Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Olsztyn: DOSTAWA KART SPORTOWYCH
Numer ogłoszenia: 137051 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KART SPORTOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot dostawy: Przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne jest dostawa kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych, sportowych, rehabilitacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie. Zakres przedmiotowy usługi: 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował karty uprawniające do korzystania z różnych form rekreacji takich jak np.: aerobic/fitness, basen, park linowy, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, spinning, squash, sztuki walki itp. 2. Wykonawca jest zobowiązany do powołania się na dysponowanie obiektami partnerskimi w Olsztynie, z którymi zawarta jest ważna umowa o świadczenie usług. 3. W okresie trwania umowy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką ilość obiektów partnerskich, na jaką zdeklarował się w złożonej ofercie z uwagi na fakt, iż ilość obiektów stanowi jedno z kryterium wyboru i oceny ofert. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewnił wśród obiektów rekreacyjnych, sportowych, rehabilitacyjnych dostęp do co najmniej dwóch basenów na terenie miasta Olsztyn. 5. Lista obiektów partnerskich musi przedstawiać tylko te obiekty, z których usług osoby uprawnione mogą korzystać tylko i wyłącznie za okazaniem karty będącej przedmiotem niniejszego postępowania, bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. Wykonawca musi wskazać obiekty partnerskie którymi dysponuje na terenie miasta Olsztyn w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga przedstawienia listy obiektów partnerskich na terenie miasta Olsztyn i województwa warmińsko-mazurskiego z których usług można korzystać za okazaniem karty i dodatkową opłatą. Ilość obiektów partnerskich z taką usługą nie będzie stanowiła kryterium wyboru i oceny ofert. Wykonawca musi wskazać takie obiekty w załączniku nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga przedstawienia listy obiektów partnerskich na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, z których usług osoby uprawnione mogą korzystać tylko i wyłącznie za okazaniem karty będącej przedmiotem niniejszego postępowania, bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. Ilość obiektów partnerskich z taką usługą nie będzie stanowiła kryterium wyboru i oceny ofert. Wykonawca musi wskazać takie obiekty w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający przewiduję dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych do usług sportowo rekreacyjnych na rzecz osób uprawnionych (Pracownik, Dziecko poniżej 15 lat, Osoba towarzysząca) w wysokości 60%. Termin realizacji przedmiotu umowy: 1. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart w terminie do dnia 15-go każdego miesiąca. Sposób i forma realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający deklaruje chęć nabycia do 200 kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych, sportowych, rehabilitacyjnych o zróżnicowanym charakterze i jednocześnie informuje, iż zadeklarowana ilość kart, jest wynikiem zgłoszonego zapotrzebowania na ww. formy rekreacji. W przypadku zwiększenia zainteresowania w trakcie trwania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwość aneksowania umowy w oparciu o ceny wskazane w formularzu ofertowym wg załącznika nr 2 do SIWZ w tabeli nr 2. 2. W przypadku rozwiązania umowy z danym obiektem partnerskim, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia danych nowego obiektu partnerskiego tak aby liczba obiektów partnerskich była stała w trakcie realizacji umowy. W takim przypadku Zamawiający dokona aneksowania zawartej umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania kart w formie: 3.1. plastikowych imiennych kart upoważniających do wstępu na teren danego obiektu wraz z okazaniem dowodu tożsamości lub, 3.2. kart magnetycznych lub, 3.3. kart chipowych lub, 3.4. kart zbliżeniowych stanowiących imienne karty umożliwiające wejście do poszczególnych obiektów dla każdej z uprawnionych osób. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania dostępu do obiektów rekreacyjnych, sportowych, rehabilitacyjnych w innej niż wymienione w pkt. 3 formie. 5. Oferowane karty zapewniają osobom uprawnionym możliwość przebywania w obiekcie taką ilość godzin i dni na jaką opiewa umowa między Wykonawcą a właścicielem obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 6 do SIWZ dni i godzin w których osoby uprawnione na podstawie karty będą mogły korzystać z usług oferowanych przez obiekty wraz ze wskazaniem limitu czasowego. 6. Przed rozpoczęciem pierwszego okresu rozliczeniowego, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób uprawnionych od korzystania z zaoferowanych kart. W przypadku jakichkolwiek zmian na liście osób uprawnionych, Zamawiający będzie przekazywał aktualną listę na 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. 7. W przypadku nowych obiektów partnerskich z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy lub nowych usług świadczonych przez obiekty partnerskie z którymi Wykonawca nawiązał współpracę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualny wykaz. Sposób i warunki płatności: Zamawiający zapłaci cenę należną zgodnie z zawartą umową, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w ciągu 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wzór formularza ofertowego. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, lista obiektów partnerskich na terenie miasta Olsztyn - wzór. 3. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, lista obiektów partnerskich na terenie miasta Olsztyn i województwa Warmińsko-Mazurskiego - usługi za okazaniem karty i dodatkową opłatą - wzór. 4. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, lista obiektów partnerskich na terenie województwa Warmińsko-Mazurskiego - usługi za okazaniem karty - wzór.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Liczba obiektów partnerskich na terenie miasta Olsztyn - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.1. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy). 2.1. Dopuszcza się zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 2.2. Dopuszcza się zmiany w zakresie ilości osób uprawnionych do korzystania zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie tj. ponad 200 osób; 2.3. Dopuszcza się zamianę wskazanego obiektu partnerskiego na nowy w przypadku rozwiązania umowy współpracy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, bud. Administracji, pok. 27, adres e-mail: przetargi@szpital.olsztyn.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, bud. Administracji, pok. 27, adres e-mail: przetargi@szpital.olsztyn.pl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany do powołania się na dysponowanie obiektami partnerskimi w Olsztynie, z którymi zawarta jest ważna umowa o świadczenie usług. 3. W okresie trwania umowy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką ilość obiektów partnerskich, na jaką zdeklarował się w złożonej ofercie z uwagi na fakt, iż ilość obiektów stanowi jedno z kryterium wyboru i oceny ofert.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja stacji transformatorowej J2 w budynku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- OBO 2024: Remont jezdni i chodników przy ul. Astronomów w Olsztynie
- Wykonanie badań archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań na stan. archeologicznym Straduny 43 znajdującym się na działce nr 207 (obręb Straduny) kolidującym z rozbudową DK 65 odc. Gąski-Ełk
- Dostawa licencji pakietu biurowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych w ramach abonamentu dla pracowników Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego, dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci.
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYDARZENIA "SENIOR W PLENERZE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.