eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Przeprowadzenie trzech warsztatów rehabilitacyjno-szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Włodawa: Przeprowadzenie trzech warsztatów rehabilitacyjno-szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 183018 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. Józefa Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (82) 572 54 85, faks (82) 572 55 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.wlodawa.pl, http://www.spwlodawa.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie trzech warsztatów rehabilitacyjno-szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie trzech 14 dniowych warsztatów rehabilitacyjno-szkoleniowych w okresie letnim, dwóch nad polskim morzem i jednego w polskich górach, dla 70 osób niepełnosprawnych oraz 18 opiekunów wraz z zapewnieniem dowozu uczestników na miejsce warsztatów w obie strony. Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu systemowego Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnikami projektu są osoby w wieku od 16 lat oraz pełnoletnie, niepełnosprawne z następującymi schorzeniami i dysfunkcjami: a.Grupa I - narządu ruchu, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich, narządu wzroku, narządu słuchu, z upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, mózgowym porażeniem dziecięcym, układu oddechowego, neurologiczne, układu krążenia. b.Grupa II - narządu ruchu, narządu wzroku, narządu słuchu, z upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, mózgowe porażenie dziecięce, układu oddechowego, przemiany materii, ze schorzeniami układu krążenia, neurologiczne. c.Grupa III - neurologicznymi, układu krążenia, z dysfunkcją narządu ruchu, z chorobami onkologicznymi, mózgowym porażeniem dziecięcym. Warsztaty zostaną zorganizowane w okresie letnim: lipiec, sierpień 2012 r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualny wpis Wykonawcy do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami określonymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) aktualny wpis ośrodka Wykonawcy do rejestru organizatorów, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.). Zawiadomienie o wpisie do rejestru organizatorów powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami określonymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: a)w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadził co najmniej 2 (dwa) turnusy rehabilitacyjne z programem usprawniająco - rekreacyjnym dla osób niepełnosprawnych dla grupy liczącej co najmniej 15 (piętnastu) uczestników wraz z opiekunami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji/oświadczeń potwierdzających należyte wykonanie zamówienia przez zleceniodawców oraz zawierającym następujące informacje: liczbę uczestników, wartości zamówienia, zakresu przedmiotu zamówienia, datę wykonania i odbiorców. b) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadził co najmniej 3 (trzy) szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, w wymiarze co najmniej 8 godzin każde. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji/oświadczeń potwierdzających należyte wykonanie zamówienia przez zleceniodawców oraz zawierającym następujące informacje: zakres przedmiotu zamówienia, datę wykonania i ilość przeprowadzonych godzin. c) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadził co najmniej 3 (trzy) szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego, w wymiarze co najmniej 8 godzin każde. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji/oświadczeń potwierdzających należyte wykonanie zamówienia przez zleceniodawców oraz zawierającym następujące informacje: zakres przedmiotu zamówienia, datę wykonania i ilość przeprowadzonych godzin.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: a) posiada co najmniej jedną osobę, która ma licencję doradcy zawodowego; Dany podmiot musi posiadać wpis do rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez Marszałka województwa w oparciu o ustawę z dnia 20.04.20044 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.). b) posiada co najmniej jedną osobę, która ukończyła studia z psychologii. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowy program jednodniowej wycieczki. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony przewidują następujące możliwości zmian zawartej już Umowy: a) zmniejszenie lub zwiększenie ilości uczestników turnusu: osób niepełnosprawnych lub opiekunów osób niepełnosprawnych, maksymalne o 3 osoby. W tym przypadku cena jednostkowa za realizację przedmiotu zamówienia nie może ulec zwiększeniu; b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych w szczególności klęsk żywiołowych lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie usługi, epidemii, działań rządowych itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.wlodawa.pl, http://www.spwlodawa.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, 22-200 Włodawa, Al.J.Piłsudskiego 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, 22-200 Włodawa, Al.J.Piłsudskiego 66, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu systemowego Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr 1 zamówienia: Grupa I - Warsztat rehabilitacyjno - szkoleniowy dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego warsztatu rehabilitacyjno-szkoleniowego nad polskim morzem dla osób w wieku od 16 lat i osób pełnoletnich osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osób ze schorzeniami: narządu ruchu, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich, narządu wzroku, narządu słuchu, z upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, mózgowym porażeniem dziecięcym, układu oddechowego, neurologiczne, układu krążenia. Zamówienie obejmuje również dowóz uczestników warsztatów klimatyzowanym autokarem/busem z Włodawy do Ośrodka, w którym będzie odbywał się warsztat rehabilitacyjno - szkoleniowy, a następnie po zakończeniu warsztatu przywóz uczestników do Włodawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr 2 zamówienia Grupa II - Warsztat rehabilitacyjno - szkoleniowy dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego warsztatu rehabilitacyjno-szkoleniowego nad polskim morzem dla pełnoletnich osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osób ze schorzeniami: narządu ruchu, narządu wzroku, narządu słuchu, z upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, mózgowe porażenie dziecięce, układu oddechowego, przemiany materii, ze schorzeniami układu krążenia, neurologiczne. Zamówienie obejmuje również dowóz uczestników warsztatów klimatyzowanym autokarem/busem z Włodawy do Ośrodka, w którym będzie odbywał się warsztat rehabilitacyjno - szkoleniowy, a następnie po zakończeniu warsztatu przywóz uczestników do Włodawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część Nr 3 zamówienia Grupa III Warsztat rehabilitacyjno - szkoleniowy dla osób niepełnosprawnych w polskich górach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego warsztatu rehabilitacyjno-szkoleniowego w polskich górach dla pełnoletnich osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami finansowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób ze schorzeniami: neurologicznymi, układu krążenia, z dysfunkcją narządu ruchu, z chorobami onkologicznymi, mózgowym porażeniem dziecięcym. Zamówienie obejmuje również dowóz uczestników warsztatów klimatyzowanym autokarem/busem z Włodawy do Ośrodka, w którym będzie odbywał się warsztat rehabilitacyjno - szkoleniowy, a następnie po zakończeniu warsztatu przywóz uczestników do Włodawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.