OGŁOSZENIE Z DNIA 2025-02-18
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
,,Cyfryzacja pośrednia aparatu RTG dla Przychodni Brackiej Knurów bezprzewodowym detektorem cyfrowym"
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2025-02-27
1. Przedmiotem zamówienia jest cyfryzacja pośrednia aparatu RTG dla Przychodni Brackiej Knurówbezprzewodowym detektorem cyfrowym - w ilości 1 sztuka.
2. Miejsce dostawy: Przychodnia Bracka Knurów; ul. Dworcowa 3, 44-190 Knurów.
3. Szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Termin wykonania umowy określony datą: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
- informacjaorozstrzygniciupostpowania.pdf (580Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1336Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfubwydaniexiv.pdf (1046Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w FUB wydanie XIV
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7814Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.doc (33Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (636Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-szczegoweparametryprzedmiotuzamwienia.pdf (2056Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychdostaw.odt (31Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (524Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (721Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (319Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (6948Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
Aktualizacje do przetargu:
2025-03-11 09:06:17
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Remont 2 szt. pomp wysokociśnieniowych w wykonaniu kwasoodpornym typu OWH-250 dla KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na zadania.
- Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
- Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 części
- Remont pozostałych przyrządów kontrolno-pomiarowych w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »