eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Realizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresieOpiekunka osób starszych i niepełnosprawnych, Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej,Konserwator z uprawnieniami do 1 kV oraz palacza -konserwatora kotłów i instalacji CO, Glazurnik, Cukiernik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Chełm: Realizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresie: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych, Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej,Konserwator z uprawnieniami do 1 kV oraz palacza -konserwatora kotłów i instalacji CO, Glazurnik, Cukiernik
Numer ogłoszenia: 173728 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118596 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627697, faks 082 5627668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresie: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych, Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej,Konserwator z uprawnieniami do 1 kV oraz palacza -konserwatora kotłów i instalacji CO, Glazurnik, Cukiernik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chełmie w zakresie: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych dla 10 osób bezrobotnych finansowane ze środków Funduszu Pracy, Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych finansowane ze środków Funduszu Pracy, Konserwator z uprawnieniami oraz palacza -konserwatora kotłów i instalacji CO dla 10 osób bezrobotnych - szkolenie realizowane w ramach projektu systemowego pn. Aktywni na rynku pracy Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Glazurnik dla 10 osób bezrobotnych - szkolenie realizowane w ramach projektu pn. Od szkolenia do zatrudnienia. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Cukiernik dla 15 osób bezrobotnych - szkolenie realizowane w ramach projektu pn. Ścieżka rozwoju zawodowego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wspólny słownik CPV 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego Wymagany program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 winien zawierać informacje określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14 września 2010 w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm.), tj.: nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych , przewidziane sprawdziany i egzaminy. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi dodatkowy program szkolenia, opracowany zgodnie z powyższymi założeniami na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć: materiały dydaktyczne zgodnie z załącznikiem nr 2,2a,2b,2c,2d do SIWZ. Odbiór materiałów dydaktycznych, biurowych oraz odzieży ochronnej i roboczej potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika w formie pisemnej;optymalną ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia oraz odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego szkolenia, serwis kawowy obejmujący m.in. herbatę, kawę, napoje, drobne ciastka; ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem następującym osobom: skierowanym na szkolenie nie posiadającym z tego tytułu prawa do stypendium, uczestnikom szkolenia, którzy podjęli pracę w trakcie szkolenia i zamierzają to szkolenie ukończyć. Zamawiający poinformuje o powyższym Wykonawcę w formie pisemnej. Natomiast Wykonawca niezwłocznie dostarczy (najpóźniej w ciągu dwóch dni) Zamawiającemu kopię ubezpieczenia. W przypadku konieczności dokonania ubezpieczenia, wydatek poniesiony przez Wykonawcę z tego tytułu stanowi koszt Wykonawcy. Kwota nie może zwiększać kosztu szkolenia zawartego w ofercie. Zajęcia powinny odbywać się: w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godz. 7.00 - 18.00 (co najmniej 5 godzin zegarowych zajęć dziennie nie więcej niż 8 godzin)-godzina zegarowa szkolenia obejmuje 60 minut i obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy, w formie zajęć teoretycznych i praktycznych -preferowane miejsce na terenie Miasta Chełm. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Chełmem, w sytuacji gdy Wykonawca zapewni wynajętym lub własnym środkiem transportu dojazd uczestnikom szkolenia z Chełma do miejsca odbywania zajęć i z powrotem, lub zrefunduje każdego dnia, uczestnikom szkolenia poniesione koszty dojazdu. Koszt dojazdu musi zostać uwzględniony w ogólnym koszcie szkolenia.Wszystkie szkolenia winny zakończyć się egzaminem wewnętrznym, natomiast szkolenie Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej dodatkowo egzaminem przed Urzędem Dozoru Technicznego ,Konserwator z uprawnieniami oraz palacza -konserwatora kotłów i instalacji CO dodatkowo dwoma egzaminami sprawdzającymi kwalifikacje przed komisją powołaną zgodnie z §12 i §13 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r., Cukiernik i Glazurnik dodatkowo egzaminem czeladniczym przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej.Termin szkolenia będzie ustalany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu, harmonogram szkolenia (sporządzony wg podanego wzoru) na minimum 10 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji (wg otrzymanego