eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Wyjazd integracyjno - zdrowotny osób niepełnosprawnych do Świnoujścia organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Nowa Sól: Wyjazd integracyjno - zdrowotny osób niepełnosprawnych do Świnoujścia organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 196334 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Piłsudskiego 65, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4574330, faks 068 4574331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprnowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd integracyjno - zdrowotny osób niepełnosprawnych do Świnoujścia organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 12 dniowego wyjazdu integracyjno - zdrowotnego (w tym 11 noclegów) dla 69 osób niepełnosprawnych oraz 1 pracownika PCPR (obecnego przez pierwsze 4 dni pobytu - koszt wyjazdu pracownika PCPR powinien zostać uwzględniony w cenie zaoferowanej za wyjazd osób - uczestników wyjazdu). Termin organizacji wyjazdu: wrzesień 2012r. (wskazane jest, aby pierwszym dniem wyjazdu był piątek). Miejsce: Świnoujście. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 1) zakwaterowanie uczestników i pracownika PCPR, 2) wyżywienie, 3) transport, 4) koordynatora wyjazdu, 5) skorzystanie przez każdego uczestnika z 10 zajęć rehabilitacyjnych, 6) organizację warsztatów (prowadzonych przez specjalistów do przeprowadzenia warsztatów i zajęć, tj. posiadających odpowiednie przygotowanie do przeprowadzenia warsztatów i zajęć) w 15 osobowych grupach z: a) psychologiem lub pedagogiem nt. Wzmacnianie poczucia własnej wartości i kompetencji, b) doradcą finansowym nt. Planowanie budżetu domowego, c) ratownikiem medycznym lub pielęgniarką lub lekarzem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 7) 2 ogniska z animatorem połączone z pieczeniem kiełbasy, 8) 8 wieczorków tanecznych z poczęstunkiem i animatorem połączonych z konkursami (nagrody w formie słodkich upominków), 9) zorganizowanie 3 wycieczek : a) promem do Międzyzdrojów-zwiedzanie Muzeum figur woskowych, b) wyjście do Oceanarium w Świnoujściu, c) zwiedzanie Parku Zdrojowego z przewodnikiem. UWAGA! Wszystkie przeprowadzone zajęcia i warsztaty wymienione w pkt. 6. a, b i c muszą być zakończone przeprowadzonym testem podsumowującym zdobytą wiedzę i raportem z wynikami testów. Podczas kolacji podsumowującej pobyt w Świnoujściu każdy uczestnik otrzyma dyplom. Zakwaterowanie: 11 noclegów w ośrodku o standardzie tożsamym z min. dwugwiazdkowym hotelem,pensjonatem,ośrodkiem, z prowadzoną na miejscu rehabilitacją, bez barier architektonicznych - dostosowany dla osób mających problemy w poruszaniu się, pokoje 1, 2 i 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz z TV. Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do basenu oraz zaplecza sportowo - rekreacyjnego. Odległość hotelu od brzegu morza (kąpieliska plażowego) nie może być większa niż 500 metrów. UWAGA ! ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, ABY WYKONAWCA ZAŁĄCZYŁ DO OFERTY SZCZEGÓŁOWY OPIS MIEJSCA WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA. Wyżywienie: prowiant na drogę do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podczas organizowanych wycieczek. Na miejscu posiłki dietetyczne: śniadanie (w formie szwedzkiego stołu), obiad (dwa dania, bukiet surówek, kompot/sok + woda podczas każdego posiłku), podwieczorek, kolacja (w formie szwedzkiego stołu). Nieograniczona ilość wody mineralnej podczas pobytu. Pierwsze świadczenie: obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie + suchy prowiant w dniu wyjazdu. Suchy prowiant - 2 duże bułki z masłem (wieloziarnista i zwykła), z szynką, serem żółtym, sałatą + 2 wody niegazowane 500ml + 1 jabłko i 1 banan. Transport: Wykonawca jest zobowiązany przywieźć całą grupę 2 autokarami klasy LUX z klimatyzacją, toaletą, TV i DVD z Nowej Soli do miejsca zakwaterowania, a po zakończeniu pobytu odwieźć ją z powrotem; zbiórka godz. 7.00 przy ul. Towarowej w Nowej Soli (obok dworca PKS), wyjazd w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi o godzinie 7.15 z parkingu, powrót (wyjazd) z miejsca zakwaterowania w dniu zakończenia świadczenia usługi o godzinie 10.00. W przypadku braku połączenia komunikacyjnego umożliwiającego uczestnikom powrót do domu, Wykonawca jest zobowiązany dowieźć uczestnika do jego miejsca zamieszkania na terenie powiatu nowosolskiego. Autokar: klasy LUX, klimatyzowany z toaletą, TV i DVD. Koordynator wyjazdu - osoba odpowiedzialna za nadzór nad wykonaniem usługi z ramienia Wykonawcy zgodnie z zawartą umową. Podczas wyjazdu koordynator odpowiada m. in. za: 1) prawidłowe zorganizowanie spraw technicznych, logistycznych i merytorycznych w szczególności poprzez stały kontakt z uczestnikami projektu, 2)bieżące informowanie uczestników projektu o miejscu i czasie organizowanych działań. Ubezpieczenie: NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 10.000,00 złotych lub śmierć na sumę minimalnie 5.000,00 złotych; OC Prywatne - suma ubezpieczenia minimalnie 10.000,00 złotych. Koszty wstępów oraz dojazdów: Cena wyjazdu winna obejmować koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu grupy w trakcie pobytu (Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu). Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji fotograficznej potwierdzającej przebieg każdego działania na płycie CD w 2 egzemplarzach. Zastosowanie instrumentów: zawodowy, społeczny, edukacyjny i zdrowotny. Celem zorganizowanych zajęć jest nabycie przez uczestników umiejętności rozwiązywania problemów życiowych oraz wzmacnianie poczucia własnej wartości i kompetencji społeczno - zawodowych. Sugerowany przez Zamawiającego plan wyjazdu i pobytu zawarty jest w SIWZ.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty jego propozycje na program wyjazdu. Ostateczny harmonogram wyjazdu zostanie ustalony i przyjęty w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i będzie obejmował co najmniej wszystkie elementy niżej wskazane.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 1 zadanie w zakresie usług organizowania wyjazdów turystycznych / wycieczek rodzajem odpowiadających przedmiotowemu zamówieniu, tj. z uwzględnieniem przeprowadzenia w ramach wyjazdu zajęć z zakresu rozwoju osobistego, o wartości min. 75.000,00 zł brutto (słownie brutto: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) należy ponadto dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: 1. zmiany (przesunięcia) terminu realizacji umowy ze względu na obiektywne okoliczności uniemożliwiające wyjazd większości osób z grupy, 2. zmniejszenia się z przyczyn obiektywnie niezależnych od Zamawiającego, ilości osób uczestniczących w wyjeździe i w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia się wartości zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ftp.pcprnowasol.nazwa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 65, 67-100 Nowa Sól, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 08:15, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 65, 67-100 Nowa Sól, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wyjazd organizowany w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.