eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa tuszy, tonerów, papieru kserograficznego i innych artykułów biurowych dla ZZŚO w Opolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Wrocław: Dostawa tuszy, tonerów, papieru kserograficznego i innych artykułów biurowych dla ZZŚO w Opolu
Numer ogłoszenia: 158160 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116558 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy, tonerów, papieru kserograficznego i innych artykułów biurowych dla ZZŚO w Opolu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Dostawa tuszy, tonerów, papieru kserograficznego i innych artykułów biurowych dla ZZŚO w Opolu 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Nr 2a - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - cz. I - artykuły biurowe, papier kserograficzny Nr 2b - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - cz. II - tusze, tonery, folie do faksów Wykonawca będzie dostarczał zamówione produkty na własny koszt do RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2 sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. Zamawiający każdorazowo poprzedzi zakup pisemnym zamówieniem, przesłanym Wykonawcy - e-mailem lub faxem do godz. 10.00, w dniu robocze, w którym dokładnie wskaże asortyment i ilości zamówionych produktów. Zamawiane produkty, w ilościach i asortymencie wskazane w zamówieniach, Wykonawca będzie dostarczał na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w godz. od 7.30 do 13.30, w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych produktów wymienionych w OFERCIE CENOWEJ i OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - cz. I i II. Każdy z oferentów winien dołączyć do oferty wg lp. opisu przedmiotu zamówienia i oferty cenowej: 1. Skoroszyt oczkowy 1/2 (poz. nr 13) - 1 szt. 2. Fastykuła A4 z utwardzanej tektury (poz. 18) - 1 szt. 3. Długopisy żelowe z wkładem niebieskim (poz. nr 34) - 1 szt. 4. Długopisy z wkładem niebieskim (poz. nr 39) - 1 szt. 5. Zawieszki do kluczy (poz. nr 92) -1 szt. Brak jakiejkolwiek próbki będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. 2a.Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera: Zał. nr 02 - Wzór umowy - zał. nr 1 - Oferta cenowa - zał. nr 2a - Opis przedmioty zamówienia - część I - artykuły biurowe, papier kserograficzny - zał. nr 2b - Opis przedmioty zamówienia - część II- tusze, tonery, folie do faksów Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy. 3. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres: a) na zszywacz archiwizacyjny - minimum 3 lata b) na dziurkacz archiwizacyjny - minimum 2 lata c) na pozostałe produkty - minimum 12 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLPRIMES Sp. z o.o., ul. Światowida 5, 45-325 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13506,03

  • Oferta z najniższą ceną: 13506,03 / Oferta z najwyższą ceną: 17177,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.