eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna oraz stacji ujęcia wody w m.Klaniny



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna
oraz stacji ujęcia wody w m.Klaniny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 1

1.5.2.) Miejscowość: Osieczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminaosieczna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugosieczna.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna
oraz stacji ujęcia wody w m.Klaniny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a382b275-8dc1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047554/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna oraz ujęcia wody w m. Klaniny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517898

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285000,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna oraz stacji ujęcia wody w m.Klaniny.

2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji postępowania, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

3. Charakterystyka zadania:

Zadanie 1. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna o mocy do 18 kWp na trzech wiatach drewnianych do 35m2 każda.
Planowana inwestycja to Budowa trzech wiat o konstrukcji drewnianej o wymiarach 5,63x4,60m i wysokości 4,8m., fundamenty: stopy fundamentowe żelbetowe, dach jednospadowy wykonany z paneli fotowoltaicznych, posadzka z kostki betonowej. Powierzchnia zabudowy jednej z trzech identycznych wiat 25,90m2.

1. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA
a) Panele fotowoltaiczne o mocy 540 Wp-33 szt.
b) Falownik 20kW-1szt.
c) Zabezpieczenie p.poż, ograniczniki przepięć, zabezpieczenia nadprądowe- 1szt.
d) Kamera monitoringu na budynku stacji i konstrukcji naziemnej- 2szt.
e) Oświetlenie konstrukcji lampą z czujnikiem ruchu-1szt.
f) Pomiary instalacji fotowoltaicznej
g) Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej wraz z uruchomieniem -1kpl.
2. WIATA O KONSTRUKCJI DREWNIANEJ O WYMIARACH 5,63m*4,6m – 3szt.
a) Roboty ziemne z przewozem ziemi na odl. Do 20m.- 54m3
b) Ławy fundamentowe żelbetowe pod słupy-4,86m3
c) Krokwie 14*7cm- 1,399m3
d) Miecze, Zastrzały, Słupy 14*14cm, Płatwie 14*14cm- 15,146m3
e) Ołacenie połaci dachowychłatami 38*50mm-102m2
f) Nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm i pospółki gr. 10cm. -67,26m2
g) Krawężniki betonowe wtopione na ławie betonowej -18mb
h) Obrzeża betonowe 30*8cm na podsypce cementowo- piaskowej -54mb
i) Rusztowania ramowe warszawskie- 72m2
j) Lampa zewnętrzna -1szt.
k) Dwukrotne malowanie konstrukcji drewnianej- 100m2
l) Montaż prefabrykowanych rynien dachowych- 15mb
m) Montaż rur spustowych o śr. 12cm- 9mb.

