eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jestRozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocła-wiu przy ul

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 95286 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3. 2.Roboty budowlane oznaczono kodem CPV: 45111200-0,45110000-1,45262100-2,45262500-6,45320000-6,45261210-9,45324000-4,45330000-9,45333000-9,45110000-1,4531000-3, 45311000-0, 45315100-9, 45314310-7, 32410000-0, 45312100-8,45111200-0,452623310-7, 45262400-5, 45262300-4. 3.Domy Pomocy Społecznej wchodzące w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wro-cławiu są klasyfikowane zgodnie z symbolem PKOB-1130. 4.ETAP II - Roboty budowlane polegają na: a) rozbudowie budynku C przez dobudowę traktu z szybem windowym i pomieszczeniem po-mocniczym w obrębie wewnętrznego podwórka gospodarczego. b) przebudowie istniejącego budynku C w zakresie pomieszczeń technicznych; w tym zabu-dowy kotłowni gazowej i związanych z tym urządzeń technologicznych i wyposażenie tech-nicznego w poziomie piwnic i parter. c) przebudowie funkcjonalno przestrzenną budynku C w zakresie pomieszczeń pomocniczych, rozdzielni posiłków, zmywalni, jadalni, pomieszczeń rekreacji, części mieszkalnej w aspek-cie pojedynczej rozbudowy j.w. d) przebudowie budynku mieszkalnego B obejmującą parter, 1 i 2 piętro mieszczące pokoje i sale łóżkowe pensjonariuszy, zaplecze sanitarne, łazienki, pomieszczenia pomocnicze, go-spodarcze i porządkowe, przestrzeń komunikacyjną oraz przebudowę kondygnacji piwnic mieszczącą pomieszczenia magazynowe, warsztatowe i techniczne. e) realizację z montażem urządzeń i infrastruktury - kotłowni gazowej w budynku C oraz pomieszczeń technicznych, - wbudowanie windy towarowo-osobowej w dobudowanej części budynku C, - wymianę i przebudowę wszystkich instalacji wewnętrznych w budynkach B i C. 5.Podstawowe dane inwestycji: a)roboty budowlane przewidziane są dokumentacją techniczną opracowaną przez: Przedsiębiorstwo Architektoniczne Sp. z o.o. PAB, ul. Skawińska 20/5 i 10, 31-066 Kraków. b)Zamawiający informuje, iż zgłosił planowane roboty (zgodnie z Prawem budowlanym Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z poźń. zm) w Wydziale Architektury i Budownictwa, uzy-skując decyzje nie wnoszącą sprzeciwu do rozpoczęcia robót, będących przedmiotem prac Etapu II. 6.Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest II ETAPEM zaplanowanych robót polegających na modernizacji Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27. 7.Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują m.in.; 1.Roboty ziemne dot. przygotowania terenu pod budowę: a) Wykopy pod fundamenty, b) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, c) Rusztowania i zabezpieczenia, d) Roboty murarskie, e) Roboty izolacyjne, f) Roboty dekarsko-blacharskie, g) Roboty tynkarskie wykonanie tynków zwykłych, h) Tynki cienkowarstwowe, i) Roboty okładzinowe z płytek ceramicznych, j) Parapety z konglomeratu marmurowego, k) Okładziny z płyt gipsowo kartonowych, l) Wykładziny elastyczne, antyelektrostatyczne i posadzki epoksydowe, m) Stolarka drzwiowa płycinowa, n) Stolarka okienna PCV, o) Roboty malarskie, p) Stolarka drzwiowa aluminiowa, q) System ścianek aluminiowych przeszklonych, r) Roboty ślusarskie - podchwyty z rur stalowych malowanych, 2. Roboty budowlane konstrukcyjne: a) Roboty ziemne, b) Konstrukcje betonowe, c) Konstrukcje żelbetonowe, d) Konstrukcje stalowe, 3. Instalacje sanitarne: a) Roboty w zakresie instalacji wod.-kan., b) Roboty w zakresie instalacji gazu, c) Roboty w zakresie instalacji CO, d) Roboty demontażowe instalacji sanitarnych, 4. Instalacje elektryczne: e) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, f) Roboty w zakresie przewodów oraz opraw., g) Roboty w zakresie przewodów, h) Roboty w zakresie opraw., i) Instalacyjne roboty elektryczne, j) Instalowanie linii elektrycznych, k) Instalacje niskiego napięcia, l) Instalowanie rozdzielni elektrycznych, m) Roboty teletechniczne instalacji detekcji i sygnalizacji pożaru, n) Budowa okablowania strukturalnego, o) Roboty teletechniczne Instalacji dźwięk. Systemu ostrzegawczego. 8. Wymagania techniczne, szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót, które jako załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowią jej integralną część. 9.Warunki wykonywania robót: a)wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania zamó-wienia, b) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania, a także z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - mon-tażowych i zasadami BHP, c) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązują-cymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową, d) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowie-dzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową i zaleceniami nadzoru inwestor-skiego i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania harmonogramu robót, e) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certy-fikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpo-spolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), f) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekty, g) prace wykończeniowe powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów ma-teriałów, h)dokumentacja projektowa dotycząca poszczególnych zadań stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, i) przedmiary robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie ich jako jednej z podstaw do opracowania harmonogramu rzeczowo finansowego. j) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nich robót przewidzianych, należy zgłosić do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na pod-stawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy Wykonawcy będą zobowiązani w harmono-gramie rzeczowo finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez Zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań. Wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze, które wystąpią w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a które Wyko-nawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, będą wykonane w ramach uzgodnio-nego wynagrodzenia umownego, k) wykonawca realizujący roboty budowlane zobowiązany jest do ich prowadzenia zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób najmniej uciążliwy dla otoczenia (w tym mieszkańców i pra-cowników MCUS przebywających w budynku), l) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót bu-dowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktu-ry z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), m) wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat na wykonany zakres robót od dnia odbioru koń-cowego, n) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, o) wymaga się, aby oferent uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne in-formacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (Przedmiot zamówienia moż-na oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DPS przy ul. Karmelkowa 25/27, p. Zbigniewem Grabowskim, tel. 071 363-46-09), p) zamawiający zastrzega sobie, że żadna część zamówienia nie może być powierzona pod-wykonawcom. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tylko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty dla zamawiającego w związku z przetargiem i nie ma prawa posługiwać się tą dokumentacją w żaden inny sposób jak wyżej. Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że dokumentacja projektowa posiada klauzulę wszelkie prawa autorskie zastrzeżone dla jego autorów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2, 45.32.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0, 45.31.51.00-9, 45.31.43.10-7, 32.41.00.00-0, 45.31.21.00-8, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.24.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1.Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu, zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp. jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 36.500,00 (słownie zł: trzydzieści sześć tysięcy pięćset 00/100) do dnia 28.05.2008 r. do godz. 1100 . 2.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredyto-wej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia in-nych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek ban-kowy zamawiającego: BZ WBK S.A. Nr 14 1090 2398 0000 0001 0463 2648, do dnia 28.05.2008 r. do godz. 1100 (jest to termin do którego wadium powinno znajdować się na kon-cie zamawiającego). UWAGA: Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego w termi-nie j. w.). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym avista. Będzie one zwrócone wraz z ewentualnymi odsetkami po potraceniu kosztów prowadzenia ra-chunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy (art. 46 ust. 4 ustawy Pzp.). 7. Pozostałe formy wadium (gwarancje lub poręczenia), winny być zdeponowane w kasie zama-wiającego do dnia 28.05.2008 r. do godz. 11:00. 8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały osta-tecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowa-nia, wniosku o zwrot wadium, jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia pro-testu. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn le-żących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, iż: spełnianiem warunków podmiotowych Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt 2 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.1.1 Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. · posiadają pracowników którzy będą uczestniczyć w pracach remontowych pełniąc funkcję kierowników budowy do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, ponadto musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, kie-rownicy robót branżowych muszą wykazać się uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej, wymaganymi na stanowisku kierownika budowy i robót w odpowied-nie specjalności z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do odpo-wiedniej Izby samorządu zawodowego W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowe-lizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. Za-mawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu określonego w pkt 4 Roz-działu VI SIWZ. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.1.2 Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt 4 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.3. potwierdzą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zama-wiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowa-niem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego or-ganu. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.1.4. Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt 3 Rozdziału VI SIWZ. 1.2 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 1.3 Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z orygi-nałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciąga-nia zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 1.4 Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnianie spełnia. 1.5 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświad-czeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unie-ważnienie postępowania ; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumen-tów. 1.6 Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postę-powania. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwier-dzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp (Zał. Nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonaw-ca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności zwią-zane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 3 do SIWZ). 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( uprawnienia kierownika budowy do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budow-lanej bez ograniczeń, ponadto musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, kierownicy robót branżowych muszą wykazać się uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej, wymaganymi na stanowisku kierownika budowy i robót w odpowiednie specjalności z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, a) o których mowa w pkt 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) · nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert) b) o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie w Dziale Zamówienia Publicznych pokój 50.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotycz

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Sekretariat pokój 140.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.