eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Wyjazd integracyjno - zdrowotny osób niepełnosprawnych do Świnoujścia organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-06

Nowa Sól: Wyjazd integracyjno - zdrowotny osób niepełnosprawnych do Świnoujścia organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 384870 - 2012; data zamieszczenia: 06.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196334 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piłsudskiego 65, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4574330, faks 068 4574331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd integracyjno - zdrowotny osób niepełnosprawnych do Świnoujścia organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 12 dniowego wyjazdu integracyjno - zdrowotnego (w tym 11 noclegów) dla 69 osób niepełnosprawnych oraz 1 pracownika PCPR (obecnego przez pierwsze 4 dni pobytu - koszt wyjazdu pracownika PCPR powinien zostać uwzględniony w cenie zaoferowanej za wyjazd osób - uczestników wyjazdu). Termin organizacji wyjazdu: wrzesień 2012r. (wskazane jest, aby pierwszym dniem wyjazdu był piątek). Miejsce: Świnoujście. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 1) zakwaterowanie uczestników i pracownika PCPR, 2) wyżywienie, 3) transport, 4) koordynatora wyjazdu, 5) skorzystanie przez każdego uczestnika z 10 zajęć rehabilitacyjnych, 6) organizację warsztatów (prowadzonych przez specjalistów do przeprowadzenia warsztatów i zajęć, tj. posiadających odpowiednie przygotowanie do przeprowadzenia warsztatów i zajęć) w 15 osobowych grupach z: a) psychologiem lub pedagogiem nt. Wzmacnianie poczucia własnej wartości i kompetencji, b) doradcą finansowym nt. Planowanie budżetu domowego, c) ratownikiem medycznym lub pielęgniarką lub lekarzem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 7) 2 ogniska z animatorem połączone z pieczeniem kiełbasy, 8) 8 wieczorków tanecznych z poczęstunkiem i animatorem połączonych z konkursami (nagrody w formie słodkich upominków), 9) zorganizowanie 3 wycieczek : a) promem do Międzyzdrojów-zwiedzanie Muzeum figur woskowych, b) wyjście do Oceanarium w Świnoujściu, c) zwiedzanie Parku Zdrojowego z przewodnikiem. UWAGA! Wszystkie przeprowadzone zajęcia i warsztaty wymienione w pkt. 6. a, b i c muszą być zakończone przeprowadzonym testem podsumowującym zdobytą wiedzę i raportem z wynikami testów. Podczas kolacji podsumowującej pobyt w Świnoujściu każdy uczestnik otrzyma dyplom. Zakwaterowanie: 11 noclegów w ośrodku o standardzie tożsamym z min. Dwugwiazdkowym hotelem, pensjonatem, ośrodkiem, z prowadzoną na miejscu rehabilitacją, bez barier architektonicznych - dostosowany dla osób mających problemy w poruszaniu się, pokoje 1, 2 i 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz z TV. Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do basenu oraz zaplecza sportowo - rekreacyjnego. Odległość hotelu od brzegu morza (kąpieliska plażowego) nie może być większa niż 500 metrów. UWAGA ! ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, ABY WYKONAWCA ZAŁĄCZYŁ DO OFERTY SZCZEGÓŁOWY OPIS MIEJSCA WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA. Wyżywienie: prowiant na drogę do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podczas organizowanych wycieczek. Na miejscu posiłki dietetyczne: śniadanie (w formie szwedzkiego stołu), obiad (dwa dania, bukiet surówek, kompot/sok + woda podczas każdego posiłku), podwieczorek, kolacja (w formie szwedzkiego stołu). Nieograniczona ilość wody mineralnej podczas pobytu. Pierwsze świadczenie: obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie + suchy prowiant w dniu wyjazdu. Suchy prowiant - 2 duże bułki z masłem (wieloziarnista i zwykła), z szynką, serem żółtym, sałatą + 2 wody niegazowane 500ml + 1 jabłko i 1 banan. Transport: Wykonawca jest zobowiązany przywieźć całą grupę 2 autokarami klasy LUX z klimatyzacją, toaletą, TV i DVD z Nowej Soli do miejsca zakwaterowania, a po zakończeniu pobytu odwieźć ją z powrotem; zbiórka godz. 7.00 przy ul. Towarowej w Nowej Soli (obok dworca PKS), wyjazd w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi o godzinie 7.15 z parkingu, powrót (wyjazd) z miejsca zakwaterowania w dniu zakończenia świadczenia usługi o godzinie 10.00. W przypadku braku połączenia komunikacyjnego umożliwiającego uczestnikom powrót do domu, Wykonawca jest zobowiązany dowieźć uczestnika do jego miejsca zamieszkania na terenie powiatu nowosolskiego. Autokar: klasy LUX, klimatyzowany z toaletą, TV i DVD. Koordynator wyjazdu - osoba odpowiedzialna za nadzór nad wykonaniem usługi z ramienia Wykonawcy zgodnie z zawartą umową. Podczas wyjazdu koordynator odpowiada m. in. za: 1) prawidłowe zorganizowanie spraw technicznych, logistycznych i merytorycznych w szczególności poprzez stały kontakt z uczestnikami projektu, 2)bieżące informowanie uczestników projektu o miejscu i czasie organizowanych działań. Ubezpieczenie: NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 10.000,00 złotych lub śmierć na sumę minimalnie 5.000,00 złotych; OC Prywatne - suma ubezpieczenia minimalnie 10.000,00 złotych. Koszty wstępów oraz dojazdów: Cena wyjazdu winna obejmować koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu grupy w trakcie pobytu (Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu). Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji fotograficznej potwierdzającej przebieg każdego działania na płycie CD w 2 egzemplarzach. Zastosowanie instrumentów: zawodowy, społeczny, edukacyjny i zdrowotny. Celem zorganizowanych zajęć jest nabycie przez uczestników umiejętności rozwiązywania problemów życiowych oraz wzmacnianie poczucia własnej wartości i kompetencji społeczno - zawodowych. Sugerowany przez Zamawiającego plan wyjazdu i pobytu zawarty jest w SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty jego propozycje na program wyjazdu. Ostateczny harmonogram wyjazdu zostanie ustalony i przyjęty w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i będzie obejmował co najmniej wszystkie elementy niżej wskazane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wyjazd organizowany w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Szymańskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Mariusz Szymański Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Logos-Event, ul. Towarowa 11, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115023,00

  • Oferta z najniższą ceną: 115023,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150144,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.