eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów w ramach projektu p.n. Program aktywizacji społeczno zawodowej mieszkańców Gminy Słupsk - NOWE PERSPEKTYWY - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-30

Słupsk: Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów w ramach projektu p.n. Program aktywizacji społeczno zawodowej mieszkańców Gminy Słupsk - NOWE PERSPEKTYWY - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 128237 - 2013; data zamieszczenia: 30.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku , ul. Sportowa 9A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 840 16 82, 847 51 33, faks 0-59 840 16 82, 847 51 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gops.slupsk.ug.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów w ramach projektu p.n. Program aktywizacji społeczno zawodowej mieszkańców Gminy Słupsk - NOWE PERSPEKTYWY - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia kursów w ramach projektu p.n. -Program aktywizacji społeczno zawodowej mieszkańców Gminy Słupsk - NOWE PERSPEKTYWY -współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia dla łącznie dla 20 osób., od dnia 01 września 2013 r., do dnia 30 listopada 2013 r., w podanych poniżej zakresach tematycznych z podziałem na następujące części: 1) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 1 - Kurs florysta z obsługą kasy fiskalnej - 6 osób, 150 godz./os.; 2) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 2 - Kurs magazyniera z obsługą wózka widłowego - 7 osób - 150 godz./os.; 3) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 3 - Opiekunka osób starszych - 3 osoby - 150h/os.; 4) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 4 - Kurs operatora koparko - ładowarki - 2 osoby - 150 godz./os.; 5) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 5 - Kurs stylizacji paznokci z obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby - 150 godz./os.; 6) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 6 - Kurs prawa jazdy kat. B - 10 osób - 60 godz./os. 3. Wymagania w zakresie przeprowadzenia kursów w częściach od nr 1 do nr 5: 1) podstawowe kursy, których ukończenie (wraz ze zdaniem egzaminu wewnętrznego) skutkuje otrzymaniem zaświadczenia bądź certyfikatu wydanego w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), 2) w kursach będzie brała liczba osób odpowiednio do danego zadania (kursu) określona w przedmiocie zamówienia w pkt 3.2. Na jedną osobę przypadało będzie 150 godz. zajęć (1 godz. kursu = 45 min.), zgodnie z podziałem tematycznym oraz na część teoretyczną i praktyczna zgodnie z wymogami przepisów dla danego rodzaju szkolenia / kursu, 3) miejsce realizacji kursów - miasto Słupsk, 4) warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu kursu praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. Sale wykładowe powinny być przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych, wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablica, projektor, rzutnik obrazu), 5) wykonawca zapewnia przerwy kawowe i obiad (II danie) w dniach kursów, 6) wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność, wydanie zaświadczenia o ukończeniu / odbyciu kursu - po jego ukończeniu, egzamin wewnętrzny, a po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu - wydanie zaświadczenia bądź certyfikatu w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu). 7) w koszt danego kursu należy wliczyć opłatę za egzamin oraz badań lekarskich (o ile w danym kursie są wymagane), 8) dokumentacja szkoleniowa, pomoce praktyczne, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013, 9) zajęcia w ramach danego kursu zrealizują instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji kursów Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 10) Wykonawca będzie prowadził dokumentację każdego kursu, tj.: a) dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku, c) imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, d) imienne wykazy osób, które ukończyły kursu, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, e) dokumentacja fotograficzna według wskazówek Zamawiającego, f) protokoły z egzaminów, 11) Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu, 12) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z kursem, a opłaconą polisę przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu na żądanie Zamawiającego, 13) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 10 dni przed rozpoczęciem danego kursu harmonogram obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem dokładnego miejsca przeprowadzenia danego kursu, 14) produkty i materiały potrzebne do realizacji kursów zapewnia Wykonawca, a ich koszt należy wliczyć w cenę kursu. Wykonawca zapewnia również we własnym zakresie wszelkie urządzenia i sprzęty niezbędne do realizacji danego kursu, 15) program danego kursu powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m. in. następujące zagadnienia: rośliny ozdobne, materiały i narzędzia pomocnicze, roślinne układy kompozycyjne, wiązanki bukiety, wianki, kosze, kompozycje w naczyniach, wieńce, dekoracje samochodu, dekoracje świąteczne i inne dotyczące danego zadania (kursu). 4. Wymagania w zakresie przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B - część od nr 6: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. B oraz opłacenie i ustalenie pierwszego terminu egzaminu państwowego dla maksymalnie 10 osób. 2) Łączny wymiar godzinowy dla każdego uczestnika kursu obejmuje 60 godz. w tym: a) 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut), b) 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut). 3) Kurs, o którym mowa wyżej, musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 roku w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że osoby skierowane do odbycia kursu prawo jazdy kat. B nie posiadają aktualnego badania lekarza medycyny pracy stwierdzającego brak istnienia przeciwwskazań do odbycia w/w kursu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Skierować kandydatów na badania do lekarza medycyny pracy (koszt badań ponosi Wykonawca), b) Zorganizować i przeprowadzić kurs (część teoretyczną i praktyczną), c) Przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający stopień opanowania materiału, d) Wydać dokument zgodny z obowiązującymi przepisami, e) Wydać dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu państwowego, opłacić i ustalić dla uczestników pierwszy termin egzaminu państwowego w ośrodku egzaminowania właściwym z punktu widzenia przeprowadzonych zajęć praktycznych. 