To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest:
1) część pierwsza - dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18;
2) część druga - dostawa sejfów na nośniki magn
Numer ogłoszenia: 199121 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 120449 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, fax 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: 1) część pierwsza - dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18; 2) część druga - dostawa sejfów na nośniki magnetyczne dla potrzeb Wydziału ds. Informatyki Starostwa Powiatowego w Poznaniu, 1 szt. - ul. Jackowskiego 18, 1 szt. - ul. Zielona 8; 3) część trzecia - dostawa szaf metalowych kartotekowych dla potrzeb Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Jackowskiego 18..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia został podzielony na 3 części: 1) część pierwsza - dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18; 2) część druga - dostawa sejfów na nośniki magnetyczne dla potrzeb Wydziału ds. Informatyki Starostwa Powiatowego w Poznaniu, 1 szt. - ul. Jackowskiego 18, 1 szt. - ul. Zielona 8; 3) część trzecia - dostawa szaf metalowych kartotekowych dla potrzeb Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Jackowskiego 18.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 28.52.13.00 - Sejfy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.13.00 - Sejfy Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27394,4 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRAND Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26426.40
- Oferta z najniższą ceną: 26426.40 / oferta z najwyższą ceną: 46800,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa szaf metalowych kartotekowych dla potrzeb Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Jackowskiego 18..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IGMAG Sp. z o.o., Ul. Nieszawska 11, 61-021 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 968,00
- Oferta z najniższą ceną: 968,00 / oferta z najwyższą ceną: 968,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 1-MODERNIZACJA MAŁEJ SALI NARAD ,UL.PARTYZANTÓW 2 2- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POKOJU 111 NA POTRZEBY POKOJU INFORMATYKÓW WRAZ Z PRZEBUDOWA NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ , UL.PARTYZANTÓW 2
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
- Budowa grilla miejskiego
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.