eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Sosnowiec: Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
Numer ogłoszenia: 153626 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105594 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru i ochrony mienia w obiekcie Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu. Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, stałej na terenie Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu. Przedmiotem ochrony jest ochrona fizyczna osób i mienia oraz posesji- Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, znajdującego się przy ul. Kościelnej 13, przez który rozumie się ogrodzony teren o łącznej powierzchni 10353 m2 oraz znajdującą się na jego terenie zabudowę. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), Portiernia W Instytucie Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego znajduje się jedna portiernia zlokalizowana przy wejściu od ulicy Kościelnej. Portiernia stanowi wejście do części szpitalnej oraz do części Instytutu: 1). czynna 24 godziny przez 7 dni w tygodniu (obsada 1osobowa) 2) Zakres czynności: - nadzór nad ruchem osób wchodzących i wychodzących, uwzględniający: -nie wpuszczanie po godzinach pracy na teren obiektu obcych osób oraz pracowników nie posiadających zezwolenia na wykonywanie pracy w godzinach nadliczbowych, -zwracanie uwagi na osoby przebywające w obrębie strzeżonego obiektu, -zatrzymywanie osób wynoszących z obiektu różne przedmioty lub podejrzane o popełnienie przestępstwa: kradzież, włamanie, marnotrawstwo, niegospodarność, -zatrzymywanie wszystkich osób, które drogą nielegalną (płot) usiłują przedostać się na teren obiektu lub wyjść poza obiekt. -nadzór nad ruchem towarowym, samochodowym (odbywającym się przez bramę wjazdową od ulicy Kościelnej), -otwieranie o godz. 6.30 bramy wjazdowej i wejścia od strony placu, -otwieranie wejścia od strony Izby Przyjęć firmie dowożącej śniadanie pacjentom Szpitala -zamykanie o godz. 17.00 bramy wjazdowej od ulicy Kościelnej i innych wejść zewnętrznych, -dokonywanie obchodu obiektów i placu, po przejęciu służby po zakończeniu pracy przez I zmianę, po opuszczeniu terenu obiektu przez pracowników pracujących w godzinach nadliczbowych oraz na II zmianie, nie rzadziej niż co 2 godziny, -zainstalowanie w budynku Zamawiającego systemu kontroli wartowników - min. 5 punktów kontrolnych , w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, -zainstalowanie w budynku Zamawiającego systemu 7 kamer przemysłowych zapewniających kontrolę obiektu ( współpracujących z 3 kamerami Zamawiającego, o nie gorszej jakości), -pełnienie funkcji portiersko- informacyjnej, -dbałość o bezpośrednie otoczenie miejsca pracy ( portiernia , hol, schody wejściowe) -całodobowa obsługa centrali telefonicznej obejmująca : - zgłaszanie ewentualnych awarii i prowadzenie rejestru zgłoszonych usterek zgodnie z procedurą zgłaszania przez pracownika ochrony awarii/usterki/zgłoszenia administracyjnego linii telefonicznej IMPiZŚ -łączenie rozmów przychodzących i wychodzących zgodnie ze spisem dostarczonym przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego -nadzór nad szatnią (swobodne pozostawianie odzieży, bez wydawania numerków), -przeszkolenie wszystkich pracowników Wykonawcy w terminie 30 dni od momentu podpisania umowy, w zakresie instrukcji awaryjnego uwalniania osób z windy -niezwłoczne informowanie uprawnionego serwisu o awarii windy, po zgłoszeniu telefonicznym -prowadzenie rejestru awarii dźwigów osobowych nr 423 i 424 -sporządzenie z pracownikiem wskazanym przez Zamawiającego inwentaryzacji kluczy a następnie podpisanie protokołu zdawczo- odbiorczego -wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń (wg wykazu pracowników upoważnionych do pobierania kluczy) oraz dbałość o czytelne ich oznakowanie, przechowywanie kluczy po ich zdaniu, -współpraca z firmą sprzątającą, wydawanie kluczy tylko upoważnionym pracownikom firmy sprzątającej -prowadzenie