eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tryńcza › Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: „Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Gminie Tryńcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651441183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 123

1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 733 15 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@tryncza.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: „Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927350e1-12a1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223808/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: „Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Integracja- Aktywizacja w Gminie Tryńcza”- nr projektu: FEPK.07.15-IP.01-0013/23, Program Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-927350e1-12a1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Dopuszcza się możliwość komunikacji z zamawiającym z wykorzystaniem adresu e-mail: cus@tryncza.eu (nie dotyczy składania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Gminie Tryńcza z siedzibą pod adresem 37-204 Tryńcza 123, tel. 16 733 15 28, e mail: cus@tryncza.eu
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Paweł Hołub, e mail: iod@tryncza.eu
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi szkoleniowe i doradcze w Klubie Integracji Społecznej, w tym:
1. Zadanie nr 1 – Przeprowadzenie diagnozy sytuacji problemowej uczestników projektu
2. Zadanie nr 2 – Indywidualne poradnictwo psychospołeczne
3. Zadanie nr 3– Warsztaty aktywności społecznej, w tym postaw przedsiębiorczych
4. Zadanie nr 4 – Grupy samopomocowe
5. Zadanie nr 5 – Specjalistyczne doradztwo (psychologiczne, terapeutyczne, prawne, pedagogiczne, inne zgodne z potrzebami)
6. Zadanie nr 6 – Indywidualne pośrednictwo pracy
7. Zadanie nr 7 – Indywidualne doradztwo zawodowe
8. Zadanie nr 8 – Warsztaty aktywizacji zawodowej
9. Zadanie nr 9 – Kursy zawodowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 – Łączna cena oferty brutto – 50% (50 pkt)
Kryterium 2 – Kwalifikacje personelu – 42% (42 pkt)
Kryterium 3 – Kryterium społeczne – 8% (8 pkt)

W kryterium „Łączna cena oferty brutto” najwyższą liczbę 50 punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z wzorem:

Cena oferty najniższej
Liczba punktów oferty =-------------------------------50
Cena oferty ocenianej

W kryterium „Kwalifikacje personelu” ocenie zostanie poddane dodatkowe, tj. ponad warunek udziału określony w Rozdziale V pkt 5.4.1.2 doświadczenie/ kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia (tych samych osób, które zostaną wskazane w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia wymaganym w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu).

Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 42 punkty. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad:

- za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która wykaże się spełnieniem warunku z ppkt. 5.4.1.2 SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 punktów;
- za każde kolejne zamówienie spełniające wymagania ppkt. 5.4.1.2 SWZ, które Wykonawca wykazał w „Wykazie osób do oceny oferty w kryterium Kwalifikacje personelu” jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 6 punktów, ale łącznie nie więcej niż 42 (6 punktów x 7 zamówień);

Jeżeli Wykonawca chce otrzymać punkty w tym kryterium złoży wraz z ofertą „Wykaz osób do oceny oferty w kryterium Kwalifikacje personelu”. Wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ.

„Wykaz osób do oceny oferty w kryterium Kwalifikacje personelu” stanowi przedmiotowy środek dowodowy. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp wykaz ten nie podlega uzupełnieniu ani zmianom lub uzupełnieniu poszczególnych zawartych w nim informacji. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte w wykazie złożonym wraz z ofertą. W razie braku ww. wykazu Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w tym kryterium. W przypadku braku informacji niezbędnych do oceny oferty w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w zakresie, w którym stwierdzono braki.

Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w tym kryterium, jeżeli na wezwanie Zamawiającego w trybie ustawy Pzp lub z własnej inicjatywy Wykonawca uzupełni lub poprawi lub udzieli wyjaśnień w zakresie Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia składanym na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania warunków udziału w Postępowaniu, w wyniku czego dokonana zostanie zmiana osoby wykazywanej na potrzeby warunków udziału w postępowaniu, a w konsekwencji „Wykaz osób do oceny oferty w kryterium Kwalifikacje personelu” będzie niezgodny z zasadą opisaną w pkt 3, według której ocenie w kryterium podlega dodatkowe doświadczenie/ kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia (tych samych osób, które zostaną wskazane w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia wymaganym w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu).

W kryterium „Społeczne zatrudnieniowe” 8 punktów przyznane zostanie za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio do świadczenia którejkolwiek z usług wchodzących w zakres zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113). Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 42

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Społeczne zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 8

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyjazdy aktywizacyjne w Klubie Integracji Społecznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium – Łączna cena oferty brutto – 100% (100 pkt)

W kryterium „Łączna cena oferty brutto” najwyższą liczbę 100 punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z wzorem:

Cena oferty najniższej
Liczba punktów oferty =----------------------------100
Cena oferty ocenianej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej: w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że:

dla części 1 zamówienia:
1. w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte 1 umową o wartości brutto co najmniej 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) obejmujące usługi organizacji i realizacji szkoleń i/lub doradztwa z co najmniej 3 (trzech) dowolnych spośród poniżej wymienionych 9. zakresów:
1) usługi przeprowadzenia diagnozy sytuacji problemowej uczestników projektu,
2) usługi indywidualnego poradnictwa psychospołecznego,
3) usługi szkoleniowe w zakresie aktywności społecznej, w tym postaw przedsiębiorczych,
4) usługi szkoleniowe w zakresie grupy samopomocowe,
5) usługi specjalistycznego doradztwa psychologicznego i/lub terapeutycznego i/lub prawnego i/lub pedagogicznego,
6) usługi indywidualnego pośrednictwa pracy,
7) usługi indywidualnego doradztwa zawodowego,
8) usługi szkoleniowe w zakresie warsztatów aktywizacji zawodowej,
9) usługi kursów zawodowych (sprzedawca z obsługa komputera z certyfikatem ECDL i/lub operator wózka jezdniowego z egzaminem UDT i/lub florystyka i/lub ogrodnik terenów zieleni i/lub kosmetyczka i/lub fryzjer i/lub pomoc kuchenna i/lub pomoc stolarza i/lub asystent lekarza weterynarii)
oraz zamówienie, o którym mowa powyżej, skierowane było do osób należących do jednej z poniższych grup:
a) osoby lub rodziny korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
b) osoby, o których mowa w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym;
c) osoby przebywające w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą oraz rodziny przeżywające trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
d) osoby nieletnie, wobec których zastosowano środki zapobiegania i zwalczania demoralizacji i przestępczości zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2022 r. o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich Dz.U.2022.1700
e) osoby przebywające w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, o których mowa w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2018 r. poz. 1457, z późn. zm.);
f) osoby z niepełnosprawnością – osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu wytycznych ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 lub uczeń albo dziecko lub dzieci i młodzież posiadająca orzeczenia o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych wydawane ze względu na niepełnosprawność intelektualną w stopniu głębokim, orzeczenia uczniów, dzieci lub młodzieży wydawane są przez zespół orzekający działający w publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
g) członkowie gospodarstw domowych sprawujący opiekę nad osobą z niepełnosprawnością, o ile co najmniej jeden z nich nie pracuje ze względu na konieczność sprawowania opieki nad osobą z niepełnosprawnością;
h) osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu;
i) osoby bezdomne lub dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań w rozumieniu Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków EFS+ w regionalnych programach na lata 2021-2027;
j) osoby odbywające kary pozbawienia wolności;
k) osoby korzystające z PO PŻ.

2. dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług (zatrudnioną przez wykonawcę na podstawie dowolnego stosunku prawnego, przy czym funkcję tę może pełnić także osobiście wykonawca będący przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą), która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert / przez okres co najmniej 6 miesięcy /organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała organizację i realizację a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych organizuje i realizuje lub bezpośrednio nadzoruje organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 250 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) / obejmującego usługi w co najmniej 3 (trzech) lub większej liczbie zakresów spośród zakresów wskazanych w pkt 5.4.1.1. ppkt 1 - 9 / realizowanego na rzecz osób dorosłych.

dla części 2 zamówienia:
1. w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte 1 umową o wartości brutto co najmniej 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) obejmujące usługi organizacji jednodniowych wyjazdów aktywizacyjnych na rzecz osób dorosłych tj.: wyjazdu jednodniowego w ramach którego zapewniono transport, wyżywienie, bilety wstępu na atrakcję dla każdego uczestnika.
oraz zamówienie o którym mowa powyżej skierowane było do osób należących do jednej z poniższych grup:
a) osoby lub rodziny korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
b) osoby, o których mowa w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym;
c) osoby przebywające w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą oraz rodziny przeżywające trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
d) osoby nieletnie, wobec których zastosowano środki zapobiegania i zwalczania demoralizacji i przestępczości zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2022 r. o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich Dz.U.2022.1700
e) osoby przebywające w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, o których mowa w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2018 r. poz. 1457, z późn. zm.);
f) osoby z niepełnosprawnością – osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu wytycznych ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 lub uczeń albo dziecko lub dzieci i młodzież posiadająca orzeczenia o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych wydawane ze względu na niepełnosprawność intelektualną w stopniu głębokim, orzeczenia uczniów, dzieci lub młodzieży wydawane są przez zespół orzekający działający w publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
g) członkowie gospodarstw domowych sprawujący opiekę nad osobą z niepełnosprawnością, o ile co najmniej jeden z nich nie pracuje ze względu na konieczność sprawowania opieki nad osobą z niepełnosprawnością;
h) osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu;
i) osoby bezdomne lub dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań w rozumieniu Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków EFS+ w regionalnych programach na lata 2021-2027;
j) osoby odbywające kary pozbawienia wolności;
k) osoby korzystające z PO PŻ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony mogą dokonać zmian w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności dopuszczonych przepisem art. 455 ust. 1 i 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e- Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-927350e1-12a1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.