Zadanie 2. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla stacji ujęcia wody w m.Klaniny
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku stacji ujęcia wody w m.Klaniny o mocy do 9,9 kWp na konstrukcji naziemnej oraz termomodernizacja budynku stacji i przebudowa ogrodzenia.
Planowana inwestycja to Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku stacji ujęcia wody w miejscowości Klaniny (konstrukcja naziemna o wymiarach 11,75x4,2m; wysokość 2,9m’ nachylenie 25 stopni, panele fotowoltaiczne o mocy 450 kWp-22 szt. Falownik 10kW, zabezpieczenie p.poż. przepięć i nadprądowe, kamera monitoringu-2 szt. oświetlenie lampa z czujnikiem ruchu-1 szt.) termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody (ocieplenie styropianem gr. 15 cm, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, daszek nad wejściem, montaż rynien dachowych i rur spustowych odmalowanie elewacji, instalacja odgromowa) i przebudowa ogrodzenia (demontaż istniejącego ogrodzenia wraz z bramą i furtką oraz montaż nowego ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtką, podmurówka betonowa). Wymiary budynku hydroforni Klaniny: Długość 5,30m; Szerokość 5,35m; Wysokość budynku 4,96m.
1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE
a) Wykucie z muru krat stalowych wraz z ponownym montażem- 4szt.
b) Wykucie z muru drzwi drewnianych i skrzydeł drzwiowych o wym. 1,8*2,2m.-1szt.
c) Demontaż okien drewnianych-4szt.
d) Rozbiórka obróbek blacharskich-10m2
e) Demontaż daszków nad wejsciem-1szt.
f) Demontaż obróbek blacharskich- parapety zewnętrzne-3m2
g) Demontaż rur spustowych-6 mb.
h) Demontaż rynien dachowych-13 mb.
i) Demontaż świetlików- 2szt. o wym. 5*1,5m
2. STOLARKA OKIENNA I PARAPETY
a) Okna z PCV z obróbka obsadzenia-4m2
b) drzwi dwuskrzydłowe zewnętrzne aluminiowe profil ciepły-1 szt. ( wymiary: 1,8*2,2m. )
c) Obróbki blacharskie- parapety zewnętrzne-15m2
d) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej-10m2
3. ELEWACJA
a) Osłony okien folią -7,96 m2
b) Montaż listwy przyokiennej APu-30,6 m
c) Ocieplenie ścian- zamocowanie listwy cokołowej-21,3.mb
d) Oczyszczanie mechaniczne podłoża i zagruntowanie – 72,1m2
e) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm , warstwa siatki wraz z masą podkładową i zagruntowaniem -64,14m2
f) Ocieplenie ścian -ościeża –styropian z 1 warstwą siatki -10,4 m2
g) Spadki pod obróbki blacharskie-2,4 m2
h) Mocowanie płyt styropianowych dyblami-256,56 szt.
i) Ocieplenie ścian-ochrona narożników kątownikiem-39 mb.
j) Wyprawy elewacyjna na ścianach z tynku mineralnego-64,14.m2
k) Wyprawy elewacyjna na ościeżach z tynku mineralnego- 6,78m2
l) Oczyszczanie mechaniczne i zmycie elewacji-ościeża-6,78 m2
m) Malowanie elewacji farbą silikatową dwukrotne tynk fakturowy-70,94m2
n) Malowanie elewacji farbą silikatową dwukrotne tynk fakturowy-ościeża-6,8 m2
o) Dwukrotne malowanie drewnianych powierzchni z dwukrotnym szpachlowaniem-podbitka drewniana – 12,3 m2
4. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE
a) montaż rynien dachowych o śr. 15cm- 13 mb
b) Montaż rur spustowych o śr. 12cm- 6,0 mb
c) Wymiana instalacji odgromowej-46,6 mb
d) Lampy zewnętrzne-1 szt.
e) Dwukrotne malowanie farbą olejną krat okiennych- 10m2
f) Montaż daszka nad wejściem szer. 2,5m wykonany z poliweglanu-1 szt.
5. ELEMENTY UZUPEŁNIAJĄCE+ RUSZTOWANIA
a) Rusztowania ramowe warszawskie wysokości do 10m. wraz z kurtynami osłonowymi mocowanymi na rusztowaniach-96m2
b) wyprawa elewacyjna-masa podkładowa-cokół budynku+boki schodów- 7,94m2
c) wykonanie tynku żywicznego- 7,94 m2
d) Okładziny schodów oraz podestu przed wejściem głównym z granitu- 4,76 m2
6. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA
a) Wykonanie konstrukcji naziemnej o wymiarach 11.75*4,2m. Wysokość konstrukcji 2,9m. nachylonej pod katem 25 stopni zgodnie z dokumentacja projektową-1kpl.
b) Panele fotowoltaiczne o mocy 450kWp-22 szt.
c) Falownik 10kW-1szt.
d) Zabezpieczenie p.poż, ograniczniki przepięć, zabezpieczenia nadprądowe- 1szt.
e) Kamera monitoringu na budynku stacji i konstrukcji naziemnej- 2szt.
f) Oświetlenie konstrukcji lampą z czujnikiem ruchu-1szt.
g) Pomiary instalacji fotowoltaicznej
h) Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej wraz z uruchomieniem -1kpl.
7. OGRODZENIE
a) Demontaż siatki ogrodzeniowej , słupków , bramy wjazdowej i furtki wraz z utylizacja i wywozem elementów ogrodzenia-1kpl.
b) Wytyczenie ogrodzenia oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej-1kpl.
c) Brama panelowa dwuskrzydłowa szer. 5m i wysokości 1,5m. wraz ze słupkami wbetonowanymi do podłoża malowana proszkowo koloru zielonego wraz z klamką otwieraną na klucz-1szt.
d) Furtka panelowa szer. 1,0m. i wysokości 1,5m. wraz z słupkami wbetonowanymi do podłoża malowana proszkowo koloru zielonego wraz z klamką otwierana na klucz-1szt.
e) Ogrodzenie panelowe wraz ze słupkami , obejmami, ceownikami do łączenia podmurówki wysokości 1,53m. wraz z słupkami wbetonowanymi do podłoża malowanymi proszkowo koloru zielonego wraz z podmurówką betonową wys. 25cm.-150mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366667,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366667,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom Bez Kosztów Piotr Łangowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922254378

7.3.4) Miejscowość: Topole

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Ocieplenie budynku - w zadaniu nr 2;
Landbud Firma Remontowo Budowlana Wojciech Landowski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366667,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu umowy do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.