eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa samochodu ciężarowego dla Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Gdynia: Dostawa samochodu ciężarowego dla Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
Numer ogłoszenia: 149348 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100782 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni, ul. Witomińska 76, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 660-89-50, faks 0-58 660-89-69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego dla Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2012 lub 2013 roku samochodu ciężarowego o ładowności do 3,5 tony o nadwoziu skrzyniowym otwartym, zgodnie z opisem, o którym mowa w ust. 2. 2.Z uwagi na potrzeby dostosowania gabarytów samochodu ciężarowego do wąskich i krętych dróg wewnętrznych na cmentarzu, dostarczany samochód powinien spełniać poniższe parametry i posiadać poniższe wyposażenie 2.1 silnik benzynowy lub wysokoprężny spełniający aktualne normy emisji spalin, 2.2 moc silnika: min. 80 kW, 2.3 skrzynia biegów manualna: min. 5 biegowa, 2.4 napęd na jedną lub dwie osie, 2.5 długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej: od 2900 mm do 3500 mm 2.6 szerokość zewnętrzna skrzyni ładunkowej: do 1950 mm 2.7 skrzynia ładunkowa - otwarta, z otwieranymi aluminiowymi burtami oraz podłogą drewnianą wykonaną z desek lub sklejki wodoodpornej, 2.8 szerokość zewnętrzna nadwozia bez lusterek bocznych: do 1950 mm, 2.9 ładowność min. 500 kg, 2.10 liczba miejsc łącznie z kierowcą 2 lub 3, 2.11 system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS, 2.12 bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, 2.13 wspomaganie kierownicy, 2.14 hak holowniczy, 2.15 immobiliser, 2.16 autoalarm, 2.17 min. dwa komplety oryginalnych kluczyków, 2.18 gniazdo 12V do podłączenia akcesoriów, 2.19 radioodbiornik min. 2 głośniki + antena, 2.20 komplet gumowych dywaników w kabinie pasażerskiej, 2.21 pełnowymiarowe koło zapasowe + standardowy zestaw do wymiany kół, 2.22 apteczka 1 szt., 2.23 gaśnica 1 szt., 2.24 trójkąt odblaskowy 1 szt., 2.25 instrukcja obsługi w języku polskim, 2.26 książka serwisowa, 2.27 książka gwarancyjna. 3.Wykonawca najpóźniej w dniu dostarczenia samochodu ciężarowego zobowiązany jest do dostarczenia kompletu dokumentów niezbędnych do jego rejestracji i użytkowania, w szczególności: świadectwa homologacji, książki gwarancyjnej, książki serwisowej, instrukcji użytkowania w języku polskim, kluczyków 2 kpl, katalogu części zamiennych w wersji papierowej lub elektronicznej pdf. lub doc. 4.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić minimalne gwarancje: 4.1. na pojazd 36 miesięcy licząc od dnia odbioru lub 100 tyś km przebiegu, 4.2. na powłokę lakierniczą 36 miesięcy licząc od dnia odbioru, 4.3. na korozję perforacyjną 60 miesięcy. 4.4. na skrzynię ładunkową 12 miesięcy licząc od dnia odbioru 5.Wykonawca w okresie gwarancji zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie województwa pomorskiego. 6.Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej przy odbiorze samochodu ciężarowego do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie jego podstawowej obsługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARVEL Sp. z o.o., ul. Żelazna 7, 90-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 245000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.