eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Dostawa pierwszego wyposażenia do obiektu I i II Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11 w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Zduńska Wola: Dostawa pierwszego wyposażenia do obiektu I i II Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 167760 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108290 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, faks 43 8246166; 8234184.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego wyposażenia do obiektu I i II Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11 w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pierwszego wyposażenia do obiektu I i II Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11 w Łodzi. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia do obiektu I i II Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11 w Łodzi, fabrycznie nowego, w pierwszym gatunku. Przedmiot zamówienia składa się z 11 części: 1). Część 1 - Asortyment biurowy 2). Część 2 - Urządzenia audiowizualne (rzutnik; ekran) 3). Część 3 - Asortyment medyczny 4). Część 4 - Asortyment transportowy 5). Część 5 - Asortyment czystościowy (uchwyty na mydło, płyn dezynfekujący, papier toaletowy, itp.) 6). Część 6 - Asortyment kuchenny 7). Część 7 - Informacja wizualna w budynku w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11 8). Część 8 - Asortyment i materiały ppoż./ bhp 9). Część 9 - Asortyment inny 10). Część 10 - Rolety 11). Część 11 - Folie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.21.00 - Projektory 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 42.92.30.00 - Maszyny ważące i wagi 38.62.22.00 - 38.62.22.00 44.42.32.00 - Drabiny 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.22.43.40 - Kosze 39.25.41.20 - Zegary ścienne 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - Asortyment biurowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSS WAZIA Spółka jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22262,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27189,19

  • Oferta z najniższą ceną: 27189,19 / Oferta z najwyższą ceną: 41094,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - Urządzenia audiowizualne (rzutnik; ekran)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ElproAV Piotr Pabich, ul. Legionów 93/95, 91-072 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12143,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 - Asortyment medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367 lok 201, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27056,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31789,09

  • Oferta z najniższą ceną: 31789,09 / Oferta z najwyższą ceną: 35721,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4 - Asortyment transportowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367 lok 201, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10961,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18026,88

  • Oferta z najniższą ceną: 18026,88 / Oferta z najwyższą ceną: 19188,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 5 - Asortyment czystościowy (uchwyty na mydło, płyn dezynfekujący, papier toaletowy, itp.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • w&w design Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62956,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86133,11

  • Oferta z najniższą ceną: 86133,11 / Oferta z najwyższą ceną: 86133,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część 7 - Informacja wizualna w budynku w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • w&w design Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25571,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49063,71

  • Oferta z najniższą ceną: 49063,71 / Oferta z najwyższą ceną: 49063,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część 8 - Asortyment i materiały ppoż./ bhp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367 lok 201, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 565,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1012,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1012,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1012,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Część 9 - Asortyment inny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • w&w design Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7212,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13416,84

  • Oferta z najniższą ceną: 13416,84 / Oferta z najwyższą ceną: 13416,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Część 10 - Rolety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GOKAR, Al. Piłsudskiego 141, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90038,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69211,28

  • Oferta z najniższą ceną: 69211,28 / Oferta z najwyższą ceną: 95202,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Część 11 - Folie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U.H. SUN-GRAND Jarosław Grzelka, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13878,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14459,77

  • Oferta z najniższą ceną: 14459,77 / Oferta z najwyższą ceną: 41226,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.