eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048144 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 34 77 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 34 77 104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcfbc4c1-96b4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010695/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Sukcesywne dostawy warzyw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027969/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219670,8 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw w następującym asortymencie i ilościach: 1. Buraki - botwinka-kg 250; 2. Buraki czerwone kg 2500; 3. Brokuł kg 400; 4 .Cebula kg 2200; 5. Cukinia kg 700; 6 .Czosnek kg 45; 7. Fasola biała ziarno - JAŚ kg 650; 8 .Fasola szparagowa kg 300; 9 .Groch ziarno kg 450;10. Kalafior kg 550; 11. Kapusta głowiasta biała kg 2400; 12. Kapusta głowiasta czerwona kg 500; 13. Kapusta kiszona kg 1500; 14.Kapusta pekińska kg 1500; 15.Koperek natka - pęczek 50g -pęczek 1700; 16. Marchew kg 3000; 17. Ogórek kiszony kg 800; 18. Ogórek małosolny kg 800; 19. Ogórek świeży kg 2500; 20. Papryka świeża - czerwona kg 2500; 21. Pietruszka korzeń kg 1100; 22. Pietruszka natka - pęczek 50g pęczek 2000; 23.Pomidor kg 3500; 24. Pomidory koktajlowe kg 40; 25.Roszponka 100g szt. 200; 26. Por kg 300; 27.Rzodkiew biała kg 200; 28. Rzodkiewka - pęczek 100g pęczek 2000; 29. Sałata dekoracyjna szt. 100; 30.Sałata lodowa szt. 1000; 31.Sałata zielona szt. 1700; 32. Seler- korzeń kg 1500; 33. Szczaw kg 200; 34. Szczypior - pęczek 50g pęczek 500; 35. Ziemniaki późne kg 45000; 36. Ziemniaki wczesne kg 15000; 37. Lubczyk – pęczek 50g szt. 100; 38. Mix sałat 150g szt. 100; 39. Rukola 100g szt. 100. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku.Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. Minimalna wartość towarów jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w ramach zawartej umowy wynosi 70.000,00 zł brutto. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 5%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221400-0 - Warzywa kapustne

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172162,57

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200550

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172162,57

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAGOPOL WOJCIECH BOBRZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721992840

7.3.4) Miejscowość: BOROWA/PRZEDBÓRZ

7.3.5) Kod pocztowy: 97-570

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172162,57

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.