eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Rozwój systemu zbierania odpadów komunalnych w ramach funkcjonujących Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozwój systemu zbierania odpadów komunalnych w ramach funkcjonujących Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271109994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zmgk.chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmgk.chrzanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój systemu zbierania odpadów komunalnych w ramach funkcjonujących Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4247e136-0dea-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092122/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozwój systemu zbierania odpadów komunalnych w ramach funkcjonujących Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4247e136-0dea-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4247e136-0dea-11ef-9b7e-467806a93518

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Identyfikator postępowania na EZamówienia: ocds-148610-4247e136-0dea-11ef-9b7e-467806a935182)
1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis osobisty lub podpis zaufany. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, wymagania techniczne dotyczące sprzętu i specyfikacji połączenia oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych – rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020.
4.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „Dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym bądź podpisem zaufanym mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostepniającego zasoby podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny)
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia
6.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w pkt. 2 tj. przetarg@zmgk.chrzanow.pl (nie dotyczy składania ofert).
Pozostałe informacje w tym zakresie są zawarte w SWZ udostępnionej na stronie postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w rozdziale III SWZ oraz wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7a oraz 7b do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane obejmujące modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Libiążu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części wynika z dokumentacji projektowej pn. „Rozbudowa istniejącego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Libiążu”, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załączniki 6a do SWZ. Informacje związanie z przedmiotem zamówienia znajdują się również we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7a do SWZ oraz w samym SWZ w rozdziale IV.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wyposażenia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanych na terenie 3 gmin członkowskich: Chrzanów, Libiąż, Trzebinia – dostawa samochodu dostawczego typu furgon do 3,5t. na potrzeby wszystkich trzech Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów komunalnych prowadzonych przez Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Chrzanowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz załączniku do SWZ nr 6b OPZ oraz wzorze umowy stanowiącej załącznik 7b.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34136000-9 - Samochody półciężarowe

34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-20 do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne w dostarczonym pojeździe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

DOTYCZY TYLKO I CZĘŚCI - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
• Minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych, posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano - konstrukcyjnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
• Minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót drogowych, posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
• Minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
• Minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji spośród wskazanych powyżej.
Uprawnienia powinny być wydane na podstawie:
Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278), lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (Dz. U. z 2016r., poz. 65) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2014 roku, poz. 1946 z późn. Zm.).

Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Szczegóły w tym zakresie można znaleźć w rozdziale IX SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga złożenia :
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (według wzoru określonego w załączniku nr 2a do SWZ) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa powyżej, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.

Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych zostały określone w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI I
Zamawiający wymaga złożenia:
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

DOTYCZY CZĘŚCI II:
Zamawiający wymaga złożenia
Oświadczenia dotyczącego spełnienia wymogów technicznych zawartych w OPZ stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w tym punkcie jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w treści Formularza ofertowego lub w oświadczeniu składanym wraz z ofertą.
2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów wymienionych powyżej, składa się pełnomocnictwo do złożenia oferty
3. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach udostępniających zasoby składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
4. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Pozostałe wymagania w tym zakresie zostały zawarte w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w niniejszej SWZ;
2) warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie;
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII i XIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Rozdziale VIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje wypłatę zaliczek w części I postępowania zgodnie z warunkami dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych edycja 8. - Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania w przypadku inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wskazanymi we wstępnej promesie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych, tj. – zaliczka przekazywana Wykonawcy (dotyczy części I) w kwocie nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca określonemu w Regulaminie procentowi udziału własnego w planowanej wartości Inwestycji; dofinansowanie wypłacane po zakończeniu realizacji Inwestycji.
Szczegóły w tym zakresie można znaleźć w SWZ - załącznik nr 7a Wzór umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

DOTYCZY CZĘŚCI I:
Zmiana w zakresie :
1) Podwykonawstwa – w szczególności powierzenie Podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazane w ofercie Wykonawcy w uzasadnionym przypadku, za uprzednią zgodą Zamawiającego; wprowadzenie Podwykonawcy robót w przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy; powierzenie Podwykonawstwa innemu podmiotowi niż zostało to wskazane w ofercie Wykonawcy; rezygnacja z Podwykonawcy;
2) Terminu zakończenia robót - o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót oraz ewentualnie o okres usuwania ich skutków, lub o okres o jaki ulegnie skróceniu Termin zakończenia robót spowodowany odpowiednimi przyczynami wymienionymi we Wzorze umowy.
Szczegóły dotyczące tego zakresu można znaleźć we Wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7a do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma EZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inwestycja realizowana z dofinansowaniem ze środków RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych Edycja VIII - szczegóły z tym związane zawarte są w SWZ.
Zamówienie jest zamówieniem mieszanym obejmującym swym zakresem roboty budowlane oraz usługi.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - opis znajduje się w rozdziale IV SWZ.
Wymagania dotyczące osób zatrudnionych na umowę o pracę dotyczące części I postępowania znajdują się w rozdziale V SWZ oraz Wzorze umowy.
Informacje w zakresie podwykonawstwa znajdują się w rozdziale VI SWZ oraz wzorze umowy .
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy dotyczą części I postępowania. Szczegóły zawarto z rodziale XXIV SWZ orz wzorze umowy dla tej części.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poniższe dokumenty:

CZĘŚĆ I:
a) dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
CZĘŚĆ I i II:
b) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
c) pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujące Wykonawcom znajduje się z rozdziale XXVI SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.