eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w polielektrolit do odwadniania osadu nadmiernego stabilizowanego tlenowo na wirówce w ilości 5000 kg wraz z transportem do Oczyszczalni ścieków w Skałowie gmina Kostrzyn.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-29

Kostrzyn: Sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w polielektrolit do odwadniania osadu nadmiernego stabilizowanego tlenowo na wirówce w ilości 5000 kg wraz z transportem do Oczyszczalni ścieków w Skałowie gmina Kostrzyn.
Numer ogłoszenia: 133316 - 2011; data zamieszczenia: 29.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny , ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, faks 061 8970908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w polielektrolit do odwadniania osadu nadmiernego stabilizowanego tlenowo na wirówce w ilości 5000 kg wraz z transportem do Oczyszczalni ścieków w Skałowie gmina Kostrzyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy polielektrolitu do odwadniania osadu nadmiernego stabilizowanego tlenowo na wirówce w ilości 5000 kg wraz z transportem do Oczyszczalni ścieków w Skałowie. 1.Przed przystąpieniem do przetargu wykonawca winien przeprowadzić próbę technologiczną. 2.Zamawiający wymaga aby wykonawca otrzymał przy użyciu oferowanego polielektrolitu odwodnienie osadu minimum 20% suchej masy osadu wychodzącego oraz w odcieku nie więcej niż 50 ml osadu w cylindrze miarowym na 1000 ml po 15 minutach. 3.Warunki przeprowadzenia próby technologicznej: a)Do próby wykonawca powinien przystąpić w terminie wcześniej ustalonym z: Kierownikiem Oczyszczalni ścieków inż. Jarosławem Bajonem-tel.692419669 lub mgr Kingą Czechowską -tel.61-8178-069. Próby można przeprowadzać od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. b)Wykonawca winien przeprowadzić test na wirówce w ilości zapewniającej wykonanie 2 prób w odstępach min. 1 godz. c)Próby testowe będzie przeprowadzał Wykonawca przy udziale Zamawiającego. 4.Warunki przeprowadzenia prób dla polielektrolitu do odwadniania osadu na wirówkach: 4.1.Zamawiający: a)Nastawia pompę osadu na stałą wartość - 8m3/h jednakowa nastawa pompy osadu dla wszystkich wykonawców b)Laboratorium zamawiającego prowadzi badania kontrolne. 4.2.Wykonawca: a)Przygotowuje roztwór polielektrolitu i określa stężenie przygotowanego roztworu b)Ustawia wydajność pomp dozujących polielektrolit. Zgłasza gotowość poboru prób do laboratorium c)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu w obecności zamawiającego z przeprowadzonego testu na wirówce z wyliczoną dawką polielektrolitu wyrażoną w kg/t suchej masy d)Do oceny jakości odcieku i zawartości suchej masy w osadzie przyjmuje się średnią arytmetyczną z wyników w/w prób. e)W przypadku stwierdzenia, że wymagane są zmiany regulacji nastaw, test należy przeprowadzić od początku. 5.Prowadzone badania mają polegać na takim ustawieniu: Stężenia polielektrolitu, pomp dozujących polielektrolit aby otrzymać jak najkorzystniejsze parametry odwodnienia osadu tj. minimum 20% suchej masy osadu wychodzącego oraz w odcieku nie więcej niż 50ml zawiesiny w cylindrze miarowym 1000ml po 15 minutach przy jak najmniejszym zużyciu polielektrolitu efekt ekonomiczny. 6.Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ, obejmujące całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest do załączenia protokołu z przeprowadzonych prób potwierdzonego wcześniej przez przedstawiciela Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Dostawcę dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Dostawcę dokumenty oświadczenia.Wymóg: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienie dotyczące dostaw polielektrolitu, w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia określonego w pkt. III SIWZ, oraz dysponuje odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały prawidłowo wykonane.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że Dostawca zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania na sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w polielektrolit do odwadniania osadu nadmiernego stabilizowanego tlenowo na wirówce w ilości 5000 kg wraz z transportem do Oczyszczalni ścieków w Skałowie gmina Kostrzyn i że oferowane przez niego dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie z art. 24 ust. 1 Ustawy 2) oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt 1 Ustawy 3.Załączenie przez Dostawcę protokołu z przeprowadzonych prób potwierdzonego wcześniej przez przedstawiciela Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Koszt uzyskania efektu - 70

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień umowy w oparciu o art.144 ust. 1 może dotyczyć: 1.1) terminu zakończenia robót W przypadku nieprzewidzianego przedłużenia się procedur przetargowych uniemożliwiających zawarcie umowy w terminie krótszym niż 30 dni od terminu składania ofert. W takim przypadku termin zakończenia robót może być przedłużony przed zawarciem umowy, nie więcej niż o ilość dni upływających od terminu składania ofert do dnia zawarcia umowy, pomniejszoną o 30 dni. 1.2) zawieszenia dostaw przez Zamawiającego, 1.3) siły wyższej, itp., W takich przypadkach, dopuszcza się zmianę terminu zakończenia dostaw o czas uzasadnionej przerwy w dostawach, o czas niezbędny do przywrócenia realizowanego przedmiotu zamówienia do stanu przed wstrzymaniem dostaw i wyłącznie za zgodą obu stron (w formie pisemnego aneksu). 1.4) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 1.5) korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich oraz stylistyki, 1,6) warunków płatności, na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, 1.7)Zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Każda z wyżej wymienionych zmian umowy może być dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny ul. Poznańska 2 62-025 Kostrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny ul. Poznańska 2 62-025 Kostrzyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.