wzoru) obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia,arkusz organizacji kształcenia na odległość, zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość,rejestr odbytych konsultacji i zrealizowanych ćwiczeń pod nadzorem konsultanta, w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość, zawierającego imię i nazwisko uczestnika szkolenia oraz liczbę godzin odbytych konsultacji lub zrealizowanych ćwiczeń, protokół i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL ukończenia szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia,imienne potwierdzenia otrzymanych materiałów dydaktycznych i biurowych oraz odzieży roboczej przez każdego uczestnika,zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wraz z suplementami do nich zawierającymi okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, do których suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez Wykonawcę przeprowadzającego szkolenie. W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, gdy nie ma możliwości oznakowania ww. zaświadczeń należy prowadzić dodatkowe dokumenty -dyplom, certyfikat, zaświadczenie z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach danego projektu.Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do wynagrodzenia za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego (pismo, fax) o:nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie; przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieusprawiedliwionej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych; innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia następujących dokumentów (wg otrzymanego wzoru):oryginału anonimowych ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie, a które nie ukończyły szkolenia; imiennego zestawienia listy osób, które uzyskały pozytywny wynik poszczególnych egzaminów państwowych, oryginału list obecności uczestników szkolenia kserokopii dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych poświadczonych za zgodność z oryginałem; kserokopii protokołu z egzaminu wewnętrznego poświadczonych za zgodność z oryginałem; kserokopii zaświadczeń o ukończeniu kursu, zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wraz z suplementami do nich zawierającymi okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, do których suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez Wykonawcę przeprowadzającego szkolenie. W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, gdy nie ma możliwości oznakowania ww. zaświadczeń należy dołączyć dodatkowe dokumenty -dyplom, certyfikat, zaświadczenie z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach danego projektu,kserokopii dokumentów potwierdzających uzyskanie uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem;oryginału imiennego wykazu potwierdzającego odbiór materiałów dydaktycznych, biurowych oraz odzieży ochronnej i roboczej przez uczestników szkolenia;oryginału imiennych potwierdzeń korzystania przez uczestników szkoleń z serwisu kawowego w trakcie trwania szkolenia,wykazu surowców-materiałów zużytych podczas realizacji zajęć praktycznych -dot. szkolenia Cukiernik i Glazurnik oryginału imiennych potwierdzeń odbioru produktów finalnych przez każdego uczestnika szkolenia -dot. szkolenia Cukiernik.Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt, umożliwiający prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia. Dodatkowo, w przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca powinien umieścić na drzwiach pomieszczeń, gdzie realizowane są zajęcia plakat-tablicę informacyjną- naklejkę lub innego rodzaju materiał informujący o szkoleniu realizowanym w ramach projektu. W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca powinien: zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie www.inwestycjewkadry.pl i aktualizować w tej bazie informacje o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach projektu, umieścić obowiązujące logotypy, nazwy projektu oraz informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, które są dostępne na stronie internetowej www.wup.lublin.plpokl na: materiałach szkoleniowych i dokumentacji szkoleniowej, przechowywać dokumentację związaną z realizacją szkolenia w ramach projektu do dnia 31.12.2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informować Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów. W przypadku zmiany miejsca archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed 31.12.2020r. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją szkolenia w ramach projektu.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 ze zm.), a w przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego do zawarcia z Zamawiającym odrębnej umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych uczestników szkolenia -wzór umowy stanowi załącznik Nr 12,12a,12b do SIWZ. Projekty umów wraz z załącznikami winny być zaparafowane przez Wykonawcę i dołączone do formularza ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza anonimowej ankiety oceniającej.Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. W przypadku, gdy instytucja szkoleniowa nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych, należy dołączyć do formularza ofertowego dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć. Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem kursu. Osoba ta musi mieć stały kontakt z uczestnikami szkolenia w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i dysponować telefonem. Kierownikiem - koordynatorem nie może być osoba prowadząca zajęcia podczas kursu. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chełmie w zakresie: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych dla 10 osób bezrobotnych finansowane ze środków Funduszu Pracy, Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych finansowane ze środków Funduszu Pracy, Konserwator z uprawnieniami oraz palacza -konserwatora kotłów i instalacji CO dla 10 osób bezrobotnych - szkolenie realizowane w ramach projektu systemowego pn. Aktywni na rynku pracy Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Glazurnik dla 10 osób bezrobotnych - szkolenie realizowane w ramach projektu pn. Od szkolenia do zatrudnienia. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Cukiernik dla 15 osób bezrobotnych - szkolenie realizowane w ramach projektu pn. Ścieżka rozwoju zawodowego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wspólny słownik CPV 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego Wymagany program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 winien zawierać informacje określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14 września 2010 w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm.), tj.: nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych , przewidziane sprawdziany i egzaminy. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi dodatkowy program szkolenia, opracowany zgodnie z powyższymi założeniami na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć: materiały dydaktyczne zgodnie z załącznikiem nr 2,2a,2b,2c,2d do SIWZ. Odbiór materiałów dydaktycznych, biurowych oraz odzieży ochronnej i roboczej potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika w formie pisemnej;optymalną ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia oraz odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego szkolenia, serwis kawowy obejmujący m.in. herbatę, kawę, napoje, drobne ciastka; ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem następującym osobom: skierowanym na szkolenie nie posiadającym z tego tytułu prawa do stypendium, uczestnikom szkolenia, którzy podjęli pracę w trakcie szkolenia i zamierzają to szkolenie ukończyć. Zamawiający poinformuje o powyższym Wykonawcę w formie pisemnej. Natomiast Wykonawca niezwłocznie dostarczy (najpóźniej w ciągu dwóch dni) Zamawiającemu kopię ubezpieczenia. W przypadku konieczności dokonania ubezpieczenia, wydatek poniesiony przez Wykonawcę z tego tytułu stanowi koszt Wykonawcy. Kwota nie może zwiększać kosztu szkolenia zawartego w ofercie. Zajęcia powinny odbywać się: w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godz. 7.00 - 18.00 (co najmniej 5 godzin zegarowych zajęć dziennie nie więcej niż 8 godzin)-godzina zegarowa szkolenia obejmuje 60 minut i obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy, w formie zajęć teoretycznych i praktycznych -preferowane miejsce na terenie Miasta Chełm. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Chełmem, w sytuacji gdy Wykonawca zapewni wynajętym lub własnym środkiem transportu dojazd uczestnikom szkolenia z Chełma do miejsca odbywania zajęć i z powrotem, lub zrefunduje każdego dnia, uczestnikom szkolenia poniesione koszty dojazdu. Koszt dojazdu musi zostać uwzględniony w ogólnym koszcie szkolenia.Wszystkie szkolenia winny zakończyć się egzaminem wewnętrznym, natomiast szkolenie Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej dodatkowo egzaminem przed Urzędem Dozoru Technicznego ,Konserwator z uprawnieniami oraz palacza -konserwatora kotłów i instalacji CO dodatkowo dwoma egzaminami sprawdzającymi kwalifikacje przed komisją powołaną zgodnie z §12 i §13 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r., Cukiernik i Glazurnik dodatkowo egzaminem czeladniczym przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej.Termin szkolenia będzie ustalany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu, harmonogram szkolenia (sporządzony wg podanego wzoru) na minimum 10 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji (wg otrzymanego wzoru) obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia,arkusz organizacji kształcenia na odległość, zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość,rejestr odbytych konsultacji i zrealizowanych ćwiczeń pod nadzorem konsultanta, w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość, zawierającego imię i nazwisko uczestnika szkolenia oraz liczbę godzin odbytych konsultacji lub zrealizowanych ćwiczeń, protokół i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL ukończenia szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia,imienne potwierdzenia otrzymanych materiałów dydaktycznych i biurowych oraz odzieży roboczej przez każdego uczestnika,zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wraz z suplementami do nich zawierającymi okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, do których suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez Wykonawcę przeprowadzającego szkolenie. W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, gdy nie ma możliwości oznakowania ww. zaświadczeń należy prowadzić dodatkowe dokumenty -dyplom, certyfikat, zaświadczenie z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach danego projektu.Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do wynagrodzenia za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego (pismo, fax) o:nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie; przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieusprawiedliwionej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych; innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia następujących dokumentów (wg otrzymanego wzoru):oryginału anonimowych ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie, a które nie ukończyły szkolenia; imiennego zestawienia listy osób, które uzyskały pozytywny wynik poszczególnych egzaminów państwowych, oryginału list obecności uczestników szkolenia kserokopii dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych poświadczonych za zgodność z oryginałem; kserokopii protokołu z egzaminu wewnętrznego poświadczonych za zgodność z oryginałem; kserokopii zaświadczeń o ukończeniu kursu, zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wraz z suplementami do nich zawierającymi okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, do których suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez Wykonawcę przeprowadzającego szkolenie. W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, gdy nie ma możliwości oznakowania ww. zaświadczeń należy dołączyć dodatkowe dokumenty -dyplom, certyfikat, zaświadczenie z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach danego projektu,kserokopii dokumentów potwierdzających uzyskanie uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem;oryginału imiennego wykazu potwierdzającego odbiór materiałów dydaktycznych, biurowych oraz odzieży ochronnej i roboczej przez uczestników szkolenia;oryginału imiennych potwierdzeń korzystania przez uczestników szkoleń z serwisu kawowego w trakcie trwania szkolenia,wykazu surowców-materiałów zużytych podczas realizacji zajęć praktycznych -dot. szkolenia Cukiernik i Glazurnik oryginału imiennych potwierdzeń odbioru produktów finalnych przez każdego uczestnika szkolenia -dot. szkolenia Cukiernik.Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt, umożliwiający prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia. Dodatkowo, w przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca powinien umieścić na drzwiach pomieszczeń, gdzie realizowane są zajęcia plakat-tablicę informacyjną- naklejkę lub innego rodzaju materiał informujący o szkoleniu realizowanym w ramach projektu. W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca powinien: zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie www.inwestycjewkadry.pl i aktualizować w tej bazie informacje o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach projektu, umieścić obowiązujące logotypy, nazwy projektu oraz informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, które są dostępne na stronie internetowej www.wup.lublin.plpokl na: materiałach szkoleniowych i dokumentacji szkoleniowej, przechowywać dokumentację związaną z realizacją szkolenia w ramach projektu do dnia 31.12.2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informować Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów. W przypadku zmiany miejsca archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed 31.12.2020r. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją szkolenia w ramach projektu.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 ze zm.), a w przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego do zawarcia z Zamawiającym odrębnej umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych uczestników szkolenia -wzór umowy stanowi załącznik Nr 12,12a,12b do SIWZ. Projekty umów wraz z załącznikami winny być zaparafowane przez Wykonawcę i dołączone do formularza ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza anonimowej ankiety oceniającej. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. W przypadku, gdy instytucja szkoleniowa nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych, należy dołączyć do formularza ofertowego dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć. Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem kursu. Osoba ta musi mieć stały kontakt z uczestnikami szkolenia w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i dysponować telefonem. Kierownikiem - koordynatorem nie może być osoba prowadząca zajęcia podczas kursu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Aktywni na rynku pracy/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Konserwator z uprawnieniami do 1 kV oraz palacza- konserwatora kotłów i instalacji CO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie, ul.Królewska 15, 20-109 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.