Og³oszenie z dnia 2024-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00285874/01 - Og³oszenie z dnia 2024-04-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie inwestycji).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¯ABIA WOLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯abia Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fe22bdc-fa62-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie inwestycji).2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3fe22bdc-fa62-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00329740
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.11.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 4956450,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokoñczenie inwestycji pn.: Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y na terenie dzia³ki nr ew. 34, obrêb: 0030 Sku³y, gmina ¯abia Wola, który nale¿y zrealizowaæ zgodnie z dokumentacj± projektow± stanowi±c± za³±cznik do niniejszego postêpowania przetargowego.
W zakres realizacji zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbêdnych robót we wszystkich bran¿ach w taki sposób, aby wszystkie zakresy robót i instalacji objêtych dokumentacj± projektow± zosta³y w pe³ni wykonane i zakoñczone, wraz z uzyskaniem w imieniu Inwestora Decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu Szko³y Podstawowej w Sku³ach. Powy¿sze nie obejmuje zakresu robót zrealizowanych dotychczas w terenie budowy, a obejmuje realizacjê wszystkich pozosta³ych robót.
Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na trzy etapy:
etap I – rozbudowa Szko³y o salê gimnastyczn± wraz z zapleczem, Zadanie inwestycyjne pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sku³ach” zosta³o dofinansowane ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach Programu Sportowa Polska – Program
Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2021.
etap II – rozbudowa Szko³y o czê¶æ dydaktyczn±,
etap III – termomodernizacja czê¶ci istniej±cej.
Dzia³aj±c na podstawie art. 131 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy (pod rygorem odrzucenia oferty) przewiduje obowi±zkowe
odbycie przez wykonawców wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
Wizja lokalna w terenie inwestycji oraz za³±czona do niniejszego postêpowania przetargowego dokumentacja techniczna stanowiæ bêdzie podstawê dla wykonawców do okre¶lenia szczegó³owego zakresu robót budowlanych, instalacyjnych, monta¿owych i wykoñczeniowych do wykonania we wszystkich bran¿ach w celu osi±gniêcia pe³nego rezultatu okre¶lonego w dokumentacji technicznej oraz skalkulowania ceny ofertowej.
Termin wizji ustala siê na dni: 18.04.2024 r. i 19.04.2024 r. w godz. 9.00 – 14.00. Wykonawca zobowi±zany jest do dnia 17.04.2024 r. (w³±cznie) umówiæ siê na odbycie wizji lokalnej za po¶rednictwem poczty elektronicznej przetargi@zabiawola.pl i przes³aæ wykaz osób (imiê i nazwisko, nr dowodu osobistego), które maj± wzi±æ udzia³ w wizji. Wykonawca winien sporz±dziæ protokó³ z odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego, który podpisuj± przedstawiciele Wykonawcy i Zamawiaj±cego, a Wykonawca ma obowi±zek - pod rygorem odrzucenia oferty - do³±czyæ ten protokó³ do formularza oferty. Oferta z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Wykonawca jest zobowi±zany do zrealizowania Przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych terminach:
1) rozpoczêcie robót: od przekazania placu budowy w dniu zawarcia umowy,
2) zakoñczenie ca³o¶ci robót: w terminie do 12 tygodni pocz±wszy od dnia zawarcia umowy,
3) uzyskanie na podstawie udzielonego Pe³nomocnictwa przez Zamawiaj±cego wszelkich pozwoleñ wymaganych do rozpoczêcia u¿ytkowania Przedmiotu Umowy: w terminie do 6 tygodni pocz±wszy od terminu okre¶lonego w pkt 2).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z dyspozycj± przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego uniewa¿nia siê, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postêpowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiaj±cego wp³ynê³y dwie oferty. Cena oferty o najkorzystniejszym bilansie kryteriów oceny ofert przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, tj. 6.096.433,80 z³ brutto z³. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy nie ma mo¿liwo¶ci zwiêkszenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego postêpowanie zosta³o uniewa¿nione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7563690,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8485268,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeñ administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w Le¿ajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana pod³óg w Urzêdzie Skarbowym w Ja¶le
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy ¯migród w miejscowo¶ciach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy ¯migród
- Racjonalizacja gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Modernizacja instalacji wodoci±gowej w budynku DPS przy ul. Powstañców Styczniowych 37 w Rzeszowie
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.