eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewUsługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie



Ogłoszenie z dnia 2025-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Tczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 778 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srtczew@tczew.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczew.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f65666a1-0e5e-4d34-8371-f9620397582c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f65666a1-0e5e-4d34-8371-f9620397582c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00600667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099486/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona obiektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515499

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.261.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 829190,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej, stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie przy ul. Aleja Zwycięstwa 14 wraz ze stałym dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych zainstalowanych w budynku oraz całodobowe monitorowanie systemu alarmowego i przeciwpożarowego zainstalowanego w Ośrodka Kuratorskiego przy Sądzie Rejonowym w Tczewie, mieszącego się przy ul. Paderewskiego 18 w Tczewie, wraz z niezbędnymi interwencjami podejmowanymi przez grupę interwencyjną na każdy sygnał wyemitowany przez lokalne systemy alarmowe.
2. Przewidywana liczba godzin pracy pracowników ochrony fizycznej (w zakresie podstawowym bez prawa opcji), w okresie realizacji zamówienia wynosi:
1) 4736 godzin dla pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
2) 12784 godzin dla pracowników ochrony, którzy nie są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej zwany jako OPZ, stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1104244,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1238049,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1104244,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGENCJA OCHRONY "HERA" Eugeniusz Kardasz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FORTEX OCHRONA Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931002854

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 56A

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1104244,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana w pkt 4.3.) ogłoszenia wartość zamówienia dotyczy tylko zamówienia podstawowego bez opcji. Wartość zamówienia z uwzględnieniem opcji, polegającej na zwiększeniu zakresu zamówienia poprzez wydłużenie terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 12 miesięcy, wynosi 1.658.380,80 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.