eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełno › Adaptacja obiektów i terenu po byłej siedzibie Policji na świetlicę wiejską jako Dom Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Mełno: Adaptacja obiektów i terenu po byłej siedzibie Policji na świetlicę wiejską jako Dom Kultury
Numer ogłoszenia: 151613 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta , Gruta, 86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4683121, faks 056 4683188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja obiektów i terenu po byłej siedzibie Policji na świetlicę wiejską jako Dom Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest adaptacja obiektów i terenu po byłej siedzibie Policji na świetlicę wiejską jako Dom Kultury. Na przedmiot zamówienia składają się: 1 Przebudowa istniejącego budynku po byłej siedzibie Policji poprzez między innymi: adaptację pomieszczeń strychowych na potrzeby domu kultury, wymianę stolarki okiennej na nową z drewna klejonego trójwarstwowo (ramiaki 78/68 Eurofalz 11 mm DJ 68, z nowoczesnym systemem okuć obwodowych zapewniającym max. zdolności operacji skrzydła, uchylne i uchylno - rozwieralne, dodatkowo wyposażone w mikrowentylację. Szyby zespolone 4/16/4 Climaplus, o współczynniku przenikalności cieplnej max. U=1,1W/m2K), wymianę stolarki drzwiowej, wymianę pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych na pokrycie z ceramicznej nieglazurowanej dachówki karpiówki, wykonanie schodów drewnianych z parteru na piętro, wykonanie ścianek działowych i sufitów z płyt GKF oraz gładzi gipsowych, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, wykonanie instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania wraz z kotłownią wodną na paliwo stałe (głównym paliwem spalanym w kotle powinien być ekogroszek), instalacji wody zimnej, c.w.u. oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku. Dane techniczne obiektu: Stan istniejący: Powierzchnia zabudowy: - 184,70 m2; Powierzchnia użytkowa: - 154,90 m2; Stan projektowy: Powierzchnia zabudowy: - 184,70 m2; Powierzchnia użytkowa: - 309,80 m2; 2. Zagospodarowanie terenu na które składają się między innymi: wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej dla 10 samochodów osobowych, wykonanie ogrodu botanicznego poprzez: remont ogrodzenia, roboty związane z ukształtowaniem terenu, wykonanie obiektów małej architektury, wykonanie nawierzchni alejek parkowych i założenie obrzeży betonowych, nasadzenia drzew i krzewów oraz siew trawy. 3. Wyposażenie obiektu w meble i podstawowe urządzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zgodnie z Prawem Budowlanym) w tym: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. (należy załączyć kserokopie uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencji wystawionych przez zamawiających). Wykonawca musi wykazać, że wykonał jako główny wykonawca co najmniej dwie roboty polegającą na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł każdy, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gruta.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w sekretariacie Urzędu Gminy Gruta.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Gruta, 86-330 Mełno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach Działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.