eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Wykonanie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Karlino: Wykonanie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty
Numer ogłoszenia: 302278 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138112 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: usług nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 3. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań częściowych, oznaczonych jak następuje: - zadanie częściowe nr 1 - Gmina Sianów i SSGiCP Koszalin, - zadanie częściowe nr 2 - Powiat Szczecinecki, - zadanie częściowe nr 3 - Miasto Kołobrzeg, Gmina Dygowo, Gmina Gościno, - zadanie częściowe nr 4 - Powiat Świdwiński, Gmina Połczyn-Zdrój, - zadanie częściowe nr 5 - Gmina Karlino, MEC Karlino, - zadanie częściowe nr 6 - Powiat Kołobrzeski, - zadanie częściowe nr 7 - Powiat Białogardzki, Miasto Białogard. 4. Wykaz usług wraz z terminami ich wykonania (liczonymi od dnia przekazania terenów budów poszczególnym wykonawcom robót budowlanych) stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Gmina Sianów, Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instaleko Projektowanie, Kierowanie, Nadzór Agnieszka Przezwicka-Litwin, ul. Władyława IV 137, 75-650 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51767,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Powiat Szczecinecki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instaleko Projektowanie, Kierowanie, Nadzór Agnieszka Przezwicka-Litwin, ul. Władysława IV 137, 75-650 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29021,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Miasto Kołobrzeg, Gmina Dygowo, Gmina Gościno,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instaleko Projektowanie, Kierowanie, Nadzór Agnieszka Przezwicka-Litwin, ul. Władysława IV 137, 75-650 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13085,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Powiat Świdwiński, Gmina Połczyn-Zdrój,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Spychalski M.Z.-BUD, ul. Wojska Polskiego 26/9, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63305,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Gmina Karlino, MEC Karlino

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Spychalski M.Z. BUD, ul. Wojaksa Polskiego 26/9, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43137,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82656,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Powiat Kołobrzeski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych POWIERNIK Sp. z o.o., ul. 4 Marca 38, 75-708 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140888,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Powiat Białogardzki, Miasto Białogard

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Spychalski M.Z.- BUD, ul. Wojaksa Polskiego 26/9, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109544,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.