eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZAPEWNIENIU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Olsztyn: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZAPEWNIENIU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 144317 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137051 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZAPEWNIENIU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot: Przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych poprzez dostawę kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych, sportowych, rehabilitacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie. II. Zakres przedmiotowy: 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował karty uprawniające do korzystania z różnych form rekreacji takich jak np.: aerobic/fitness, basen, park linowy, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, spinning, squash, sztuki walki itp. 2. Wykonawca jest zobowiązany do powołania się na dysponowanie obiektami partnerskimi w Olsztynie, z którymi zawarta jest ważna umowa o świadczenie usług. 3. W okresie trwania umowy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką ilość obiektów partnerskich, na jaką zdeklarował się w złożonej ofercie z uwagi na fakt, iż ilość obiektów stanowi jedno z kryterium wyboru i oceny ofert. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewnił wśród obiektów rekreacyjnych, sportowych, rehabilitacyjnych dostęp do co najmniej dwóch basenów na terenie miasta Olsztyn. 5. Lista obiektów partnerskich musi przedstawiać tylko te obiekty, z których usług osoby uprawnione mogą korzystać tylko i wyłącznie za okazaniem karty będącej przedmiotem niniejszego postępowania, bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. Wykonawca musi wskazać obiekty partnerskie którymi dysponuje na terenie miasta Olsztyn w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga przedstawienia listy obiektów partnerskich na terenie miasta Olsztyn i województwa warmińsko-mazurskiego z których usług można korzystać za okazaniem karty będącej przedmiotem niniejszego postępowania i dodatkową opłatą. Ilość obiektów partnerskich z taką usługą nie będzie stanowiła kryterium wyboru i oceny ofert. Wykonawca musi wskazać takie obiekty w załączniku nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga przedstawienia listy obiektów partnerskich na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, z których usług osoby uprawnione mogą korzystać tylko i wyłącznie za okazaniem karty będącej przedmiotem niniejszego postępowania, bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. Ilość obiektów partnerskich z taką usługą nie będzie stanowiła kryterium wyboru i oceny ofert. Wykonawca musi wskazać takie obiekty w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający przewiduję dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych do usług sportowo rekreacyjnych na rzecz osób uprawnionych (Pracownik, Dziecko poniżej 15 lat, Osoba towarzysząca) w wysokości 60%. III. Termin realizacji: 1. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart w terminie do dnia 15-go każdego miesiąca. IV. Sposób i forma realizacji: 1. W przypadku rozwiązania umowy z danym obiektem partnerskim, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia danych nowego obiektu partnerskiego tak aby liczba obiektów partnerskich była stała w trakcie realizacji umowy. W takim przypadku Zamawiający dokona aneksowania zawartej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania kart w formie: 2.1. plastikowych imiennych kart upoważniających do wstępu na teren danego obiektu wraz z okazaniem dowodu tożsamości lub, 2.2. kart magnetycznych lub, 2.3. kart chipowych lub, 2.4. kart zbliżeniowych stanowiących imienne karty umożliwiające wejście do poszczególnych obiektów dla każdej z uprawnionych osób. 3. Oferowane karty zapewniają osobom uprawnionym możliwość przebywania w obiekcie taką ilość godzin i dni na jaką opiewa umowa między Wykonawcą a właścicielem obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 6 do SIWZ dni i godzin w których osoby uprawnione na podstawie karty będą mogły korzystać z usług oferowanych przez obiekty wraz ze wskazaniem limitu czasowego. 4. Przed rozpoczęciem pierwszego okresu rozliczeniowego, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób uprawnionych od korzystania z zaoferowanych kart. W przypadku jakichkolwiek zmian na liście osób uprawnionych, Zamawiający będzie przekazywał aktualną listę na 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. 5. W przypadku nowych obiektów partnerskich z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy lub nowych usług świadczonych przez obiekty partnerskie z którymi Wykonawca nawiązał współpracę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualny wykaz. V. Sposób i warunki płatności: Zamawiający zapłaci cenę należną zgodnie z zawartą umową, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w ciągu 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Benefit Systems S.A., ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173664,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 242880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 242880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 242880,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.