eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Wykonanie usług nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-29

Karlino: Wykonanie usług nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty.
Numer ogłoszenia: 138112 - 2012; data zamieszczenia: 29.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty , ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parseta.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie usług nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 3. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań częściowych, oznaczonych jak następuje: - zadanie częściowe nr 1 - Gmina Sianów i SSGiCP Koszalin, - zadanie częściowe nr 2 - Powiat Szczecinecki, - zadanie częściowe nr 3 - Miasto Kołobrzeg, Gmina Dygowo, Gmina Gościno, - zadanie częściowe nr 4 - Powiat Świdwiński, Gmina Połczyn-Zdrój, - zadanie częściowe nr 5 - Gmina Karlino, MEC Karlino, - zadanie częściowe nr 6 - Powiat Kołobrzeski, - zadanie częściowe nr 7 - Powiat Białogardzki, Miasto Białogard. 4. Wykaz usług wraz z terminami ich wykonania (liczonymi od dnia przekazania terenów budów poszczególnym wykonawcom robót budowlanych) stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru robót budowlanych na każde z zadań częściowych lub na co najmniej wielokrotności tej liczby wykonanych usług odpowiadającej ilości zadań częściowych, na które składają ofertę;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że: - składając ofertę na zadania częściowe nr 1, 2, 3 i 4 dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, na każde z tych zadań częściowych, - składając ofertę na zadanie częściowe nr 5 dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - składając ofertę na zadania częściowe nr 6 i 7 dysponują co najmniej dwoma osobami, która będą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, na każde z tych zadań częściowych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku: 1) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia skutków tej siły; 2) jeżeli opóźnieniu ulegną prace niezbędne do realizacji zamówienia na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac; 3) gdy prace objęte umowami na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zostaną wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów; 4) zmiany terminów wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych; 5) zmiany terminów wykonania przedmiotowych robót budowlanych; 6) zmiany wykonawców przedmiotowych robót budowlanych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby pełniącej obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego na inną osobę legitymującą się co najmniej uprawnieniami wymaganymi do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Zmiany, o których mowa w ust 1 i 2, wymagają zmiany umowy w formie aneksu podpisanego przez obie Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino (w sekretariacie).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gmina Sianów, Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkoła Podstawowa nr 1 w Sianowie, ul. Armii Polskiej 33 2 Szkoła Podstawowa nr 2 w Sianowie, ul. Dworcowa 26a 3 Szkoła Podstawowa w Suchej Koszalińskiej, ul. Morska 6 4 Zespół Szkół w Dąbrowie, Dąbrowa 55 5 Gimnazjum Gminne w Sianowie, ul. Bolesława Chrobrego 4 7 Budynek Szpitala w Koszalinie Al.Monte Cassino 8 Budynek magazynowo-socjalny w Koszalinie, ul. Niepodległości 42-48 6 Budynek przy stadionie Miejskim w Sianowie, ul. Strzelecka 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Powiat Szczecinecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 2 w Szczecinku (budynek internatu i szkoły) ul. 1 Maja nr 19 i nr 22 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczecinku ul. Stanisława Staszica 18 Obiekty Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku (budynek Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej, budynek administracyjno-garażowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Miasto Kołobrzeg, Gmina Dygowo, Gmina Gościno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkoła Podstawowa nr 5 w Kołobrzegu, ul. Arciszewskiego 20 2 Szkoła Podstawowa nr 8 w Kołobrzegu, ul. Bogusława X 22 3 Gimnazjum nr 3 w Kołobrzegu, ul. Okopowa 1A 4 Szkoła Podstawowa nr 4 w Kołobrzegu, ul. Kupiecka 1 5 Budynek Ośrodka Zdrowia we Wrzosowie, Wrzosowo 54 6 Agencja Kultury i Sportu w Gościnie, ul. Matejki 2 7 Budynek Urzędu Gminy w Gościnie, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 56 8 Hala sportowa w Gościnie, ul. Grunwaldzka 14 9 Gimnazjum w Gościnie, ul. Grunwaldzka 14 10 Budynek zaplecza i obsługi stadionu w Gościnie, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Powiat Świdwiński, Gmina Połczyn - Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dom Pomocy Społecznej w Modrzewcu - budynek warsztatów terapii zajęciowej 2 Dom Pomocy społecznej w Modrzewcu - budynek główny 3 Dom Pomocy Społecznej w Krzecku 4 Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Dzieciowiskow Świdwinie 5 Zespół Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie - budynek szkoły 6 Dom Wczasów Dziecięcych w Połczynie-Zdrój 7 Sieć cieplna na Osiedlu Nowa w Połczynie-Zdrój 8 Przedszkole Samorządowe nr 2 w Połczynie-Zdrój, ul. Sobieskiego 6a 9 Publiczne Gimnazjum w Połczynie-Zdrój wraz z halą sportową, ul. Mieszka I 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gmina Karlino, Energetyka Cieplna w Karlinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Świetlica wiejska w Mierzynie 2 Świetlica wiejska w Syrkowicach 3 Świetlica wiejska w Zwartowie 4 Przedszkole Miejskie w Karlinie, ul. Moniuszki 8 5 Szkoła Podstawowa w Daszewie 6 Hala widowiskowo-sportowa przy ul. Kościuszki w Karlinie 7 Warsztaty Terapii Zajęciowej w Karlinie 8 Przyłącze cieplne do kompleksu budynków KTBS przy ul. Koszalińskiej w Karlinie 9 Przyłącze cieplne do hali widowiskowo-sportowej przy ul. Moniuszki w Karlinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Powiat Kołobrzeski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zespół Szkół im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu, ul. 1-go Maja 47 2 Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej w Gościnie, ul. IV Dywizji WP 72 - budynek szkoły i internatu 3 Zespół Szkół Ogólnokształcących im. M.Kopernika w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 42-44 4 Zespół Szkół Mechanicznych w Kołobrzegu, ul. Piastowska 5 5 Dom Pomocy Społecznej w Włościborzu 6 Dom Pomocy Społecznej w Gościnie, ul. Karlińska 1 7 Centrum Kształcenia Praktycznego w Kołobrzegu, ul. Katedralna 12, ul. Waszyngtona 68.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Powiat Białogardzki, Miasto Białogard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białogardzie ul. Dąbrowszczaków - budynek szkoły i hali sportowej 2 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Tychowie - budynek szkoły i internat 3 Liceum Ogólnokształcące w Białogardzie 4 Zespół Szkół Specjalnych w Białogardzie 5 Szpital Powiatowy w Białogardzie - budynek główny 6 Szpital Powiatowy w Białogardzie - budynek oddziału dziecięcego i psychomatycznego 7 Szpital Powiatowy w Białogardzie - Oddział rehabilitacyjny 8 Szkoła Podstawowa nr 5 w Białogardzie 9 Budynek hotelowo-administracyjny przy basenach sportowych w Białogardzie, ul. Moniuszki 49 10 Budynek hotelowy przy boisku lekkoatletycznym w Białogardzie, ul. Moniuszki 49.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.