eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźlePrzeniesienie i uruchomienie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej Kędzierzyn-Koźle systemu KSAT 2000 autorstwa firmy COIG S.A (do którego zamawiający posiada prawa licencyjne) wraz z dostawą relacyjnej bazy danych ORACLE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Kędzierzyn-Koźle: Przeniesienie i uruchomienie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej Kędzierzyn-Koźle systemu KSAT 2000 autorstwa firmy COIG S.A (do którego zamawiający posiada prawa licencyjne) wraz z dostawą relacyjnej bazy danych ORACLE
Numer ogłoszenia: 180944 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835949, faks 077 4835949.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-kkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeniesienie i uruchomienie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej Kędzierzyn-Koźle systemu KSAT 2000 autorstwa firmy COIG S.A (do którego zamawiający posiada prawa licencyjne) wraz z dostawą relacyjnej bazy danych ORACLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeniesienie uruchomienie i konfiguracja modułów świadczeniowych: Centrum Obsługi Świadczeń, Świadczenia Rodzinne, Fundusz Alimentacyjny systemu KSAT2000 z Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle do MOPS wraz ze wszystkimi danymi uwzględniającymi historię i umożliwiającymi kontynuację prac Wydziału Świadczeń Rodzinnych i Pomocy Alimentacyjnej w strukturach MOPS. 2. Uruchomienie modułów systemu KSAT2000 w zakresie finansowo - księgowym (moduły Należności Zobowiązania, Księga Główna, Sprawozdawczość Budżetowa), w tym: -przeniesienie danych finansowych-księgowych (jako kontynuacja obecnych zapisów w Urzędzie Miasta z wyczyszczeniem danych nadmiarowych) oraz z systemów użytkowanych przez MOPS, - szkolenie z zakresu obsługi kasy min. 2 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego oraz nadzór nad uruchomieniem obsługi kasowej min. 2 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, - analiza potrzeb i konfiguracja obsługi kasowej z uwzględnieniem konfiguracji słowników, - szkolenie z zakresu podstawowych funkcji modułu Należności Zobowiązania, Księga Główna min. 3 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, - szkolenie z zakresu zaawansowanych funkcji modułu Należności Zobowiązania, Księga Główna min. 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego oraz nadzór nad uruchomieniem modułu Należności i Zobowiązania, Księga Główna min 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, - dostawa dokumentacji na elementy systemu j.w. - uruchomienie i konfiguracja modułu Sprawozdawczość Budżetowa. 3. Uruchomienie modułów systemu KSAT2000 w zakresie kadrowo - płacowym (moduły Ewidencja Kadrowa, Płace), w tym: analiza i konfiguracja słowników podstawowych, szkolenie z zakresu modułu Ewidencja Kadrowa 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, szkolenie z zakresu modułu Płace 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, nadzór nad uruchomieniem modułu Ewidencja Kadrowa 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, nadzór nad uruchomieniem modułu Płace 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego. Dostawa dokumentacji na elementy systemu j.w. 4. Dostawa relacyjnej bazy danych ORACLE SE One na 1 procesor 5. Instalacja i konfiguracja aplikacji klient-serwer.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań o charakterze: 1.Wdrożenia (w tym szkolenia), co najmniej: 2 usług zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie jednostkami administracji publicznej zawierającego przeniesienie danych a także wdrożenie modułów wspomagających operacje realizowane w wymienionych obszarach jak: kadry i płace, finanse i księgowość o wartości minimum 50 tys. zł każda z potwierdzeniem należytego ich wykonania. 2.Dostawę, co najmniej jednej relacyjnej bazy danych dla jednostki administracji publicznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie, co najmniej 4 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania, realizacji i wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,- zł. i ważnego, co najmniej przez cały okres związania ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument potwierdzający prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadającym prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy ( np. dokument rejestrowy, w tym zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwo, o ile prawo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Data wystawienia lub aktualizacji (potwierdzenia) dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie składają wymagany dokument. Wykonawca zagraniczny składa dokument jak wyżej, jeżeli takie dokumenty są wystawiane w jego kraju zamieszkania. W innym przypadku składa równoważne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju ich zamieszkania. W przypadku podmiotów udostępniających swoje zasoby Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorących udział w realizacji części zamówienia składają także niniejszy dokument 2.Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składane odpowiednio do art. 44, 50, 56, 60c, 68, 73 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne. 3.Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 4.Istotne postanowienia umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek. 5.Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 6.Oświadczenie o zdeponowaniu kodów źródłowych wdrożonego własnego autorskiego oprogramowania informatycznego wraz z deklaracją przekazania pełni praw majątkowych (niewyłącznych) w przypadku zaniechania, zawieszenia, zaprzestania rozwijania oprogramowania przez Wykonawcę (druk nr 19)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych komplikacji przy integracji systemu KSAT z systemem działającym w MOPS

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl oraz na www.mops-kkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, pok. 419, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, pok. 419, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.