eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2011/2012 z terenu Gminy Ścinawa do placówek oświatowych w Lubinie wg indywidualnych potrzeb uczniów oraz powrót do miejsca zamieszkania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Ścinawa: Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2011/2012 z terenu Gminy Ścinawa do placówek oświatowych w Lubinie wg indywidualnych potrzeb uczniów oraz powrót do miejsca zamieszkania
Numer ogłoszenia: 144399 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa , Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2011/2012 z terenu Gminy Ścinawa do placówek oświatowych w Lubinie wg indywidualnych potrzeb uczniów oraz powrót do miejsca zamieszkania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa zadania: Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2011/2012 z terenu Gminy Ścinawa do placówek oświatowych w Lubinie wg indywidualnych potrzeb uczniów oraz powrót do miejsca zamieszkania. 2) Szczegółowy zakres zamówienia: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ścinawa do szkół według wykazanych tras przejazdu autobusu: Trasa I: dowóz: Jurcz - Redlice - Parszowice - Sitno - Ścinawa - Turów - Lubin (Zespół Szkół Specjalnych, ul. Składowa 3) powrót: Lubin (Zespół Szkół Specjalnych, ul. Składowa 3) - Turów - Ścinawa -Sitno - Parszowice - Redlice - Jurcz Orientacyjna długość trasy: ~ 47 km planowane są 2 przewozy: 1 rano i 1 po południu; Prognozowana liczba uczniów na trasie: 12 Trasa II: dowóz: Ścinawa - Tymowa - Lubin (Zespół Szkół Specjalnych, ul. Składowa 3 - Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących, ul. Komisji Edukacji Narodowej 6) powrót: Lubin (Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących, ul. Komisji Edukacji Narodowej 6 - Zespół Szkół Specjalnych, ul. Składowa 3) - Tymowa - Ścinawa Orientacyjna długość trasy: ~ 28 km planowane są 2 przewozy: 1 rano i 1 po południu; Prognozowana liczba uczniów na trasie: 8 Łączna dzienna liczba kilometrów: 150 km. 3) Przewóz będzie odbywał się według szczegółowego rozkładu jazdy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Łączna ilość planowanych kilometrów w celu realizacji całego zamówienia - 27 900 km. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy tj.: zmiany trasy, jej długości i godzin przewozów uczniów zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 km przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 2-dniowym wyprzedzeniem. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania Wykonawcy dodatkowych przewozów szkolnych, zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 km przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy. 7) Cena jednostkowa za 1 kilometr przewozu, która zostanie podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będzie obowiązywała w niezmiennej stawce do końca obowiązującej umowy. 8) Wymagane jest dostosowanie do zamówienia odpowiedniej ilość autobusów w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy. 9) Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów Wykonawcy związanych z dojazdem z jego bazy do pierwszego przystanku, gdzie zaczyna się trasa dowozu, a także kosztów związanych z powrotem z końcowego przystanku do miejsca parkowania pojazdu. Powyższe koszty spoczywają na Wykonawcy. 10) Przewóz uczniów powinien odbywać się autobusami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dotyczące przewozu dzieci oraz oznakowanymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.). 11) W celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać pojazd samochodowy przystosowany konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażony w specjalistyczne sprzęt (podesty, pasy do mocowania wózków itp.). 12) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojeżdżającym uczniom miejsca siedzące. 13) Podczas dowozu uczniów Wykonawca zobowiązany jest nie przewozić osób trzecich..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozkładu jazdy tj.: zmiany trasy, jej długości i godzin przewozów uczniów zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 km przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości przewożonych uczniów. c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania Wykonawcy dodatkowych przewozów szkolnych, zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 km przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy. d) Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Rynek 17, 59-330 Ścinawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Rynek 17, 59-330 Ścinawa - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.