eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n. Montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie Gminy Przytoczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Przytoczna: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n. Montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie Gminy Przytoczna
Numer ogłoszenia: 194526 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna , ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7494310, faks 095 748 91 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n. Montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie Gminy Przytoczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: Montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie Gminy Przytoczna. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, niniejszą siwz oraz ofertą wykonawcy. 2. Kod według wspólnego słownika zamówień: a. 45.31.12.00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych b. 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne c. 45.31.53.00-1 Instalacje zasilania elektrycznego d. 45.26.12.15-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych e. 09.33.20.00-5 Instalacje słoneczne f. 09.33.12.00-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne g. 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 3. Zakres zamówienia będzie polegał na montażu instalacji do produkcji energii elektrycznej i energii cieplnej do podgrzania ciepłej wody użytkowej w ramach instalacji Prosumenckich w 54 budynkach prywatnych na terenie gminy Przytoczna oraz 1 budynku użyteczności publicznej. 4. Realizacja projektu z systemie zaprojektuj i wybuduj będzie obejmowała: a. Wykonanie dokumentacji techniczno - wykonawczej wszystkich nieruchomości wykazanych PROGRAMIE FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM, b. Zainstalowanie wg opracowanych projektów wykonawczych instalacji, c. Wymagane próby odbiorowe i regulacje instalacji, d. Rozruch instalacji, e. Przeszkolenie wszystkich użytkowników projektu odnośnie zasad użytkowania instalacji wraz z przekazaniem szczegółowych instrukcji obsługi. 5. Przewidywana realizacja przedsięwzięcia realizowana będzie w ramach mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii, służących do wytwarzania energii, w szczególności energii elektrycznej lub cieplnej. 6. W ramach planowanego przedsięwzięcia Gmina Przytoczna planuje montaż mikroinstalacji OZE na terenie gminy Przytoczna poprzez montaż 3 rodzajów instalacji: a. Instalacji solarnej do ogrzania ciepłej wody użytkowej w ilości 28 sztuk w następujących miejscowościach: Przytoczna, Rokitno, Poręba, Lubikowo, Dębówko, Krasne Dłusko, Stryszewo, Wierzbno, Twierdzielewo i Krobielewo. W ramach niniejszego przedsięwzięcia zaplanowano 2 rodzaje instalacji solarnych do podgrzania cwu: - 2 kolektory dla 1 - 4 osób korzystających z zasobnikami instalacji solarnej o poj. 200 litrów - 3 kolektory dla 5-6 osób korzystających z zasobnikami instalacji solarnej o poj. 300 litrów. Ponadto ustalono, kiedy 1 rodzina posiada 7 użytkowników, iż zostanie także zamontowany komplet składający się z 3 kolektorów instalacji solarnej z zasobnikami o poj. 300 litrów . b. Instalacji Fotowoltaicznej - do produkcji energii elektrycznej na własne potrzeby jako instalację typu On-grid podłączoną do sieci energetycznej w ilości 23 sztuk w następujących miejscowościach: Przytoczna, Rokitno, Lubikowo, Stryszewo, Wierzbno, Gaj i Dziubielewo. W ramach instalacji do produkcji energii elektrycznej zaplanowano zamontowanie systemów fotowoltaicznych o mocy 3 kWp składający się z 12 modułów fotowoltaicznych polikrystalicznych - dla odbiorców indywidualnych, natomiast dla budynku użyteczności publicznej 8 kWp. c. Zestawu pompa ciepła - powietrzna wraz z zestawem fotowoltaicznym do podgrzania ciepłej wody użytkowej wraz instalacją fotowoltaiczną On-grid w ilości 4 sztuk w następujących miejscowościach: Przytoczna, Chełmsko i Dębówko. W ramach niniejszego przedsięwzięcia zaplanowano instalację do podgrzania cwu: poprzez zestaw składający się z pompy ciepła ze zbiornikiem nie mniejszym niż 200 litrów wraz z oprzyrządowaniem i systemem fotowoltaicznym o mocy 1,5 kWp składającym się z 6 modułów fotowoltaicznych polikrystalicznych - dla odbiorców indywidualnych. 7. W zakres prac wchodzi m.in.: a. opracowanie i uzgodnienia dokumentacji projektowej dla każdego obiektu z oceną stanu technicznego dachów (wraz z ewentualnym zgłoszeniem robót do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu jeśli prawo tak przewiduje ) - w ilości 3 sztuk wersja papierowa i 1 szt. wersja elektroniczna ( DWG + WORD) b. opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c. dobór, zakup, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej (składającej się z paneli fotowoltaicznych o mocy 3kWp oraz 8 kWp , inwertera, konstrukcji nośnej, okablowania, osprzętu: wyłączników ochronnych, wyłączników różnicowo-prądowych, odłączników prądu stałego, itp.), w tym wykonanie instalacji odgromowej i przepięciowej, przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, d. dobór, zakup, montaż i uruchomienie instalacji solarnych do ogrzania ciepłej wody użytkowej ( składającej się w zależności od zapotrzebowania z 2 kolektorów słonecznych ze zbiornikiem 200 litrowym lub 3 kolektorów słonecznych ze zbiornikiem 300 litrowym oraz uchwytów i konstrukcji wsporczych do zamocowania kolektorów słonecznych, zespołu pompowo - sterowniczy oraz zespołu naczynia wzbiorczo - przeponowego, kompletu orurowania wraz z armaturą przyłączeniową i izolacją cieplną oraz nośnika ciepła ) , w tym przyłączenie do czynnej instalacji cwu zgodnie z obwiązującymi normami i przepisami e. dobór, zakup, montaż i uruchomienie instalacji składającej się z zestawu pompa ciepła - powietrzna wraz z zestawem fotowoltaicznym do ogrzania ciepłej wody użytkowej ( składającego się w zależności od zapotrzebowania ze zbiornikiem min. 200 litrowego, wężownica z możliwością