eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Wrocław: Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 139226 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 95286 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3. 2. Roboty budowlane oznaczono kodem CPV: 45111200-0,45110000-1,45262100-2,45262500-6,45320000-6,45261210-9,45324000-4,45330000-9,45333000-9,45110000-1,4531000-3, 45311000-0, 45315100-9, 45314310-7, 32410000-0, 45312100-8,45111200-0,452623310-7, 45262400-5, 45262300-4. 3. Domy Pomocy Społecznej wchodzące w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wro-cławiu są klasyfikowane zgodnie z symbolem PKOB-1130. 4. ETAP II - Roboty budowlane polegają na: a) rozbudowie budynku C przez dobudowę traktu z szybem windowym i pomieszczeniem po-mocniczym w obrębie wewnętrznego podwórka gospodarczego. b) przebudowie istniejącego budynku C w zakresie pomieszczeń technicznych; w tym zabu-dowy kotłowni gazowej i związanych z tym urządzeń technologicznych i wyposażenie tech-nicznego w poziomie piwnic i parter. c) przebudowie funkcjonalno przestrzenną budynku C w zakresie pomieszczeń pomocniczych, rozdzielni posiłków, zmywalni, jadalni, pomieszczeń rekreacji, części mieszkalnej w aspek-cie pojedynczej rozbudowy j.w. d) przebudowie budynku mieszkalnego B obejmującą parter, 1 i 2 piętro mieszczące pokoje i sale łóżkowe pensjonariuszy, zaplecze sanitarne, łazienki, pomieszczenia pomocnicze, go-spodarcze i porządkowe, przestrzeń komunikacyjną oraz przebudowę kondygnacji piwnic mieszczącą pomieszczenia magazynowe, warsztatowe i techniczne. e) realizację z montażem urządzeń i infrastruktury - kotłowni gazowej w budynku C oraz pomieszczeń technicznych, - wbudowanie windy towarowo-osobowej w dobudowanej części budynku C, - wymianę i przebudowę wszystkich instalacji wewnętrznych w budynkach B i C. 5. Podstawowe dane inwestycji: a) roboty budowlane przewidziane są dokumentacją techniczną opracowaną przez: Przedsiębiorstwo Architektoniczne Sp. z o.o. PAB, ul. Skawińska 20/5 i 10, 31-066 Kraków. b) Zamawiający informuje, iż zgłosił planowane roboty (zgodnie z Prawem budowlanym Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z poźń. zm) w Wydziale Architektury i Budownictwa, uzy-skując decyzje nie wnoszącą sprzeciwu do rozpoczęcia robót, będących przedmiotem prac Etapu II. 6. Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest II ETAPEM zaplanowanych robót polegających na modernizacji Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27. 7. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują m.in.; 1. Roboty ziemne dot. przygotowania terenu pod budowę: a) Wykopy pod fundamenty, b) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, c) Rusztowania i zabezpieczenia, d) Roboty murarskie, e) Roboty izolacyjne, f) Roboty dekarsko-blacharskie, g) Roboty tynkarskie wykonanie tynków zwykłych, h) Tynki cienkowarstwowe, i) Roboty okładzinowe z płytek ceramicznych, j) Parapety z konglomeratu marmurowego, k) Okładziny z płyt gipsowo kartonowych, l) Wykładziny elastyczne, antyelektrostatyczne i posadzki epoksydowe, m) Stolarka drzwiowa płycinowa, n) Stolarka okienna PCV, o) Roboty malarskie, p) Stolarka drzwiowa aluminiowa, q) System ścianek aluminiowych przeszklonych, r) Roboty ślusarskie - podchwyty z rur stalowych malowanych, 2. Roboty budowlane konstrukcyjne: a) Roboty ziemne, b) Konstrukcje betonowe, c) Konstrukcje żelbetonowe, d) Konstrukcje stalowe, 3. Instalacje sanitarne: a) Roboty w zakresie instalacji wod.-kan., b) Roboty w zakresie instalacji gazu, c) Roboty w zakresie instalacji CO, d) Roboty demontażowe instalacji sanitarnych, 4. Instalacje elektryczne: e) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, f) Roboty w zakresie przewodów oraz opraw., g) Roboty w zakresie przewodów, h) Roboty w zakresie opraw., i) Instalacyjne roboty elektryczne, j) Instalowanie linii elektrycznych, k) Instalacje niskiego napięcia, l) Instalowanie rozdzielni elektrycznych, m) Roboty teletechniczne instalacji detekcji i sygnalizacji pożaru, n) Budowa okablowania strukturalnego, o) Roboty teletechniczne Instalacji dźwięk. Systemu ostrzegawczego. 8. Wymagania techniczne, szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót, które jako załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowią jej integralną część. 9. Warunki wykonywania robót: a) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania zamó-wienia, b) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania, a także z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - mon-tażowych i zasadami BHP, c) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązują-cymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową, d) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowie-dzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową i zaleceniami nadzoru inwestor-skiego i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania harmonogramu robót, e) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certy-fikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpo-spolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), f) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekty, g) prace wykończeniowe powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów ma-teriałów, h) dokumentacja projektowa dotycząca poszczególnych zadań stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, i) przedmiary robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie ich jako jednej z podstaw do opracowania harmonogramu rzeczowo finansowego. j) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nich robót przewidzianych, należy zgłosić do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na pod-stawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy Wykonawcy będą zobowiązani w harmono-gramie rzeczowo finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez Zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań. Wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze, które wystąpią w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a które Wyko-nawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, będą wykonane w ramach uzgodnio-nego wynagrodzenia umownego, k) wykonawca realizujący roboty budowlane zobowiązany jest do ich prowadzenia zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób najmniej uciążliwy dla otoczenia (w tym mieszkańców i pra-cowników MCUS przebywających w budynku), l) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót bu-dowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktu-ry z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), m) wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat na wykonany zakres robót od dnia odbioru koń-cowego, n) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, o) wymaga się, aby oferent uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne in-formacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (Przedmiot zamówienia moż-na oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DPS przy ul. Karmelkowa 25/27, p. Zbigniewem Grabowskim, tel. 071 363-46-09), p) zamawiający zastrzega sobie, że żadna część zamówienia nie może być powierzona pod-wykonawcom. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tylko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty dla zamawiającego w związku z przetargiem i nie ma prawa posługiwać się tą dokumentacją w żaden inny sposób jak wyżej. Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że dokumentacja projektowa posiada klauzulę wszelkie prawa autorskie zastrzeżone dla jego autorów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-9, 45.11.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.51.00-9, 45.31.43.10-7, 32.41.00.00-0, 45.31.21.00-8, 45.11.12.00-0, 45.26.23.31-0, 45.26.24.00-5, 45.26.23.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5999836,65 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa STANBUD Stanisław Pięta, ul. Głowackiego 67., 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5999836.65
  • Oferta z najniższą ceną: 5999836.65 / oferta z najwyższą ceną: 8534240.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.