Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Kędzierzyn-Koźle: Przeniesienie i uruchomienie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej Kędzierzyn-Koźle systemu KSAT 2000 autorstwa firmy COIG S.A (do którego zamawiający posiada prawa licencyjne) wraz z dostawą relacyjnej bazy danych ORACLE
Numer ogłoszenia: 180944 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835949, faks 077 4835949.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-kkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeniesienie i uruchomienie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej Kędzierzyn-Koźle systemu KSAT 2000 autorstwa firmy COIG S.A (do którego zamawiający posiada prawa licencyjne) wraz z dostawą relacyjnej bazy danych ORACLE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeniesienie uruchomienie i konfiguracja modułów świadczeniowych: Centrum Obsługi Świadczeń, Świadczenia Rodzinne, Fundusz Alimentacyjny systemu KSAT2000 z Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle do MOPS wraz ze wszystkimi danymi uwzględniającymi historię i umożliwiającymi kontynuację prac Wydziału Świadczeń Rodzinnych i Pomocy Alimentacyjnej w strukturach MOPS. 2. Uruchomienie modułów systemu KSAT2000 w zakresie finansowo - księgowym (moduły Należności Zobowiązania, Księga Główna, Sprawozdawczość Budżetowa), w tym: -przeniesienie danych finansowych-księgowych (jako kontynuacja obecnych zapisów w Urzędzie Miasta z wyczyszczeniem danych nadmiarowych) oraz z systemów użytkowanych przez MOPS, - szkolenie z zakresu obsługi kasy min. 2 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego oraz nadzór nad uruchomieniem obsługi kasowej min. 2 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, - analiza potrzeb i konfiguracja obsługi kasowej z uwzględnieniem konfiguracji słowników, - szkolenie z zakresu podstawowych funkcji modułu Należności Zobowiązania, Księga Główna min. 3 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, - szkolenie z zakresu zaawansowanych funkcji modułu Należności Zobowiązania, Księga Główna min. 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego oraz nadzór nad uruchomieniem modułu Należności i Zobowiązania, Księga Główna min 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, - dostawa dokumentacji na elementy systemu j.w. - uruchomienie i konfiguracja modułu Sprawozdawczość Budżetowa. 3. Uruchomienie modułów systemu KSAT2000 w zakresie kadrowo - płacowym (moduły Ewidencja Kadrowa, Płace), w tym: analiza i konfiguracja słowników podstawowych, szkolenie z zakresu modułu Ewidencja Kadrowa 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, szkolenie z zakresu modułu Płace 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, nadzór nad uruchomieniem modułu Ewidencja Kadrowa 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego, nadzór nad uruchomieniem modułu Płace 5 roboczo dni w siedzibie Zamawiającego. Dostawa dokumentacji na elementy systemu j.w. 4. Dostawa relacyjnej bazy danych ORACLE SE One na 1 procesor 5. Instalacja i konfiguracja aplikacji klient-serwer.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań o charakterze: 1.Wdrożenia (w tym szkolenia), co najmniej: 2 usług zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie jednostkami administracji publicznej zawierającego przeniesienie danych a także wdrożenie modułów wspomagających operacje realizowane w wymienionych obszarach jak: kadry i płace, finanse i księgowość o wartości minimum 50 tys. zł każda z potwierdzeniem należytego ich wykonania. 2.Dostawę, co najmniej jednej relacyjnej bazy danych dla jednostki administracji publicznej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie, co najmniej 4 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania, realizacji i wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,- zł. i ważnego, co najmniej przez cały okres związania ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokument potwierdzający prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadającym prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy ( np. dokument rejestrowy, w tym zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwo, o ile prawo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Data wystawienia lub aktualizacji (potwierdzenia) dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie składają wymagany dokument. Wykonawca zagraniczny składa dokument jak wyżej, jeżeli takie dokumenty są wystawiane w jego kraju zamieszkania. W innym przypadku składa równoważne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju ich zamieszkania. W przypadku podmiotów udostępniających swoje zasoby Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorących udział w realizacji części zamówienia składają także niniejszy dokument 2.Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składane odpowiednio do art. 44, 50, 56, 60c, 68, 73 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne. 3.Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 4.Istotne postanowienia umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek. 5.Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 6.Oświadczenie o zdeponowaniu kodów źródłowych wdrożonego własnego autorskiego oprogramowania informatycznego wraz z deklaracją przekazania pełni praw majątkowych (niewyłącznych) w przypadku zaniechania, zawieszenia, zaprzestania rozwijania oprogramowania przez Wykonawcę (druk nr 19)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych komplikacji przy integracji systemu KSAT z systemem działającym w MOPS
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl oraz na www.mops-kkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle,
ul. Piramowicza 32, pok. 419, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, pok. 419, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Kędzierzyn-Koźle w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Kędzierzynie-Koźlu na osiedlu Blachownia - Park Lotników
- Zakup licencji ORACLE Database i Forms & Riports.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dokumentacji projektowej) - B.O.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 12 miesięcy
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 8 zadań częściowych
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii "Rowerowy Maj" wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi
- Rozbudowa, serwis, aktualizacje systemu SIMPLE.ERP
- Zakup licencji bazodanowych
- Zakup licencji czasowych do monitorowania aplikacji i infrastruktury
- Zakup usług wsparcia technicznego Microsoft Software Assurance do posiadanych licencji oprogramowania Microsoft.
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.