dodatkowego zasilania , wymiennika ciepłą z czynnikiem chłodniczym umieszczonym na zewnątrz zbiornika, sterownika regulującego pracę pompy ciepła z możliwością ustawiania czasów ogrzewania, sterownika regulującego pompę cyrkulacyjną oraz instalacji fotowoltaicznej (składającej się z paneli fotowoltaicznych, inwertera, konstrukcji nośnej, okablowania, osprzętu: wyłączników ochronnych, wyłączników różnicowo-prądowych, odłączników prądu stałego, itp.), w tym wykonanie instalacji odgromowej i przepięciowej, przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, f. przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim wraz z ich przeszkoleniem co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji, g. przekazanie wszystkich badań , prób , sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji h. przygotowanie i przekazanie użytkownikowi wszystkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia mikroinstalacji do ENEA Operator oraz udział przy dokonaniu przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, i. usługi serwisowe - wykonawca zobowiązany jest do realizacji serwisu gwarancyjnego maksymalnie do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii oraz do 2 przeglądów serwisowych corocznie. Serwis w okresie gwarancji jakości i przeglądy będą bezpłatne j. wywozu i składowania gruzu i śmieci na składowiskach odpadów k. zabezpieczenia terenu robót, l. uporządkowania nieruchomości po zakończeniu robót, 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zmówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 14.08.2015 r. do godziny 10.30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a. w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 52 83670000 0050 0281 2005 0177 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do 14.08.2015 r. w pok. nr 11 do godz.10.30. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Przytoczna) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b. termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a. wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, b. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 lit. b). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy najważniejsze roboty budowlane. Za najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna zadanie polegające na montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 kWp i powyżej lub instalacji solarnej do ogrzania ciepłej wody użytkowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (po uzyskaniu uprawnień budowlanych do kierowania , nadzorowania i kontrolowania budowy i robót ) nie krótszym niż 5 lat, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (po uzyskaniu uprawnień budowlanych do kierowania , nadzorowania i kontrolowania budowy i robót ) nie krótszym niż 5 lat, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o doświadczeniu zawodowym polegającym na projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych do projektowania) nie krótszym niż 5 lat, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o doświadczeniu zawodowym polegającym na projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych do projektowania) nie krótszym niż 5 lat, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o doświadczeniu zawodowym polegającym na projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych do projektowania) nie krótszym niż 5 lat, - minimum 1 osobę posiadającą a) ważny Certyfikat (Zgodny z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/28/WE z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych). Implementacja postanowień dyrektywy 2009/28/WE do prawa polskiego nastąpiła w drodze nowelizacji ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 - j.t. z późn zm.) który potwierdza posiadanie kwalifikacji do instalowania następujących rodzajów instalacji odnawialnego źródła energii: systemów fotowoltaicznych , słonecznych systemów grzewczych i pomp ciepła, lub b) ważny Certyfikaty (Zgodne z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/28/WE z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych. Implementacja postanowień dyrektywy 2009/28/WE do prawa polskiego nastąpiła w drodze nowelizacji ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 - j.t. z późn zm.), który potwierdza posiadanie kwalifikacji do instalowania następujących rodzajów instalacji odnawialnego źródła energii: systemów fotowoltaicznych i słonecznych systemów grzewczych wraz z pompami ciepła, Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej 700.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi w miesiącach - 10
  • 3 - Kary umowne - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę według wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do siwz. 2. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy). 3. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 4. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. a. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. b. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie służyło pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. c. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. d. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. e. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. f. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach. g. W przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Przytoczna) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy, - termin obowiązywania gwarancji. h. Zamawiający może, na wniosek wykonawcy, wyrazić zgodę na zmianę formy wniesionego zabezpieczenia pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i nie zmniejszenia jego wysokości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytoczna.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, pokój nr 11 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w zakresie budowy mikroinstalacji prosumenckich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.