książki ewidencji wydawanych kluczy -sporządzenie z pracownikiem wskazanym przez Zamawiającego inwentaryzacji sprzętu p.poż. a następnie podpisanie protokołu zdawczo- odbiorczego -zadbanie o to aby personel ochrony w czasie pracy był wyposażony w jednolity ubiór tj. mundur, garnitur itp., elementy identyfikujące firmę; -dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony; -czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony: -prowadzenie książki dyżuru, -prowadzenie książki ewidencji wejść interesantów, -przestrzeganie dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji; -egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektów przepisów porządkowych p.poż. itp. -obchód obiektów i sprawdzanie czy po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy: - pozamykane są okna, - zakręcone kurki od wody, - pogaszone są światła, - na terenie jednostki nie przebywają osoby, które nie mają do tego uprawnień, - zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych, bram wjazdowych, itp.; -nadzór pracy systemu alarmowego, -nadzór pracy alarmu przeciwpożarowego, -nadzór pracy monitoingu -podejmowanie interwencji - sprawdzanie przyczyn zadziałania alarmu i w przypadku zagrożenia natychmiastowe alarmowanie odpowiedniej służby: lekarza dyżurnego, odpowiedniej państwowej służby - straż, policja, a następnie osobiste przystąpienie do gaszenia ognia dostępnymi środkami gaśniczymi, jak również wezwanie do pomocy świadków zdarzenia, w czasie akcji gaśniczej strzeżenie chronionego majątku przed ewentualną kradzieżą, -interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach Instytutu, -w ciągu całej doby odnotowywanie w książce raportów wszelkich istotnych spostrzeżeń, -w przypadku awarii wodno - kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej i innych niezwłoczne zawiadamianie odpowiednich pracowników, -odnotowywanie w książce raportów przekazania - przyjęcia zmiany, -utrzymywanie porządku w obrębie wejścia do Szpitala i portierni, -prowadzenie książki przekazywania służby oraz rejestru pracowników przebywających po godzinach pracy na terenie obiektu, -prowadzenie zeszytu awarii, informowanie upoważnionego pracownika Zamawiającego o przyjętych zgłoszeniach, potwierdzanie tego faktu adnotacją w odpowiedniej rubryce, -przyjmowanie i zdawanie posterunku w sposób dokładny, informowanie swego zmiennika lub przełożonego o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby, -przy obejmowaniu służby dokładne zbadanie stanu w jakim znajduje się posterunek, jego sprzęt i wyposażenie (pracownik kończący służbę przed przekazaniem służby kolejnemu pracownikowi dokonuje ostatniego obchodu) -pozostawanie na powierzonym posterunku dopóki nie zostanie on zmieniony przez następną zmianę, -zwracanie uwagi na właściwe oświetlenie obiektu oraz informowanie odpowiedniego pracownika zamawiającego o wszelkich usterkach (w przypadku braku reakcji informowanie jego przełożonego), -włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego oraz wyłączanie oświetlenia wewnętrznego w holach wejściowych w obiektach w przypadkach wymagających opuszczenia portierni np. interwencja, zamykanie lub otwieranie bramy, obchód, pracownik Wykonawcy obowiązany jest do zamknięcia portierni na czas wykonania ww. czynności, zapewnienie Zamawiającemu stałej łączności z osobą upoważnioną przez Wykonawcę do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy Uwaga: W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również rozbudowanie istniejącego systemu monitoringu o dodatkowe 7 kamer (4 zewnętrzne i 3 wewnętrzne). Obecnie u Zamawiającego funkcjonuje rejestrator 4 kanałowy z trzema kamerami wewnętrznymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U. Tambor Celina Toman, Jerzy Toman, ul. Zbożowa 38, 40-657 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118685,16

  • Oferta z najniższą ceną: 118685,16 / Oferta z najwyższą ceną: 176706,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.