pianką pir, f ) ociepleniu dachu wełną mineralną g) ociepleniu dachu styropianem h) wykonaniu obróbek blacharskich i orynnowania, i) wymianie drzwi zewnętrznych, j) wymianie wrót garażowych, k) wymianie okien, l) wykonaniu zabudowy wiatrołapu wejściowego z witryną, ł) wykonaniu przyłącza ciepłowniczego, węzła i montażu nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, m) wymianie okablowania i oświetlenia na lampy ledowe,n) rozbiórce komina wraz z wywiezienie i utylizacją gruzu,o) skuciu gzymsów podrynnowych, p) wymurowaniu filarka przeciwpożarowego,r) wykonaniu izolacji przeciwwodnej na murach fundamentowych, s) odtworzeniu daszków i wystroju elewacji, t) odtworzeniu instalacji odgromowej u) odtworzeniu opaski około budynkowej i chodnika, w) wykonaniu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.3) dokumentacji powykonawczej4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.5. Wszelkie prace projektowe, remontowe i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem.6. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określonego w dziale II, oddział 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych do niniejszej Ustawy. Ze względów technicznych pełny dostęp do opisu przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zamówienia zamieszczone na wskazanej platformie zakupowej.DO PRZEDMIOTOWEJ SWZ WPŁYNEŁY NASTĘPUJĄCE PYTANIA WYKONAWCY:W nawiązaniu do postępowania pn. „Termomodernizacja budynku pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie”, prosimy o wyjaśnienie poniższych pytań.1. PFU zakłada zamianę oświetlenia na lampy ledowe wraz z wymianą starego aluminiowego okablowania na miedziane. Prosimy o określenie, czy wymiana starego okablowania dotyczy wymiany okablowania od lampy ledowej do włącznika, czy całego odcinka od lampy do rozdzielni. Jednocześnie prosimy o informację, czy wymiana okablowania dotyczy tylko instalacji oświetlenia, czy również pozostałych instalacji elektrycznych.Prosimy o określenie, czy nowe okablowanie może być położone w korytkach kablowych tak jak jest obecnie, czy mają być wkuwane w ścianę.2. PFU opisuje ocieplenie ścian zewnętrznych usytuowanych w granicy i nad garażami wełną mineralną. PFU zakłada również wymianę całej stolarki okiennej, jednak nie wskazuje czy jakiekolwiek okna powinny być o odporności ogniowej.Prosimy o określenie, czy okna na Sali gimnastycznej w pasie 4 m od garaży lub granicy działki powinny być oknami o odporności ogniowej.ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:Ad 1PFU nie określa jakie odcinki kabli aluminiowych związanych z oświetleniem budynku należy wymienić na kable w miedzi. Oznacza to że całe kable od rozdzielni powinny zostać wymienione.W budynku tam gdzie kable idą w korytkach można je umieścić w podobny sposób.Ad 2Co do okien w sali gimnastycznej to w PFU jest domurowanie filara w granicy, aby nie musieć wymieniać okna na p-poż, lub zmniejszać jego wielkości. Wykonawca ma wykonać PROJEKT budowlany i zgodnie z W.T powinien określić swoje rozwiązania odnośnie wymiany okien na p-poż lub domurowania filarka (najlepiej w uzgodnieniu pod wzgl. p-poż z rzeczoznawcą).PFU zakładało domurowanie filara przed ociepleniem, jako wersję tańszą.Wykonawca dokumentacji projektowej ma tak skalkulować swoją ofertę aby projekt był zgodny z obowiązującymi przepisami oraz aby nie utrwalał ograniczeń dla działki sąsiedniej. Zamawiający nie narzuca Wykonawcy specjalnych wymagań odnośnie okien lecz tylko wymaga by projekt budowlany został zatwierdzony przez ustanowionego inspektora nadzoru inwestorskiego.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych przy ul. Kościelnej 1a w Ozorkowie, 3. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:1) kompletnej dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) ze wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, zgodami i decyzjami a także uzyskaniem uprawnienia dla realizacji przyłącza ciepłowniczego od organu architektoniczno-budowlanego, w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia na wykonanie przyłącza ciepłowniczego lub skutecznie dokonanego zgłoszenia gestorowi sieci budowę w/w przyłącza. W tym zakresie należy wykonać:a) mapę do celów projektowych (jeżeli będzie niezbędna), b) inwentaryzację budynku, c) projekt przyłącza centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, d) projekt ocieplenia budynku z uwzględnieniem zróżnicowania materiału,e) projekt instalacji odgromowej, f) projekt instalacji elektrycznej oświetlenia także awaryjnego i ewakuacyjnego,g) projekt instalacji centralnego ogrzewania, h) projekt instalacji ciepłej wody użytkowej.2) robót budowlanych polegających na:a) demontażu istniejącego ocieplenia b) likwidacji muru z luksferów z wykonaniem ściany spełniającej dopuszczalne współczynniki przenikania, c) ociepleniu ścian fundamentowych styrodurem,d) ociepleniu ścian zewnętrznych przy granicy działki wełną mineralną wraz z obrobieniem ościeży pianką pir, e) ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem wraz z obronieniem ościeży pianką pir, f ) ociepleniu dachu wełną mineralną g) ociepleniu dachu styropianem h) wykonaniu obróbek blacharskich i orynnowania, i) wymianie drzwi zewnętrznych, j) wymianie wrót garażowych, k) wymianie okien, l) wykonaniu zabudowy wiatrołapu wejściowego z witryną, ł) wykonaniu przyłącza ciepłowniczego, węzła i montażu nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, m) wymianie okablowania i oświetlenia na lampy ledowe,n) rozbiórce komina wraz z wywiezienie i utylizacją gruzu,o) skuciu gzymsów podrynnowych, p) wymurowaniu filarka przeciwpożarowego,r) wykonaniu izolacji przeciwwodnej na murach fundamentowych, s) odtworzeniu daszków i wystroju elewacji, t) odtworzeniu instalacji odgromowej u) odtworzeniu opaski około budynkowej i chodnika, w) wykonaniu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.3) dokumentacji powykonawczej4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.5. Wszelkie prace projektowe, remontowe i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem.6. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określonego w dziale II, oddział 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych do niniejszej Ustawy. Ze względów technicznych pełny dostęp do opisu przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zamówienia zamieszczone na wskazanej platformie zakupowej.DO PRZEDMIOTOWEJ SWZ WPŁYNEŁY NASTĘPUJĄCE PYTANIA WYKONAWCY:W nawiązaniu do postępowania pn. „Termomodernizacja budynku pracowni Szkolenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie”, prosimy o wyjaśnienie poniższych pytań.1. PFU zakłada zamianę oświetlenia na lampy ledowe wraz z wymianą starego aluminiowego okablowania na miedziane. Prosimy o określenie, czy wymiana starego okablowania dotyczy wymiany okablowania od lampy ledowej do włącznika, czy całego odcinka od lampy do rozdzielni. Jednocześnie prosimy o informację, czy wymiana okablowania dotyczy tylko instalacji oświetlenia, czy również pozostałych instalacji elektrycznych.Prosimy o określenie, czy nowe okablowanie może być położone w korytkach kablowych tak jak jest obecnie, czy mają być wkuwane w ścianę.2. PFU opisuje ocieplenie ścian zewnętrznych usytuowanych w granicy i nad garażami wełną mineralną. PFU zakłada również wymianę całej stolarki okiennej, jednak nie wskazuje czy jakiekolwiek okna powinny być o odporności ogniowej.Prosimy o określenie, czy okna na Sali gimnastycznej w pasie 4 m od garaży lub granicy działki powinny być oknami o odporności ogniowej.ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:Ad 1PFU nie określa jakie odcinki kabli aluminiowych związanych z oświetleniem budynku należy wymienić na kable w miedzi. Oznacza to że całe kable od rozdzielni powinny zostać wymienione.W budynku tam gdzie kable idą w korytkach można je umieścić w podobny sposób.Ad 2Co do okien w sali gimnastycznej to w PFU jest domurowanie filara w granicy, aby nie musieć wymieniać okna na p-poż, lub zmniejszać jego wielkości. Wykonawca ma wykonać PROJEKT budowlany i zgodnie z W.T powinien określić swoje rozwiązania odnośnie wymiany okien na p-poż lub domurowania filarka (najlepiej w uzgodnieniu pod wzgl. p-poż z rzeczoznawcą).PFU zakładało domurowanie filara przed ociepleniem, jako wersję tańszą.Wykonawca dokumentacji projektowej ma tak skalkulować swoją ofertę aby projekt był zgodny z obowiązującymi przepisami oraz aby nie utrwalał ograniczeń dla działki sąsiedniej. Zamawiający nie narzuca Wykonawcy specjalnych wymagań odnośnie okien lecz tylko wymaga by projekt budowlany został zatwierdzony przez ustanowionego inspektora nadzoru inwestorskiego.DO PRZEDMIOTOWEJ SWZ WPŁYNĘŁY KOLEJNE PYTANIA WYKONAWCY:Zwracamy się o odpowiedzi na poniższe pytania:1. Czy poziomy instalacji c.o. można prowadzić po ścianach obiektu pod sufitem lub nad podłogą (bez obudowy) a piony natynkowo?2. Czy budowę instalacji c.w.u. wykonać tylko do istniejących podgrzewaczy czy też z rozprowadzeniem do istniejących punktów poboru? (pomieszczenia w których się znajdują są w glazurze)3. W PFU brak jest informacji o obudowach na grzejniki. Czy muszą być wykonane?4. Proszę o podanie z Audytu Energetycznego współczynnika U dla podłogi na gruncie.5. Czy istniejące kraty w oknach należy zdemontować, odnowić i ponownie zmontować? Czy je zlikwidować?ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:Ad 1Należy ujednolicić całość NOWEJ instalacji. Przebieg poziomów zaleca się w miarę możliwości projektować pod sufitem. Piony natynkowe. Ad 2Ciepłą wodę należy doprowadzić w taki sposób, aby w punktach poboru była dostępna ciepła woda, może to wiązać się z większą ilością kucia. Czyli kafle należy odtworzyć. Ad3 Jeżeli brak w PFU konieczności obudowania grzejników to oznacza iż nie są przewidziane. Ad 4PFU nie przewiduje docieplania podłóg - w Audycie jest średni współczynnik 0,522. Przy dociepleniu ścian fundamentowych i tak polepszy się współczynnik U. Ad 5Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną. Aby ocieplić należy kraty zdemontować odnowić poprzez pomalowanie i ponownie zamontować. Potencjalny Wykonawca może w swojej ofercie przewidzieć także usunięcie krat i zastosowanie w oknach szyb antywłamaniowych P3 lub P4.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).3. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.4. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się Wykonawcę do złożenia w treści formularza ofertowego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-03-19 10:00

Po zmianie:
2021-03-23 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-03-19 10:30

Po zmianie:
2021-03-23 13:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-04-17

Po zmianie:
2021-04-21

2021-03-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.