eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowych w dawnej szkole wydziałowej św. Jadwigi z okresu autonomii galicyjskiej przy ul. Loretańskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-09-19

Kraków: Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowych w dawnej szkole wydziałowej św. Jadwigi z okresu autonomii galicyjskiej przy ul. Loretańskiej
Numer ogłoszenia: 147276 - 2016; data zamieszczenia: 19.09.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Energetycznych w Krakowie, ul. Loretańska 16, 31-114 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 21 87, faks 0-12 422 21 87 , strona internetowa www.zse.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowych w dawnej szkole wydziałowej św. Jadwigi z okresu autonomii galicyjskiej przy ul. Loretańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich polegających na: 1) kontynuacji remontu konserwatorskiego elewacji frontowych w dawnej szkole wydziałowej św. Jadwigi z okresu autonomii galicyjskiej przy ul. Loretańskiej na podstawie Projektu remontu elewacji frontowej autorstwa dr inż. arch. Mateusza Gyurkovicha, konsultant merytoryczny prof. nadzw. dr hab. Inż. arch. Tomasz Węcławowicz, tj. kontynuacji od strony już odrestaurowanej, strony zachodniej, od ul. Loretańskiej, przy górnych krawędziach dachu zabezpieczenie ewentualnych gniazd ptaków; 2) wymianie stolarki okiennej na strychu w ilości 3 szt opisane dokumentacją, o której mowa w ust. 3 wzoru umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje również opracowanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej (sprawozdania z prac konserwatorskich) a także rysunków technicznych wymienionej stolarki, o której mowa w ust. 1 pkt 2...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. 2015 r., poz. 2164), zwanej dalej Ustawą: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: pkt 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Informacja o zamówieniu uzupełniającym została zamieszczona w: ogłoszeniu o zamówieniu: nr ogłoszenia 104044-2016 z dn. 26.04.2016r.; siwz: rozdziale 18 - znak sprawy 1-P-2016. Przedmiot zamówienia jest tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w roku 2016r. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • DeS Henryk Dowgier Anna Dowgier sp.j., ul. Kronikarza Galla 5/1, 30-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.