5) Wykonawca przedłoży odpowiednio: a) Właściwy dla danej formy płatności dokument, do którego dołączona zostanie imienna lista osób, za które dokonano opłaty, b) zaświadczenie wydane przez ośrodek egzaminowania kierowców wskazujące termin egzaminu państwowego wraz z imienną listą osób dla których ustalono ten termin. 6) Miejsce realizacji kursu: obszar powiatu słupskiego (dopuszcza się możliwość przeprowadzenia zajęć w innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, jednak w takim przypadku Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt dojazd uczestników szkolenia ze Słupska do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także powrót wszystkim uczestnikom do Słupska). 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i wyposażenia jej w odpowiedni sprzęt dydaktyczny niezbędny do prawidłowej realizacji przedmiotu szkolenia oraz obiad i poczęstunek: a) komputer lub laptop, b) rzutnik multimedialny, c) zdjęcia, filmy poglądowe, d) schematy, e) tablica magnetyczna oraz plansze do ćwiczeń znajomości przepisów ruchu drogowego, zasad udzielania pierwszej pomocy, znaki i sygnały drogowe, f) zapewnienie przerw kawowych i obiadu (II danie), 8) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić oświetlony plac manewrowy dostosowany do prowadzenia nauki jazdy oraz wyposażenie dydaktyczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). 9) Wykonawca zobligowany jest udostępnić uczestnikom kursu sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. Ponadto, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawa jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego. 10) Zajęcia będące przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę spełniającą wymogi nałożone przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). 11) Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z Koordynatorem Projektu, a także za organizację i terminową realizację szkolenia. 12) Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu szkolenia, jednak nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przedstawi kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z wykazem osób ubezpieczonych, potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników skierowanych przez Zamawiającego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych zarówno w czasie trwania szkolenia jak i w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził dokumentację zgodną z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów. 14) Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności uczestników kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych, której wzór Zamawiający udostępni Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Listy obecności, o których mowa wyżej, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą / rachunkiem. 15) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją kursu na prawo jazdy kat. B. 16) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji zamawiającego przed rozpoczęciem kursu. 17) Wykonawca na bieżąco co najmniej telefoniczne będzie informował Zamawiającego o nieobecności uczestników kursu na zajęciach. 18) Niezwłoczne, tj. w ciągu 3 dni, informowanie (w formie pisemnej) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. 19) W przypadku awarii jakiegokolwiek sprzętu technicznego, który będzie wykorzystany w trakcie szkolenia (szczególnie części praktycznej) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zastąpić sprzęt niesprawny sprzętem sprawnym, tak aby przedmiotowe szkolenie odbywało się bez zakłóceń, na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, ofercie Wykonawcy oraz zawartej umowie. 20) Zamawiający zastrzega możliwość nielimitowanego wstępu na teren ośrodka szkoleniowego, w którym będzie realizowane szkolenie w trakcie jego trwania, w celu sprawdzenia dokumentacji szkolenia oraz zgodności innych warunków określonych w niniejszej SIWZ i zawartej umowie, ze stanem faktycznym. 5. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Dla części nr 1 do 5: oświadczenie, natomiast dla części nr 6: wpis do Krajowego Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. oraz wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców - dokument potwierdzający.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia, lub dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie, w okresie trzech ostatnich lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) DLA CZĘŚCI NR 1: co najmniej dwóch usług dot. organizacji i przeprowadzenia szkoleń lub kursów zawodowych w zakresie rękodzielnictwa florystyka, których skutkiem było otrzymanie zaświadczeń bądź certyfikatów wydanych w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), w tym każda usługa musiała obejmować co najmniej 5 uczestników, b) DLA CZĘŚCI NR 2: co najmniej dwóch usług dot. organizacji i przeprowadzenia szkoleń lub kursów zawodowych w zakresie magazyniera z obsługa wózka widłowego (lub tożsame z wiodącą częścią obsługi wózka widłowego), których skutkiem było otrzymanie zaświadczeń bądź certyfikatów wydanych w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), w tym każda usługa musiała obejmować co najmniej 5 uczestników, c) DLA CZĘŚCI NR 3: co najmniej jedną usługę dot. organizacji i przeprowadzenia szkolenia lub kursu zawodowego w zakresie opiekunki osób starszych, którego skutkiem było otrzymanie zaświadczenia bądź certyfikatu wydanego w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), w tym usługa musiała obejmować co najmniej 3 uczestników, d) DLA CZĘŚCI NR 4: co najmniej jedną usługę dot. organizacji i przeprowadzenia szkolenia lub kursu zawodowego w zakresie operatora koparki lub ładowarki, którego skutkiem było otrzymanie zaświadczenia bądź certyfikatu wydanego w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), w tym usługa musiała obejmować co najmniej 2 uczestników, e) DLA CZĘŚCI NR 5: co najmniej jedną usługę dot. organizacji i przeprowadzenia szkolenia lub kursu zawodowego w zakresie kosmetologii, którego skutkiem było otrzymanie zaświadczenia bądź certyfikatu wydanego w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), w tym usługa musiała obejmować co najmniej 2 uczestników, f) DLA CZĘŚCI NR 6: co najmniej jedną usługę dot. organizacji i przeprowadzenia szkolenia lub kursu zawodowego prawa jazdy, którego skutkiem było uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami dowolnej kategorii (z wyłączeniem kat. A) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.), w tym usługa musiała obejmować co najmniej 8 uczestników. 