eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przedmiotem zamówienia jest1) część pierwsza - dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18; 2) część druga - dostawa sejfów na nośniki magnetyczne dl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Poznań: Przedmiotem zamówienia jest: 1) część pierwsza - dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18; 2) część druga - dostawa sejfów na nośniki magnetyczne dla potrzeb Wydziału ds. Informatyki Starostwa Powiatowego w Poznaniu, 1 szt. - ul. Jackowskiego 18, 1 szt. - ul. Zielona 8; 3) część trzecia - dostawa szaf metalowych kartotekowych dla potrzeb Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Jackowskiego 18.
Numer ogłoszenia: 120449 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, fax 061 8480556.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: 1) część pierwsza - dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18; 2) część druga - dostawa sejfów na nośniki magnetyczne dla potrzeb Wydziału ds. Informatyki Starostwa Powiatowego w Poznaniu, 1 szt. - ul. Jackowskiego 18, 1 szt. - ul. Zielona 8; 3) część trzecia - dostawa szaf metalowych kartotekowych dla potrzeb Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Jackowskiego 18..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1) część pierwsza - dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18; 2) część druga - dostawa sejfów na nośniki magnetyczne dla potrzeb Wydziału ds. Informatyki Starostwa Powiatowego w Poznaniu, 1 szt. - ul. Jackowskiego 18, 1 szt. - ul. Zielona 8; 3) część trzecia - dostawa szaf metalowych kartotekowych dla potrzeb Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Jackowskiego 18.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 28.52.13.00 - Sejfy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.13.00 - Sejfy Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) zaakceptują projekt umowy 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do siwz druku - na każdą część, na którą oferent zamierza złożyć ofertę powinien zostać złożony oddzielny formularz ofertowy wg załączonego do siwz wzoru; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy wg załączonego do siwz wzoru; 4) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do siwz; 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia minimum 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wykaz zgodny z załączonym do siwz wzorem); 6) oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu; 7) szczegółowy opis oferowanych regałów, sejfu, szaf oraz kalkulacja cenowa; 8) wymagane certyfikaty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) w siedzibie Zamawiającego, pok. 308; 2) listem poleconym za pobraniem; 3) pobrać z ww. strony internetowej. W przypadkach określonych w pkt 1 i 2 pobierana będzie opłata w wysokości 15zł..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 11:00, miejsce: OFERTĘ NALEŻY ZŁOŻYĆ W DWÓCH ZAMKNIĘTYCH KOPERTACH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO UL. JACKOWSKIEGO 18, 60-509 POZNAŃ POKÓJ 002 KANCELARIA STAROSTWA DO DNIA 18.06.2008 r. GODZ. 11:00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.10.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sejfów na nośniki magnetyczne dla potrzeb Wydziału ds. Informatyki Starostwa Powiatowego w Poznaniu, 1 szt. - ul. Jackowskiego 18, 1 szt. - ul. Zielona 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sejfów na nośniki magnetyczne dla potrzeb Wydziału ds. Informatyki Starostwa Powiatowego w Poznaniu, 1 szt. - ul. Jackowskiego 18, 1 szt. - ul. Zielona 8.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.13.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szaf metalowych kartotekowych dla potrzeb Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Jackowskiego 18.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych kartotekowych dla potrzeb Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Jackowskiego 18.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.70-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.