2. Załączenie dowodów potwierdzających należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) DLA CZĘŚCI nr 1 - co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej dwa szkolenia / kursy z zakresu bukieciarz - florysta, obejmujących grupę nie mniejszą niż 5 osób w każdym ze szkoleń oraz posiadającą co najmniej wykształcenie średnie oraz tytuł specjalista florysta, a także przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu; b) DLA CZĘŚCI nr 2 - co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej dwa szkolenia / kursy z zakresu obsługi wózka widłowego, obejmujących grupę nie mniejszą niż 5 osób w każdym ze szkoleń oraz posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, a także przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu; c) DLA CZĘŚCI nr 3 - co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie / kurs opiekunki do osób starszych oraz posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, a także przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu; d) DLA CZĘŚCI nr 4 - co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie / kurs na operatora koparki lub ładowarki oraz posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, a także przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu; e) DLA CZĘŚCI nr 5 - co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie / kurs z kosmetologii oraz posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, a także przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu; f) DLA CZĘŚCI nr 6 - co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie / kurs prawa jazdy dla części teoretycznej oraz praktycznej oraz posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, a także przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu. 2. Załączenie odpowiednich oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dla części nr 1 - posiadają certyfikat jakości usług szkoleniowych, tj.: akredytację kuratora oświaty w zakresie rękodzielnictwa. 2. Dla części nr 3 - posiadają certyfikat jakości usług szkoleniowych, tj.: akredytację kuratora oświaty w zakresie opiekunki do osób starszych. 3. dla części nr 5 - posiadają certyfikat jakości usług szkoleniowych, tj.: akredytację kuratora oświaty w zakresie kosmetologii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) w zakresach opisanych w pkt 3.0 (szczegóły przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach za zgodą stron), 2) zmianę wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych, 3) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 4) zmianę wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany przepisów prawa podatkowego w szczególności podatku VAT. 5) zmianę terminu realizacji kursów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, lub w uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego, 6) zmianę osób wchodzących w skład aktualnej grupy Beneficjentów Ostatecznych projektu skierowanych pierwotnie na określone szkolenie/kurs (zadanie), 7) harmonogram i program stanowiące załączniki do umowy mogą podlegać modyfikacji w uzasadnionych przypadkach za porozumieniem obu stron, przy czym zmiany te mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy wyłącznie na trzy dni przed terminem spotkania wynikającego z harmonogramu, 8) osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu określonych w SIWZ, przy czym zmiany te mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy wyłącznie na trzy dni przed terminem spotkania wynikającego z harmonogramu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gops.slupsk.ug.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku, ul. Sportowa 9A, 76-200 Słupsk, w pokoju nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 13:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku, ul. Sportowa 9A, 76-200 Słupsk, w pokoju nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Program aktywizacji społeczno zawodowej mieszkańców Gminy Słupsk - NOWE PERSPEKTYWY - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs florysta z obsługą kasy fiskalnej - 6 osób, 150 godz./os.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania organizacji kursu - zgodnie z opisem w pkt II 1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs magazyniera z obsługą wózka widłowego - 7 osób - 150 godz./os.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania organizacji kursu - zgodnie z opisem w pkt II 1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekunka osób starszych - 3 osoby - 150 h/os.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania organizacji kursu - zgodnie z opisem w pkt II 1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs operatora koparko - ładowarki - 2 osoby - 150 godz./os.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania organizacji kursu - zgodnie z opisem w pkt II 1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs stylizacji paznokci z obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby - 150 godz./os.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania organizacji kursu - zgodnie z opisem w pkt II 1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B - 10 osób - 60 godz./os.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania organizacji kursu - zgodnie z opisem w pkt II 1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.